vk22:n kilopino..mukaan kaikki vanhat sekä uudet..=)

moikkelis..
mitenkäs muilla on sujunut viikko??
mulla sujui viikko ihan hyvin,mutta lauantaina eksyin sit illalla viihteelle ja tuli sit syötyä herkkuja ja juotuakin runsaasti kaikkee hyvää(ja kyseessä ei siis tietty olleet kevytversiot :D ).
pudotusta kuitenkin 0,2kg,joten ihan hyvä,vaikka se viime viikon lopulla näytti jo vähempikin,mutta kun odotin nyt plussaa niin olen tyytyväinen tuostakin pudotuksesta :) !
nyt siis painoa 82,6kg,joten yhteispudotus vuoden alusta 12,4kg ja toiset samanmoiset kun vielä sais pois niin mun urakkani olis sitten siinä,mutta siihen menee kyllä varmaan vuosia tällä tiputustahdilla,mutta hiljaa hyvää tulee ;) !!
nyt onkin ilmoitellut viime viikolla aika monta uutta kilopinoilijaa ja sehän on mukabvaa,että saadaan eloa tähän kilopinoon,jee!!
kaikki mukaan vaan!!ja hurjasti tsemppiä kaikille! =)
 
Nyt se siis taas alkoi; mutta ei kuitenkaan ihan otsa kurtussa :D

Vaaka näytti aamulla 55.2 eli 400-100g lähtenyt...ihmeen heittelevää taas tuo paino :eek:

Tarkoitus olisi saada jokunen kilo hiljakseen pois, ettei tartte ostaa uusia vaatteita...ehkäpä sinne kolmosen jälkeiseen painoon, 50kg, ainakin 52kg:hen :) mikä sekin vaatii minun herkkusuulla nykyisin tooosi paljon :ashamed: :ashamed: :x
 
Heips vaan!
No niin, takaisin todellisuuteen.Minä kun olen hehkuttanut hienoja saavutuksia viikottain, voin kertoa kaikille rehellisesti olevani sama herkkusuu kuin ennenkin :ashamed: Tuli 200 g plussaa tällä viikolla, no okei, se ei ole paljon, mutta minulle kertoo todellisen suunnan laihduttamisessa..Koko ajan on oltava skarppina ja tavoite mielessä.Ainoa positiivinen asia tässä oli ,että tästä oppii.( ja etteivät ainakaan vanhene mökillä kaappiin pääsiäisenä jääneet suklaakarkit, heh heh :D )
Ai niin, ja se mun laihdutustaktiikka on painonvartijoiden cd! Sitä viime viikolla kyseltiin..Paino siis pudonnut 87.4 kg:sta 70.8 kg, tammikuun alkupuolelta..Ja se vaatekoko on pienentynyt 8-10 numeroa!!!Aikas paljon tällaiselle matalajalka-malliselle neljän lapsen äidille.. Kuunnelkaa kevättä ja nauttikaa luonnosta, hyötyliikuntaa parhaimmillaan.
 
Haave
Heipsansaa! Kiva ryhmä teillä täällä. Uutena tulokkaana kyselen, että voiko vaakapäivä olla muukin kuin maanantai, esim. tiistai? Vai siirtyykö puntaripäivä heti kerrasta viikolla eteenpäin? Läskiä olis pudotettavana n. 20 kiloa, vaan innostus lopahtaa aina heti alkumetreillä. Josko täältä sais sitä puuttuvaa kannustusta?! Tsemppiä vaan teille kaikille kilopinoon osallistujoille! =)
 
Kaneli 77
Heiputi vaan kaikille! Oon uus täällä ja ajattelin ilmottautua kilopinoon myös. Reilu kuukausi sitten synnytin kolmannen lapseni ja raskauden aikana nuita kiloja tuppas kertymään reilut 20 kiloa. Maanantaina kävin terveys keskuksessa vaaassa(en itse omista vaakaa) ja painoa oli pudonnut huimat 13 kiloa. Elikkäs sellaset 7 kiloa täytyis saada vielä pois että mahtuisi vanhoihin farkkuihin. :ashamed: =)
 
Mimi-79
Heissan kaikille!
Toi helatorstai sotki mun kuviot kun ryhmä oli kiinni, mutta kävin tänään aamuryhmässä ja paino oli tippunut reilussa 2 viikossa -0,3. Mutta ottaen huomioon että oltiin toissa viikonloppuna mökillä ja tuli sitten sielä syötyä 3 päivänä kaikkia hyväskää ja grillattua ja viime viikonloppuna olin hiukan viihteellä ja tuli taasen syötyä yli pisteiden......Eli olen ihan tyytyväinen. Tavoitteeseen on n.4 kg ja kokonaispudotus on 15,7.
 
moikkelis kaikki uudet(vanhoja unohtamatta :) )!
Haave:kyselit,että voiko punnituspäivä olla muukin kuin maanantai ja vastaus on,että voi :) !!
tää kilopinoavaus ilmestyy aina maanantaisin,kun silloin alussa niin sovittiin ja silloin kaikki punnituspäiväksi maanantai sovittiin,mutta nyt kun porukka on vaihtunut ja taidan olla ainoa alkuperäinen niin porukka ilmoittelee pitkin viikkoa ja se käy ihan hyvin niinkin..pääasiahan tässä on se,että saa toisten jutuista tsemppiä ja silloinhan se on oikeastaan hyväkin,että pitkin viikkoa tulee uutta luettavaa ;) !!
ja toki tänne saa kirjoitella pitkin viikkoakin,jos on jotain hyviä vinkkejä tai kysyttävää,sillä ainakin minä käyn liki päivittäin kurkkimassa onko joku "ilmottautunut" :D !
tervetuloa mukaan kaikki uudet!!ja tsemppiä!!
 
Haave
Kiva juttu! Tää alottaa sit huomenna! Uusi tulokas on 1v ja 4v poikien äiti. Omaa aikaa ei jää juuri yhtään, joten liikkumalla ei läskit lähde ja tähän mennessä ei tuo ruokavalion kevennyskään ole tuottanut tulosta, kun itsekuria ei ole nimeksikään. Tähän mennessä laihdutuskuurit on kestäny n. 4 päivää ja sitten ne yritykset on kaatuneet joko erittäin suureen "ketutukseen" tai yövalvomisesta johtuneeseen väsämykseen. On se kumma ettei porkkana maistu niin hyvälle kuin joku keksi tmv. Mutta jospa huomenna alkaisi uusi elämä =) ! Kuulumisiin ;) ! Jatkoja kaikille!
 
Hei vaan! Nyt mäkin aattelin liittyä mukaan, tänään aloitin painonvartioiden pisteitten laskun ja tää päivä on ainakin sujunu ihan hyvin ja kävin salilla huhkimassa 11/2 tuntia ja nyt on virkeä olo :) Mulla on 10kk poitsu ja kiloja pitäis saada pois... tällä hetkellä lähtöpaino on 80,3 ja tavoitteena olis ekaksi 70kg ja siitä vielä pinnistys 60-62kg ni sit olisin tavoitteessani.
 
Heippa!

Uutena ilmottaudun minäkin. Kotosalla on kolme lasta, nuorin 2½kk vanha.

Kolme viikkoa sitten aloin tarkkailla syömistäni ja painoa on lähtenyt nyt 3½ kg. Nyt olen n 4kg kolmannen raskauden lähtöpainon alla, mutta vielä pitäis paino tippua 22kg niin olisin siellä missä olin ennen lapsia ja se olisi nyt tavoitteena aluksi.

Ainakin vielä painon tiputtaminen on tuntunut helpolta, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 
Liliana79
Minä liityn myös teidän tsemppaavaan seuraan. :D
Puntari näyttää 58,8kg ja olen lähtenyt liikkeelle 3vko sitten 61kg:sta.
Vielä viime kesänä puntari näytti 54kg ja viime kesäiset housut kiristävät todella ikävästi, moni ei edes mahdu! :eek:
En laske pisteitä, enkä niinkään laihduta, vaan pyrin muuttamaan elämäntavat takaisin terveellisiksi, eli liikuntaharrastukset takaisin! Liikunta tekee mulla aina sen, että makean- ja napostelunhimo häviää, eli mitä enemmän liikun, sitä enemmän tekee mieli vain hedelmiä, raikasta vettä ja terveellistä ruokaa (erityisesti tunnen himoa ruisleipää kohtaan). Jos taas laiskistun, laiskistun myös ruoan suhteen ja tulee osteltua töihin pakastepizzoja, viikonloppuna sipsipusseja jne. :eek: Haluan päästä huonosta ruokavaliosta täysin eroon.
Liikuntaa harrastan nykyään 5-6 krt viikossa ja tässä haluaisin pysyä. Tekee olon hyväksi. :) 2 x kuntosali, 2 x juoksulenkki tai kävely lapsen ja rattaiden kanssa, 1-2 x aerobinen treeni salilla tai ohjatussa ryhmässä.
 
heippistä vaan kaikki vanhat ja uudet :)! Mä tänä aamuna jänityksellä menin vaaàlle kun viime viikko meni vähän poskelleen useampana päivänä mutta tulos olikin positiivinen yllätys: -0,5 kg pudotusta viimeviikosta. Paino nyt 79 kg, eli hissukseen edelleen alaspäin mennään n. 0,5 kg viikkovauhtia (lähtäpaino 82,5). Mullakin tällä vauhdilla menee varmaan vuosi ainakin ennenkuin oon tavoitepainossani mutta parempi sekin kuin ei koskaan :D, edelleen mun mottoni että hiljaa hyvää tulee :), vaikka välillä usko meinaa loppua kun niin hitaasti putoaa. Toisaalta taas kun aattelee että onhan se kokonainen voipaketti tuo 0,5 kg ni sitten se tuntuu suurelta pudotukselta :). Mulla hirvee ongelma nua kaikki makiat hyvät, oisko jollain neuvoja miten sitä sais hillittyä, ettei kuluis paljon pisteitä noihin makian syöntiin vaan vois sit käyttää johonkin järkevämpään...? Onko kromitabletit jollain auttanut makianhimoon?? Edelleen tsemppiä kaikille kilojaan pudottaville, kaikki pudotetut kilot kun laitetaan yhteen niin siitähän tulee hirvee voipakettikasa :D. Ja eikä anneta vastoinkäymisten lannistaa vaan entistä rivakammin ja varmemmin kohti omia tavoitteita :)
 
Haave
Haave aloittaa urakkansa 76,1 kg:sta. Vaaka olikin aamulla suosiollisella tuulella, joten ehkä tuo "haaveeni" -20 kg ei ihan pidä paikkaansa, olen tyytyväinen silloin jos/kun mahdun vanhoihin farkkuihini. Ja siihen on vielä paljon matkaa... Mutta palataan asiaan ensi viikolla. Hyvää viikkoa kaikille =) !
 
Elzu
Tervehdys pitkästä aikaa!
En ole muistanu piipahtaa varmaan pariin viikkoon täällä :whistle:

Mutta laihis ihan hyvällä mallilla jatkunut.

Alkupaino oli sillo tammikuulla 79,5kg ja nyt se on 71kg.
-8,5kiloa lähtenyt ja ainakin 4-5kg pudotettavana.

Huomaa jo että alkaa näyttämään "normaalille", kun voi pitää ees kotona sellasia ihonmyötäsiä paitoja, ilman että näyttää makkaralle :D
 
Mä olen ajatellut että jos näin alkuun viittä kiloa pois yrittäisi, en todella ota tätä juttua nyt liian vakavasti vielä kuitenkaan kun siihen se on edellisten kokemusten mukaan aina kaatunut että väkisin yrittää. Mutta vaihdan iltalämppärit salaattiin, ja alan lenkkeilemään useammin. Katsotaa, katsotaan... ;)
 
Alinda
Heippa vaan!!

Täällä tunnelmat aikas mukavat,kahden viikon pudotus yhteensä 1,1kg!!
Eli kokonaispudotus nyt 17,6kg *jippiaijjee!!!* =)
Tosin viimeyön harrastin "tehokuuria" eli olin mahatudissa ja oksentelin...Täytyypä sanoa,että luojan kiitos ei taipumusta bulimiaan.MIKÄÄN ei oo yhtä kamalaa kuin ökäily :$
Eli siis ei aivan todellinen tuo pudotus oo,mutta kuitenkin.

Tsemppistä kaikille!!
Itsellä vielä sellainen 10 kiloa vielä häädettävänä,ja innostus taas lievän "tökkimisen" jälkeen nousussa! B)
 

Yhteistyössä