VLCD-testiryhmä

Huomenta!

Kolmen viikon tehtävä takana ja paino putosi tuossa ajassa 6,5kg :)
Oli ylä- ja alamäkiä. Viimeinen viikko aika lailla piinaa kun olin jo kyllästynyt noihin makuihin ja yksipuolisuuteen....

Hienoja tuloksia kaikilla! Wau , mahtavaa!!! :)

Nyt en ehdi kirjoitella enempää sillä olen lähdössä reissuun (tarkoitus olisi syödäkin jossain huoltsikalla, kääk). Toivottavasti tämä keskusteluketju säilyy! Minua voi pyytää myös FB - kaveriksi jos haluaa pitää yhteyttä sitä kautta. Laita vaan privaviestiä niin vastaan :)

Hyvää kesää kaikille!
 
Heipparallaa!
Eilen oli siis viimeinnen päivä. 3 viikon saldoksi minulla tuli -7,3kg; upeaa. Ja jos ne 5 kevennyspäivää lasketaan, niin painotippui vajaassa 4 vkossa tasan 9kg. Aivan mahtavaa kyllä! Monet housut ja paidat, joita ei oikeastaan voinut ennen pukea päälle, niin mahtuvat jo kevyeen ja ne lempperifarkut ovat nyt sitten entiset lempparit, kun ovat aivan liian isot=)
Viimeinen viikko oli yllättäen vaikein, kun tuo paino jäi junnaamaan paikoilleen; se kun on myös ollut niin hyvä motivaatio. Vikana viikkona tippui vain 1kg.
Jatkan osapusseilla ja katson miten niin sujuu. Ja noita patukoita meinaan kokeilla; niitä olisi niin helppo reissussa syödä. Niin ja odottelen meidän palkintoa; niitä Nutrilett tuotteita. Voikun siinä pakkauksessa olsi se shaker mukana; 3 viikkoa olen etsinyt enkä mistään löytänyt; outoa!
3 viikkoa sujui todella nopsasti, vaikka ennen dieettiä luulin, että oisi yhtä piinaa. Nyt tuntuu niin oudolta, jotain "ruokaa"syödä... Tästä on kyllä niin hyvä jatkaa! Ja koitetaan laittaa tähän ketjuun taijos tämä suljetaan, niin avataan oma ketju. Oikeesti oilisi kiva aika ajoin kuulla, miten teillä muilla sujuu. Ja täytyy kyllä teitä kaikkia kiittää täsät ketjusta; omaa motivaatiota on kyllä lisännyt, kun on saanut teidän viestejä lukea:)

Hyvää ja kevyttä kesää kaikille! Palaillaan=)
 
Onkos kukaan kuullut mitään nutrilettilta? Kiinnostaa se palkintopaketti kovasti :D
Itse en kyll oo kuullut mitään.
Yllättävän hyvin pieneni vatsa tuon nutrauksen aikana. En läheskään jaksa enää syödä samanmoisia aterioita kuin ennen. Paljon vähemmällä selviää :) Ihanaa kun ei tarvitse enää ahmia kilokaupalla ruokaa suuhunsa jotta tuntisi itsensä edes hieman täyttyneeksi.
 
Moikkarallaa! Kertokaahan miten ootte jatkaneet pussiviikkojen jälkeen? Minä olen ollut edelleen kevyellä linjalla, -15kg menee rikki parissa päivässä. Olen ostellut nutriletteja, hieman harmittaa, ettei palkintopakkausta vielä ole kuulunut kun tekisi mieli testata mitä kannattaa ostaa. Kiloja enemmän taitaisi mittanauha näyttää miinusta, alkaa olla jo melkoinen vaateongelma kun kaikki roikkuu päällä. Parit leggarit olen ostanut, mutta muuten olen enää yksien farkkujen varassa. Tavoite on -20kg 15.7. mennessä ja uskonpa, että se onnistuu heittämällä!

Iloista viikonloppua!
 
Hellurei kaikille!
Kirjoitin äsken jo 2xtekstin, mutta lähetettäessä ne katosivat eli jos ne nyt ilmestyvätkin tähän, niin älkää ihmetelkö, kun samat löpinät on kahteen kertaan.
Hyvin ja kevyesti täälläkin jaksellaan. 1,8kg on paino tippunut täyspussittelun lopettamisen jälkeen. Korvaan kaksi päivä viidestä ateriasta Nutriletilla ja muutenkin syön kevyemmin kuin ennen. Sen tuo täyspussittelu teki, että makeaa ei tee mieli; ihanaa!
Oltiin risteilylläkin ja seisovassa pöydässä. Söin kyllä hyvin ja varmasti koko rahan edestä:D; lohta ja ihanaa minitomskumozzarella salaattia kului...ja jälkiruuaksi suklaamoussea hedelmien kera; ihanaa! Risteilylle olin varannut mukaan Nutriletin Hungercontrol juomia; niistä etenkin appelsiinin makuiseen ihastuin ja kävin jo lisääkin ostamassa.
Itsellänikin osittainen ongelma, kun housut ei meinaa pysyä jalassa, kun sen verran vyötärö pienentynyt ja vyötäkään en omista. Mitään uutta ei viitsisi ostaa, kun suunta on kuitenkin alspäin kilojen osalta.

Terkkuja kaikille!
 
eilen tuli nutrilettiltä paketti :) patuikoita, h&c moccaa JES! :D Ja kalaöljykapseleita :). Ihana ylläri paketti. Kivan monipuolinen, kun patukoitakin oli monta sorttia. Kukahan tän voitti? onko joku kuullut mitään, vai onko voittaja vaijjennut? :) Olis kyll ollut ihana itse voittaa mutta suotakoo se sit sille joka voitti.

Itse olen painotellut edestakaisin, pysynyt kuitenkin rajoissa. Eilen tuli radikaalinen muutos puhelu kun soittivat sappikivi leikkaukseen menosta. et jos ois nyt oireilleet viimeisen puolen vuoden sisää ni oli pari viikon sisäll ollu leikkaus. Mut sen sijaan aletaan nyt hoitamaan multa tätä painoo alemmas ni pääsen turvallisesti sit sinne leikkaukseen ja riskit pienenee. :)

mutta nyt unille.. :)
 
Hei!
Minäkin sain pakettini eilen. Juu, ihanaa, että Moccaa löytyi paketista; saan taas aamuni aloittaa sillä=)
Minäkin mietin, että kukakohan se meistä tuon arvonnan Nutrilettpaketin sain; minulle ei ainakaan tainut nyt arpaonni osua, kun ei ole mitään kuulunut...
Löysin eilen muuten vihdoin ja viimein tuon Nutrilettshakerin; enpähän olekaan kuin yli kuukauden etsinyt. Ostin sieltä Nutrilettia, niin sain sen vieläs kaupanpääliäisiksi...
Mutta nyt päiväkahveelle!
 
Missäs tämän ketjun nutraajat? Melkein vuosi kun tänne on joku kirjoittanut. Onko nutraajat päässseet tavoite painoon? Ja onko kilot pysyneet poissa? Ja kauanko nutrasitte jotta pääsitte tavoite painoon? T. Nutraaja 3vk 1pv
 
Moikka moi! Nuttrilett- Mia täällä moi vuosien jälkeen. Törmäsin tähän googlen haussa. Tuolloin 2011 loppuvuodesta selviskin syy miksi paino ei tippunut kunnolla. Mulle todettiin kilpirauhasenvajaatoiminta joka olikin syypää mun äkilliseen painon nousuun teininä. Mutta punkero ollaan edelleen.. tällä kertaa ruoka ENE.llä yritän onnistua.

Pari vuotta sitten kävin alle 110kg.n mutta tuli sappikivileikkaus ja kilot kerty sen jälkeen hiljalleen takaisin ja nyt on reilusti enemmän kuin koskaan :/
 
Juupa juu paino tippuu kyllä mutta tulee heti takaisin dietiin jälkeen... luotan urheilijoitten kalorimittariin mikä on sykemittarin yhteydessä ja pysyvään painonhallintaan, eikä näihin hokkuspokkus kuureihin...kuureilla saa aina TILAPÄISESTI painon tiputettua. Nimimerkillä kokemusta on.
 
Nutrilett erittäin niukkaenergiainen dieetti-testiryhmä on nyt koossa. Suuren hakijamäärän joukosta valittiin mukaan kymmenen naista eri puolilta Suomea, jotka dieetin aikana (16.6.-5.6.) kertovat kokemuksistaan tässä ketjussa.

Nutrilett erittäin niukkaenergiainen dieetti on itsekuria ja päättäväisyyttä vaativa tehokas dieetti, ja näin ollen on tärkeää, että jokainen testaaja sitoutuu noudattamaan dieettiä tarkasti. Kolmen viikon dieetin aikana testiryhmäläiset syövät vain Nutrilett VLCD-valmisteita sekä kohtuullisesti vihanneksia ja juovat 1,5-2 litraa vettä päivässä. Testiryhmän tulokset julkaistaan Kaksplus.fi:ssä viikolla 24.

Nutrilett VLCD-tuotteet ovat ruokavalionkorvikkeita, joilla korvataan kaikki päivän ateriat, jolloi päivittäinen energiansaanti on alle 800 kcal. Päivittäinen Nutrilett VLCD-aterioiden määrä on naisille 5 ateriaa.

Nutrilett.fi
Julkaiskaa myös tulokset 10 viikkoa kuurin jälkeen alle 800kcal ei saa edes riittävästi proteiiiniä, joten lihakset lähtevät samalla. Sanoisin että sykemittarissa oleva kalorimittari ja siihen laitettava paino ikä ja sukupuoli ja sitten kuten alla vaikka 30 minuutin kävelylenkkejä paljon pysyvämpi kuin ihmedieetit millä paino tulee takaisin kaksinverroin. Ja kuka haluaa olla "laiha läski" ei lihaksia liian tiukan dietin takia. Asiantuntijat tuomitsevat tuollaiset alle 800 kcal kaloridieetit älyttöminä haittavaikutuksista ärtyneisyydestä lihastenmenetykseen j.n.e.
 

Yhteistyössä