VLCD-testiryhmä

Tervehdys kaikille! Neljäs päivä dieettiä menossa ja nyt täytyy kyllä rehellisesti sanoa että pirun vaikeeta on :( eilen oli jo sellainen kummallinen olo ja nälkä ihan koko ajan (lukuunottamatta niitä n. 30 minuuttia aterian jälkeen) ja lenkillä meinasin hyytyä ihan kokonaan... Eipä jaksanutkaan kävellä niin reipasta vauhtia kuin yleensä. Nukkunut olen huonosti, viime yönä tosin hieman paremmin kuin kahtena ekana yönä. Ei puhettakaan energisestä olosta päinvastoin tuntuu että kaikki minussa käy vähän hitaalla nykyään... Nyt ärsyttää koko Nutrilett niin paljon että nauroinkin töissä, että jos tästä luvattu palkinto on Nutrilett-tuotteita niin pimahdan lopullisesti :D No, enhän minä tätä palkinnon toivossa tee vaan oman itseni vuoksi ja en tietenkään aio luovuttaa kesken. Oli odotettavissa että pa*kojakin päiviä tulee ja ne on vaan kestettävä. Seuraavana aamuna saa hurrata itselleen että JES, mä kestin!!! Paino on pudonnut nyt -2,5kg. Kaikkia makuja olen maistellut ja jokainen menee, jopa paljon parjattu tomaattikeitto uppoaa täällä ihan hyvin. Kasviksia ja vihanneksia olen syönyt ihan kouratuntumalla (en punnitse) ja juonut olen reippaasti vettä. Muina juomina musta kahvi ja Pepsi Max (pelastus!!!!! :) ) Eilen iski ensimmäisen kerran oikein kunnolla mieliteko kun tytär söi tuoretta ruisleipää vieressäni. Onko se aina tuoksunut noin hyvälle?! :D tänään mielitekoja on riittänyt ja olen haaveillut miltä mikäkin kahvipöydän annin maistuisi suussa .... Voi mua :( Ehkä ensi yönä saan nukuttua ja huominen on pirteämpi ja parempi päivä! Tsemppii kaikille!
 
Moikka!
Mulla on viides päivä menossa ja nyt alkaa olla jo helpompaa. Ei oo enää ollut nälkä eikä väsyttänyt, jaksoin eilen 30min kävelylenkin lisäksi illalla vielä juosta crosstrainerillä 15min/5km. Ja paljon pirteämpi olo on muutenkin. 3,5 kiloa oli eilen lähtenyt alkupainosta.
Vähän teki eilen mieli syödä lapsilta iltapalalta pöydälle jääneet leivät, mutta koirat sai ne leivät kuitenkin.

Mulla olis lauantaina eka kerta dieetin aikana, kun pitäisi lähteä johonkin vähän pidemmäksi aikaa. Mennään lasten kanssa lintsille, niin saan pakata itselleni pirtelöä mukaan evääksi.
Se varmaan vielä hoituu helposti, mutta seuraavalle viikonlopulle olis synttärikutsu. :)

Kovasti tsemppiä kaikille!!
 
Paula, koita jaksaa :hug: Tiedän miltä sinusta tuntuu! Sinua varmasti vähän huippaa, on sellainen hutera olo ja heikottaa. Nälkäkin vaivaa ja pinna kiristyy! Mutta luota vaan itseesi ja jatka, sillä tuo on ohimenevää!!! Ei mene ohi kaikilla muutamassa päivässä, mutta mulla riitti reilu viikko ja olo oli kuin uudesti syntynyt!

Muistakaa, että älkää lähtekö etenkään ekoina päivinä urheilemaan! Ihan lenkkikin voi olla oikeasti liikaa, joten sitäkin kannattaa välttää ennenkuin olo on tasaantunut. Nyt kun mulla on takana ensimmäiset 3,5 viikkoa ja tämä vielä tiukempi nutraus (pv 4 alkaa olla takana) niin tämä tuntuu helpolta kuin saippua ja jaksaisin vaikka mitä. Mutta ekat 2 viikkoa olivat melko hankalia. Enää ei edes ruuat himota! Nytkin on mun paistama rieska uunissa ipanoille iltapalaksi, ruuat teen itse alusta loppuun joka päivä, joten houkutuksia kyllä on!

Pepsi max on minunkin pelastukseni! Mutta Paula, ikävä kertoa, mutta palkinnoksihan nimenomaan on 70e arvosta nutrilett painonhallintatuotteita :cool: Mut yllättävää kyllä ajan kanssa ne eivät ainakaan mulla alkaneet tökkiä, vaan pikemminkin parantua suutuntuma!

Jaksetaan porukalla, se vaakalukema kyllä aina tekee kaikesta tästä jaksamisen arvoista :flower:
 
Nyt loppu mun masenteluni! Tajusin miksi puntari "huijjaa" Ei se huijjaa, se kertoo totuuden.. totuus on se että paino nousee siksi takaisin ylös päin koska juon kivennäisvesiä ja niissä on SUOLAA, ja sen myrkyn taikia mun elimistöön kertyy nestettä. Heti kun otin nuo vedet juomiini niin paino ei enää tippunutkaan. Vaan jääpä nyt vedet juomatta! Onneks tajusin ajoissa etten koko näitä vikaa kahta viikkoo masentele!

Ensinhän mulla tippu paino 122,4 (lähtö) Kilosta sinne 120,1kg ja nyt tänään se oli 121kg. Ihmekkös tuo!
 
4.päivä kääntymässä iltaan. Tämä on ollut varmaan raskain päivä ainakin tuosta iltapäivästä lähtien; minua on väsyttänyt aivan hulluna ja sen siunaaman rauhaa eivät lapset ole antaneet. Nyt on talo hiljainen ja taidanpa minäkin tosiaan vihdoinkin kohta kömpiä nukkumaan.

Tuula; minulla on ollut ihan tuo sama ongelma, että annoskoot ovat olleet ihan mielettömiä ja on tuntunut, että mikään ei riitä. Ja nyt kyllä tuotta suorastaan tuskaa laittaa lapsilta jääneet ruuan jämät roskiin; niin sitkeenä istuu kyllä lapsena opittu "lautanen syödään tyhjäksi!". Toki aina päiväkahveella on useimmiten jotain herkkua pitänyt puputtaa ja kyllä ajoittainen se suklaan himokin on pitänyt huolen, että kilot eivät ole päässeet tippumaan.

Tänään on kyllä eniten nuo mieliteot vaivanneet... Teen myös itse lapsille ruuat ja voi, että kun kuola lähes valui, kun söivät lihamakaronilaatikkoa!

Minun suosikikseni on myös noista "ruokapusseista" noussut ihme ja kumma tomaattikeitto, jota olen aina inhonnut. Nyt voisi sanoa, että moccapirtelön ohella suorastaan himoitsen sitä. Ja että oli hyvää , kun laitoin tomaattia ja tuoretta basilikaa siihen:p. Kasviskeitto on aivan liian tulista makuuni; kanakeitto menettelee. Metsämarja on liian jauhoista samoin tuossa suklaassa tulee jauhosuus läpi.

Hyvä Mia, että tajusit tuon kivennäisvesien suolaisuuden; itselle se ei heti olisi tullut mieleenkään. Mietin tänään just, et jotain kivennäisvettä maulla vois kokeilla. Taidankin jättää väliin. Muistelisin kyllä, että joku ois vähemmän suolapitoinenkin... No tuo normaali vesi maistuu kyllä itselleni mainiosti; onneksi.

Huomiseen!
 
Moikkelis Koikkelis!
Mulla oli eilän päivä 5, joka oli kyllä aivan pohjanoteeraus. Kun pääsin töistä, olin niin väsynyt, et oisin voinut kaatua suoraan sänkyyn. Jaksoin koirien kanssa vain ihan pienen lenkin. Pinna oli tosi kireä. Lihaksia särki, varmaan ne viimeisetkin sokerivarastot kropasta olivat huvenneet. Nukuin reilut 9h yöunet. Aamulla olo olikin jo aivan toinen. Pirteänä sheikkailin marjapirtelöä kahvihuoneessa niin, et työkaverit meinasi jo kutsua valkotakkiset paikalle. Eikä vielä ole iskenyt uusi nälkä. Josko tässä vihdoinkin olisi päässyt siihen paastotilaan!!

Mulla ei ole kotona konetta, joten viikonloppuna en tänne foorumille pääse. Su on tyttäreni ja omat synttärikestit. Ei ahdista ollenkaan. Syökööt vieraat mansikkakakut yms. ;)

Toivotan kaikille oikein hyvää viikonloppua ja paljon voimia ja tsemppiä!! Katselaan, olenko maanantaina vielä yhtä vireessä :confused:

T. Marika
 
5.päivä. Olo on vähän omituinen. Huimaus lisääntyny, epäilen johtuvan verenpaineen laskusta, joka taas johtunee normaalia vähäsuolaisemmasta ruokavaliosta. Seurailen verenpaineita kotimittarillani ja ne on ollu tällä viikolla luokkaa 120/80, eli aika ihanteelliset, mutta ehkä mun elimistö on tottunu korkeempiin (alapaine on mulla yleensä yli 90). Oon sitte ihan tarkotuksella ottanu vähä suolalisää, ripottelen kurkun päälle aromisuolaa (herkkua!!) :) Muutoinkin pyrin juomaan osan päivän nesteistä Vichynä, koska juon helposti sen 3l, joten nestetasapainoarvot saattaa heitellä. Nesteet on kuitenki lähteny liikkeelle, "pöhötys" kasvoilta on kadonnu :D Vaaka kertokoon maanantaina oman tarinansa. Edelleenkään marjapirtelö ei uppoa, siis puoliväkisin pitää se juoda :x aattelinki, et kävisin ostaan mokkaa tilalle, se lienee ok? Muut maut kyllä uppoaa hyvin :) tomaattikeitostaki oon oppinu tykkäämään! Myydäänköhän niitä Nutrilett-shakereita kaupoissa? Bongasin yhestä nettikaupasta sellasen ja se ois kätevä, mun nykynen shakeri on järettömän iso (litran?) ja sitä on hankala kulettaa käsilaukussa :D Oon sitte pitäny mukana ½l vesipulloa, johon teen pirtelön... jauheet vaan tahtoo levitä joka paikkaan, pulloon on hankala kaataa jauhetta pussista : /
Että tämmöstä tänään :) Aurinkoista viikonloppua kaikille, toivotaan että säät suosivat ja voidaan olla ulkona (kauempana jääkaapista) :cool:
 
Heikun keikun kaikille! 5.päivä alkanut ja nyt tänä aamuna pitkästä aikaa energinen olo. Työkaverit jo ihmeissään katselleet, että mikähän nyt riivaa. Jospa tässä pitkästä aikaa alkaisi jo harrastamaan liikunta puoltakin. En ole varmaan käynyt lenkillä reiluun vuoteen, muuta kuin ihan satunnaisia kertoja. Yksinkertaisesti ei ole iltaisin jaksanut töiden jälkeen lähteä. Tykkään käydä sauvakävelyllä ja itse asiassa kuntopolkukin on ihan kotimme lähellä. Joitakin vuosia sitten kävin lähes joka ilta tunnin mittaisen lenkin heittämässä. Ja kroppakin oli silloin vähän kiinteämmässä kunnossa, josko tuo nyt koskaan ihan kiinteä ollutkaan, mutta tällä hetkellä "löllyvää" muhkuraa rittää.

Kahden viikon päästä olisi kahdet yo-juhlat tiedossa, niinköhän sitä pysyy herkuista erossa. Nuo juhlat tahtoo olla se pahin kompastuskivi. Pöydät notkuu voileipäkakkuja ta täytekakkuja ja vaikka sun mitä ihanuuksia. Mutta olen kyllä päättänyt, että en juo kuin mustan kahvin ja varoittelinkin jo naapuriani etukäteen, jossa juhlat ovat. Ja ajattelin palkita itseni ennen noita yo-juhlia ostamalla uuden mekon. (jos sopivata löytyy, vihaan vaatteitten sovittamista, kun löytää jonkun nätin vaatteen, niin niistä ei löydy isoja kokoja)

Kaikille oikein aurinkoista viikonloppua!! Jännä nähdä miten viikonlopusta selvitään, kun on tottunut kokkaamaan viikonloppuisin jotain hyvää. Mutta tällä hetkellä mottona, että SYÖKÄÄ MUUT, minulla on omat eväät. Tsemppiä kaikille. T:Tuula
 
Moi, nyt viikko takana ja painoa lähtenyt 2,7 kiloa! Mietin innoissani miten paljon painoa lähteekään, jos sama tahti jatkuu.

Eilinen oli kyllä tähän mennessä vaikein päivä. Olo oli nälkäinen, väsynyt ja kiukkuinen. Onneksi tänä aamuna oli levännyt olo ja omia eväitäkin jaksaa paremmin. Ensi viikolla on kuuri jo puolivälissä ja sitten alkaa ajatukset suuntautua kuurin jälkeiseen elämään. Onneksi kesällä tulee oltua paljon ulkona ja ainakin minun syötyä luonnostaa kevyemmin joten toivoa on, että elämänmuutos todellakin toteutuu.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Töttöröööö.... himojen kourista terkkuja täältä! Bloggasinkin jo vähän aiheesta, mutta kitisenpä nyt vielä tänne, että en ole moista himotusta kokenut koskaan :D Kylmä nakki tuoksui äsken niiiiiiin hyvälle ja musta tuntui, että menee taju jos en vaikka nuolaise vähän :p Mikä ketoosi häh? No, ketoosia tai ei, itse päätän mitä suuhuni työnnän ja tiedän olevani vahvempi kuin kilokirous, en syö en. :D
 
Heissulivei kaikille! Pari päivää eletty eteenpäin ja huono fiilis tipotiessään! Kiitos kannustuksesta! :) Eilinen vapaapäivä meni touhutessa sitä sun tätä, olo siis hyvä ja energinen, jopa niin että minulta jäi viides pussillinen syömättä kokonaan kun ei vaan illasta enää maistunut. Tänään olinkin sitten taas töissä mutta ehdin aamulla käymään n. tunnin mittaisen lenkin ja ei tällä kertaa hyydyttänyt lainkaan :D tästä on hyvä jatkaa ja kohta onkin jo viikko täynnä. Maalissa minua odottaa hyvät palkinnot ; toivottavasti useamman kilon kevyempi olo ja mikä parasta, lapseni ovat luvanneet valmistaa minulle aterian kun pääsen pussiaineksista eroon <3 Palaan asiaa maanantaina punnitustulosten kera :)
 
Moikka Moi! Yksi viikko takana täysnutrausta ja paino pudonnut 2,5kg, hyvä, hyvä!
On ollut rankka viikko. Meidän kuopus on alkanut nukkua yöt huonosti. Todella rankkaa olla näin tiukalla dieetillä, jos ei saa nukkua kunnon yöunia:( Nälkäkin vaivaa. Ja yöllä valvoessa nälkä vasta onkin hirveetä, ihan paha olo tulee...
Pakko oli tehdä niin, että yökukkuja nukkuu yöt minun paikalla ja minä lastenhuoneessa. Mieheni saa valvoa yöllä. Katellaan nyt, miten viikonlopun jälkeen jatketaan nukkumisjärjestelyjä, koska mieheni käy töissä , ja ei kovinkaan turvallista autolla töihin ajaa, jos on nukkunut super huonot yöunet.
No, nämä ovat näitä niin yleisiä lapsiperheen ongelmia:) Onneksi mieheni on koko kesän kesälomalla! Silloin ei haittaa, vaikka hän joutuisi valvomaan:)

Nyt nokka kohti uutta viikkoa! TSEMPPIÄ!!! :D
 
Viimeksi muokattu:
JES JES JES! Mielihalut ja nälkä ovat tasaantuneet ja sisulla kun jatkoi luovuttamatta, niin olo parani taas. Päätunne kuitenkin kokoajan on ollut positiivinen ja energinen! Ja äsken kävin vaakalla, ja sekin kyllä kannustaa jatkamaan, sillä paino putosi viikossa tosi hyvin. Viidessä viikossa tippunut 8,7kg ja puhtaasti nutrilettin ansiosta! Vedin juuri jalkaan pöksyt, jotka eivät mahtuneet vielä 18.4. aamulla edes kiinni!!!

Uusi viikko pussitellen lähtee nyt käyntiin kuin siivillä :cool:
 
Aurinkoista maanataita kaikille!
Vaaka puhui iloista kieltään aamulla; 5kg vähemmän näytti kuin vielä vajaa 2vkoa sitten eli 5päivää kevennystä ja 7pussittelupäivää takana. Pussittelupäivien aikana paino tippunut 3,3kg eli ei lainkaan paha.
Itse odottelen kuitenkin vielä sitä luvattua energistä oloa; ikkunatkin pitäisi pestä=). En kyllä väsynytkään ole ja olokin silleen ihan ok, mutta jotenkin vireystila kyllä alamaissa.
Onnea Nalle! Toi juuri on ihana fiilis, kun huomaa konkreettisesti kilojen karisseen ja voi vetäistä jonkun kivan kaapissa lojuneen vaatteen päälle, kun se vihdoinkin mahtuu...
Ootteko muut huomanneet tällaisen ikävän sivuoireen; hengitys haisee? Itse en ollut tajunnut; huomasin vain, että suu on ikävän kuivan tuntuinen. Mies totesi loppuviikosta, että muuten hienoa, mutta henkesi haisee. No tietty tehostin suuhygieniaakin ja nyt mietin vielä, että pitäiskö käydä joku suusuihke ostamassa. Jostain luin, että purkkaa ei kannata jauhaa, kun se aktivoi näläntunteen. Hengityksen haju johtuu tuosta elimistön paastotilasta, että ainakin sen perusteella paastotila ainakin minulla saavutettu:D

No tästä on taas hyvä aloittaa uusi pussitteluviikko!
 
Hyvää huomenta!! Hienoja tuloksia :flower: Viikko takana ja vaaka näytti -3kg! Jippii :) en oo painanu näin vähä vuosikausiin!!! Mun vaaka ei näytä, ku 500g:n tarkuudella, joten tarkempia tuloksia en tiedä, mutta ei oo tarvettakaan :) voipaketeilla lasketaan pudotuksia! Olo on hyvä, ei enää nälkää, eikä juurikaan mielitekoja... huimauskaan ei vaivaa. Eilen iski parin tunnin päänsärky (ei oo ollu päänsärkyä koko dieetin aikana), ehkä johtuen liian vähästä nesteytyksestä. Meni ohi ja taas jaksoi :) Tsemppiä alkavaan viikkoon kaikille!
 
Huomenta ja jippii!!!!!!! Ensimmäinen viikko takana ja vaaka näytti aamulla -3,9 kg vähemmän kuin viikko sitten. Olo on energinen ja päänsärky alkanut hellittää. Ja mieheni sanoi aamulla että housuni "löpöttää". YES.Viikonloppu meni hyvin, vaikka pelkäsin miten selviän siitä, koska viikonloppuisin on totuttu syömään jos jonkilanlaisia herkkuja. Vieraille ja muulle perheelle grillasin mökillä lauantaina, samoin sunnuntaina tein paistit ja kasvisgratiinit yms. Ja kumma kyllä ei tehnyt yhtään mieli. Samoin kahvilla tarjosin mustikkapiirakkaa, vaniljakastiketta ja jäätelöä EIKÄ VIELÄKÄÄN TEHNYT YHTÄÄN KIPEÄÄ. Joten voin olla ylpeä itsestäni ja ihmeekseni huomata, että minusta löytyykin itsekuria.
Joten innolla aloitetaan tätä uutta viikkoa!!! Tsemppiä taas kaikille!
 
Hyvää maanantaita kaikille!
Viikonloppu ja muksun synttärit sujuivat hyvin. Kaikki kehuivat mansikkakakkua, jonka hatusta tempasin. Hassua tehdä itse maistelematta. Eikä kyllä herkut ja muiden syöminen haitannut lainkaan. Ihan tavallisen ruuan tuoksu kyllä houkuttaa välillä iskemään hampaat kiinni kunnon pihviin!! Mutta tiukkana pysytään! Pakko sanoa, et näin päivänä 9 mulla on edelleen nälän tunnetta. Ja varsinkin iltaisin olen tosi huonolla tuulella :( Ei mulla ole edes näkä, mutta pinnaa vaan kiristää. Onneksi kuitenkin paino tasaisesti tippuu, niin pysyy motivaatio yllä Maaginen 80kg meni tänään rikki =)
T. Marika
 
Hei!
Marika, kyllä mullakin on edelleen nälkä ja erityisesti iltaisin. Sitten jos vielä nälän takia nukkuu huonosti niin olo on todella vähemmän hehkeä. Energiaa minulla tosin on ihan samalla lailla kuin ennenkin. Ei mullakaan tee mieli herkkuja vaan ihan oikeaa ruokaa, perunoita, lihaa ja leipää. Ehkä tän jälkeen osaa arvostaa paremmin sitä tavallista ruokaa ja nauttii siitä eikä tee mieli herkkuja.

10. päivä alkoi ja painoa pudonnut 3,5 kiloa ja painoindeksikin on jo siellä alle 30:ssä. Toivon, että loppuaikana lähtisi vielä 4-5 kiloa joten oltaisiin jo hyvässä vauhdissa kohti oikeaa painoa.

Tsemppiä kaikille!
 
Hei! Hienoja tuloksia kaikilla, taputukset sille!! :) Viikko nutrausta takana ja paino tässä ajassa tippunut 3,7kg. Arvelen että juutikin ekalla viikolla lähtee enemmän ja vauhti hidastuu tulevina kahtena viikkona. Viikonloppu meni hyvin ilman näläntunnetta, väsymystä tai mielitekoja. Eilen sunnuntaina istuin herkkujen äärellä syntymäpäivillä ja oli aivan helppoa sekin, join light-jaffaa ja mustaa kahvia. En sitten tiedä mikä tässä päivässä on ollut vikana kun olen ollut alavireinen ja nälkäinen, päätäkin juili yhdessä vaiheessa. Melkein väkisin oon saanut pussituotteet silti vedettyä alas, jotenkin ei nyt maistu nekään vaikka nälkä kurnii vatsassa. Varsinkin nyt illalla on ollut hankalaa. Kävin tyttäreni kanssa saunassa ja siellä iski huono olo ja heikotus, tuntui että suihkussakin vaan tärisin. Nyt pirtelön, porkkanan ja vettä juotuani olo on parempi. Toivottavasti huominen on parempi! Tsemppiä kaikille toiseen viikkoon ja osahan on jo vähän pidemmälläkin tässä hommassa :)
 
Moi, ja onneksi olkoon kaikille hienosta saavutuksesta! Mulla on pudonnu 1viikon ja 5päivän sisällä n.3kg. Olis kai pudonnut enempikin mutta nesteiden kanssa jouduin säätämään. ensin join väärää ja liikaa, sit join vain liikaa ja nyt kun vähensin nesteiden määrää 1l-1,5l niin paino alko taas pudota. Kivennäisveden hylkäsin kokonaan.
Asia muuten jonka huomasin.. Olen lakannut puremasta/repimästä kynsiäni! ennen kynnet oli aina kauheen kuntoiset ja rumat,lyhyet mutta nyt ne on saaneet rauhassa kasvaa. onko muilla tätä? Olen myös reipastunut huomattavasti, lainatakseni sanoja jotka sanoin miehelleni:
-Tunnen itseni taas naiseksi, intoa löytyy taas laittaa itseäni. tukkaa yms. Korujakin löytyy, niitä ei ole moneen vuoteen ollut. En ole enää mikään lihapulla joka häpeää itseään ja pukeutuu telttoihin piiloon.

Himoja ei oikeastaan liiemmin ole. Välillä jotain pientä mutta ihan hyvin pystyn olemaan vieressä kun mies syö karkkia tai herkullista ruokaa.

..Pari iltaa taakse päin oli dieetin ajalla vaikein päätös! Mieheni teki aivan mahtavan tuoksuista ruokaa töihin evääksi ja siittä olisi riittänyt sen verran että olisin voinut vähän "maistella". Taistelin itseni kanssa koko illan kunnes ratkaisin asian.

-Jos puntari näyttää sen mihin olen nyt vuojen alusta tähdännyt. EN SYÖ, ja jos se ei vieläkään ole pudonnut alle sen 120kg niin saatan syödäkki.. (syy miksi päätin näin on että koko tän dieetin ajan on paino liikkunut jojona edes takaisin, päättämättä mihin suuntaan se menee, ja toivo dieetin suhteen alkoi jo hiipua)

Puntari näyttä 199,8kg. PITKÄSTÄ AIKAA! ja sama oli myös sitten seuraavana aamuna! Olin todella onnellinen ja hihkuin ja hehkuin! Motivaatio vain kasvoi entisestään kun kova työn jälkeen pääsin vihdoin alle tuon maagisen lukeman. Ja rankkaa oli ja yhtä rankka rutistus tulee seuraavaan etappiin.. 115kg!
 
Viimeksi muokattu:
Toinen viikko ja 10. päivä menossa. Olo on edelleen hyvä eikä ole nälkää tai väsymystä. Nyt on vaan tullut ongelmaksi, että muistaa ottaa kaikki 5 pussia päivässä, kun ei nälkä enää kerro, että olis ruoka-aika. Muutamana päivänä on päivän aikana venynyt annosvälit neljään tuntiin, niin sit on viimeinen annos tullut syötyä vasta klo23-24 aikaan. Alussa meni välit tasan kolmen tunniin välein, kun oli niin kova nälkä, että muisti koko ajan katsoa kellosta, koska saa syödä. :)
Päivä Linnanmäelläkin sujui viikonloppuna hyvin, vähän kyllä kirpas katsoa vierestä, kun muut söi hampurilaisaterioita.. Ja muutenkin toisten ruuat ja leivät tuoksuu niin hyviltä! Grillattiin pihvejäkin viikonloppuna ja lapset ei syöneet omiaan kokonaan, niin kyllä olis mieli tehnyt tunkea ne omaan suuhuun. Mutta ehkä siksi tässä tilanteessa just ollaan, että tulee turhan usein syötyä aina lasten jämät...
Mulla painoa on pudonnut nyt reilu 4kg. Alussa putos nopeesti se 3,5kg, mutta sit se on jäänyt vähän paikoilleen. Ja alussa toimi vatsa kanssa hyvin, mutta nyt on vähän hiljaista ja oikeastaan vähän kun ummetuksen tuntua. Mites teillä muilla vatsa toimii?
 
Huomenta vaan kaikille!! Minulla on vähän samanlaiset tuntemukset kuin Terhillä. Viimeinen pussi tahtoo jäädä aika myöhäiseen iltaan ja päivällä töissä annosvälit viruneet neljään jopa viiteen tuntiin. Mutta jano on ihan mahdoton. Suuta kuivaa koko ajan. Itse olen myös huomannut. että henkeni ehkä "hieman" tuoksahtaa. Samoin vatsan toiminta on ollut harvemmassa, mutta eipä noilla meidän eväillä taida paljon olla odotettavissakaan. Paino lähti alussa tippumaan minullakin vauhdilla, mutta nyt muutaman päivän ollut lähes samoissa lukemissa.
Muuten olo on ihan normaali ja energisempi kuin ennen tätä pussikuuria. Ja tästä taas jatketaan. Mukavaa päivän jatkoa!!! T. Tuula
 
Juon vettä ainakin 3l päivässä. Laitan veden aamulla kannuun ja siitä on hyvä seurata, kuinka paljon on tullut juotua. Mulle tulee tarve juoda. Johtunee ketoosista...? Vessassa saa juosta vähän liiankin usein...

Kyllä tää on tahtojen taistelua! Tekee mieli sipsiä hirveesti! Ei tää helpoa ole, ei... Mutta pakko jaksaa!!
 
Olen lakannut puremasta/repimästä kynsiäni! ennen kynnet oli aina kauheen kuntoiset ja rumat,lyhyet mutta nyt ne on saaneet rauhassa kasvaa. onko muilla tätä?

-Jos puntari näyttää sen mihin olen nyt vuojen alusta tähdännyt. EN SYÖ, ja jos se ei vieläkään ole pudonnut alle sen 120kg niin saatan syödäkki.. (syy miksi päätin näin on että koko tän dieetin ajan on paino liikkunut jojona edes takaisin, päättämättä mihin suuntaan se menee, ja toivo dieetin suhteen alkoi jo hiipua)

Puntari näyttä 199,8kg. PITKÄSTÄ AIKAA!
Minä kyllä puren kynsiä enemmän kuin koskaan! Ihan hirveä tarve purra jotain ja kynnet aina mukana... Mulla on niin lyhyet kynnet, ettei lyhemmäksi saa...

EI KAI nyt sentäs puntari näyttänyt 199,8kg!!??!! :D
 
Moikka!
Päivä 10 menossa. Kokonais saldo -4.5kg. Selkeästi minullakin viime päivinä painon tippuminen hidastunut. Täytyy kyllä sanoa, että paljon tämä kysyy tahdon lujuutta. Mun kroppa ei ollenkaan ymmärrä mennä minkäänlaiseen paastotilaan. Väsyttää, paleltaa, kauhea nälkä, pinna kireällä :kieh: Mutta ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Ja tietty toi painon tippuminen on ihan positiivinen asia. Harmittaa silti, kun ei tuota "luvattua" energistä ja nälätöntä oloa näköjään tule. I
T. Marika
 

Yhteistyössä