VLCD-testiryhmä

Moi, eilen ei ollut nälkäinen eikä kiukkunen olo. Tein ruokaa ja siivosin ja sitten vielä ulkoiltiin pitkään lapsen kanssa. Painoa on nyt tippunut 4 kiloa ja nyt olen jo puolivälin ohittanut! Nyt kovasti mietinkin, että pitäisikö jatkaa tätä kuuria vielä viikon pitempään ja vaikka vaihtaa yksi ateria oikeaan ruokaan. Hienoa tuloksia muuten kaikilla!

Ajattelin illalla mennä venyttelyjumppaan, jotta uni maistuisi hyvin. Koitan nyt loppuaikana vaihtaa liikkumiset hieman kevyempiin versioihin, jotta näläntunne pysyisi poissa. Kuitenkin päivittäistä liikuntaa tulee pyöräilystä 40 minuutin verran.
 
Tänään 8.pussittelupäivä ja tää päivä on kyllä ollut vaikea. Minulla mieliteot ovat vallanneet mielen; olen ylpeä itsestäni, että pystyn niitä vastustamaan, mutta helppoa ei ole ollut. Lämmitin uunissa lapsille niitä pakastecoctailpiirakoita; voit että kun kuolasin :p puhumattakaan kuolauksesta, kun tein nakkikastiketta. Kiusasin itseäni vielä lukemalla lehdestä mitä ihanimpia- ainakin ne tuntuivat siltä- ruokaohjeita. Makeaa ei siis tee vähäänkään mieli, mutta suolaista sitäkin enemmän.Suu ollut myös älyttömän kuiva tänään ja vettä olen juonut älyttömästi ja juossut sitten vessakin tiheään. Ensimmäistä kertaa voi myös sanoa, että minulla on tosissaan ollut jo nälkä ennen uutta pussillista.

Nytkin nälkä tuolla vatsassa kurnii eli eiköhän ole aika päivän viimeisen pussin!
 
Heiiiii!!! Tänään on ollut suhteellisen hyvä päivä. Paino tippuu niin nopeaan että
voiko tämä olla tottakaan? Juuri äsken punnitsin itseni ja painoa
tippunut nyt 4,7kg.
Kahdeksas pussipäivä menossa. Tänään ei nälkä ole ollut. Olin työporukan kanssa mökillä ja siemailin suklaapirtelöä samalla kun toiset paistoi makkaraa...
Katselen mielelläni ruokia ja mietin miltä ne suussa
maistuu ja tuntuu .. :) mutta varsinaista HIMOA ei ole ainakaan
tänään tullut.
Olen saanut niin uskomattoman hyvää palautetta ja kannustusta projektiini työkavereiltani että tämän päätyttyä aion kyllä kiittää heitä jollain tavalla. Samoin mieheni on ollut kannustava - ilman heitä tää tuskin onnistuisi. Vaikein vaihe varmastikin vielä edessä kun pitää opetella syömään niin ettei
jo menetettyjä kiloja tule takaisin! Tämä minua mietityttää jo paljonkin.
Toisaalta odottaa aikaa että saa taas syödä "mitä vaan", toisaalta (ainakin nyt
tuntuu sille- huomisesta en tiedä vielä :D ) että olis
niin helppoo olla pussiruualla pidempäänkin. Onko teillä muuten sellaista ruokaa jota ETTE kertakaikkiaan pystyisi vastustamaan jos sitä eteenne tarjolle laitettaisi?
Minulla se varmastikin olisi Mäkkärin ranskikset ja ennen kaikkea
CHEDDAR-dippi :) Hyvää yötä kaikille!
 
Heipparallaa!!! Eilinen päivä meni hyvin iltaan asti. Sitten alkoi tulla mielitekoja ja olisi tehnyt mieli jotain oikeaa ruokaa. Olin paistanut pannulla possun ulkofilepihvejä ja ranskalaisia lisäkkeeksi. Voi, että tuoksui hyvälle. Mutta pidin pintani. Olin laittanut saunan lämpiämään ja menin saunaan siksi aikaa kun muu perhe oli syönyt. Päivällä olimme miehen kanssa yhtämatkaa työmatkalla ja hän halusi välttämättä hampurilaiselle, mutta onneksi oli niin pitkät jonot, että hänkään ei viitsinyt jäädä jonottamaan. Minulla oli tietysti omat eväät mukana eli vettä ja pari pussia Nutrilettia mukana. Sen sijaan mieheni osti kuitenkin kaupasta itselleen täytelakuja. Olis maistunut minullekkin, mutta onneksi sain pidettyä taas pintani. Muina päivinä minulla ei ollut näin paljon mielitekoja.
Tänä aamuna kun heräsin niin suu oli taas niin kuiva....ihan mieletöntä tämä jano, vaikka juon päivän aikaan vettä 2-3 litraa. Viime viikon paino tippui tasaiseen tahtiin, mutta tällä viikolla tiputusta on vain -0,3kg. Mutta eipä auta masentua, kyllä tämä taas tästä. Sitä vain aina odottaa, että kaikki tapahtuisi nopeasti ja heti.
 
Huomenia! Mitenkäs mennee? Täälä mukavasti :) ei enää kummempia ongelmia, toki hetkittäin käy joku mieliteko mielessä, mutta repsahdus ei oo ollu lähelläkään. Oon tottunu kaikkiin makuihin, toiset kuitenki uppoaa paremmin ku toiset.
Ens viikko vähän jännittää, työt alkaa. Välillä pyöräilen työmatkat ja matkaa kertyy yli kymmenen kilometriä, yritän kyllä sumplia ettei vielä ens viikolla (dieetin aikana) tarviis pyöräillä. Töissä ei välttämättä onnistu tuo kolmen tunnin ruokarytmi, mutta pyrin kyllä siitä pitämään kiinni.
Nyt aamunutrille :) Aurinkoista päivää kaikille!
 
Näköjään kaikkeen tottuu. Toinen viikko menossa ja kun tietää, ettei muuta tule kuin pussiruokaa, niin ei sitä tule muuta ajateltuakaan. Ei enää himoja ole... toistaiseksi...

Millanenhan on tuo 70e arvoinen painonhallinta- ja terveyspaketti, joka saadaan? :)

Miun mies miettii myös, jos kokeilisi Nutrilettiä viikon. Hän ei usko, että voi niin vaikeeta pelkillä pusseilla olla... Hän on kylläkin normaalipainoinen, joten ei varmaan fiksua usuttaa häntä tähän juttuun... Mutta saisinhan hänestä mahtavan vertaistuen...

Nyt lapsille ruokaa antamaan... Ite kanakeitolle:)
 
Hei vaan!

Hyvin menee mutta menköön :)
Olo on 99,9% hyvä koko ajan, ei väsytä, vit*ta, satu, palele, nälätä... Mulla on tuo nälän tunne kadonnut melkein kokonaan. Nytkin kello on jo yhdeksän ja kaks pussillista syömättä.
Puntarissa en ole käynyt mutta töissä olen ottanut käyttöön numeroa pienemmän vaatekoon ja siinäkin työtakki vähän lepattaa ... Muutkin ihmiset ovat huomanneet edistykseni :) vähän edelleen jännittää "life after" että mitä sitä sitten söis ettei lihois... Kun jossain vaiheessa varmaan niitä herkkujakin haluaa maistella niin se kohtuus ja kaikki :p ei oo heleppoo!
No, tästä lähettävä pirtelöä sheikkaamaan, hyvää yötä ja tsemppii kaikille, puolessa välissä ollaan!!!!!!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nutrilett-Nalle
Hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti=)

Ja onnea Nalle yli 10% painon pudotuksesta! Itsekin jo odottelen sitä päivää, kun ois tuo 10% painosta tippunut. Se on jo terveydellisestikin todella merkittävä saavutus ja ehkäisee jo huomasti esim. 2.asteen Diabeteksen puhkeamista; minulla nimittäin suurentunut riski tuollekin kaiken muun lisäksi tietenkin.

On jo monta kertaa ollut tarkoitus ostaa nuo shakeri, mutta en ole mistään sitä vielä löytänyt. ihan siis kaupoista -citymarket, apteekki, K-kaupat, S-market- oon aina kaupassa käydessäni etsinyt, mutta ei ole vielä onnistanut. Ois kyllä ollut kiva, kun se olisi myös ollut siinä paketissa mukana.

Minäkin olen jo alkanut miettimään tuota elämää tämän kuurin jälkeen. Nyt on oikeesti niin helppoa, kun ei sen kummemmin itse tarvitse miettiä, että mitä söisi. Tulee olemaan myös oma sopeutuminensa siihen, että paino ei tipukaan enää tyhtä huimaa vauhtia kuin nyt. Laihdutus on kyllä lähtenyt niin hyvää alkuun, että hyvähän tästä tietenkin on jatkaa. Ajattelin, että osapussittelulla jatkan ja kattelin jo kaupasta noita Nutrilettin patukoita yms.joita esim reissun päällä ois vain helppo napsaista poskeen. Ja pakkohan se on vain taas alkaa totutella syömään terveellisesti; niin ja mikä tärkeintä: pienempiä annoksia!

Minäkin mietin tuota, että mitähän tuossa "palkintopaketissamme" on. Toivottavasti ois paljon erilaista tuotetta kokeiltavaksi; aika hintaviahan nuopatukat ainakin kaupassa olivat eli ois kiva saada kokeilla, että mistä tykkää. Yllätyksenähän tuli minulle ainakin , että Tomaattikeitto ja Moccapirtelö nousivat näistä meidän pusseistamme suosikeiksini; niitä varmaa viimeiseksi olisin ostanut, jollen olisi saanut kokeilla.
 
Hei kaikille!
Toinen viikko lähenee loppuaan. Kokonais saldo -5.5kg. ostin jokin aika sitten kirppikseltä uudet farkut. Muuten ok, mutta ei toivoakaan, että vetskari olisi mennyt kiinni. Tänään sujahti housut jalkaan ja vetskari kiinni kuin tyhjää vain :whistle:

Mulla nää aamupäivät ihan ok. Mut iltaisin jää nälkä ja mieliteot päälle. Olenkin mennyt aina aikaisin tyttäreni kanssa nukkumaan. Mulla tämä juttu on mennyt niin, että olin niin hyvin prepannut itseni tähän "kuuriin", että sillä pärjään heikkojen hetkien yli. Pinnakaan ei ole enään ihan niiiiin kireällä ;)

Jatkossa olenkin ajatellut nämä työpäivät mennä edelleen Nutraten. Töistä tullessani laitan sitten salaatteja, kasviswokkeja yms kevyitä ruokia. Iltapalaksi sitten ehkä nutri tai yksi ruisleipä. Eniten muakin pelottaa se hetki, kun antaa itseleen luvan ottaa jotakin hyvää. Jääkö siitä sitten "himot" päälle?? Onneksi paino on tippunut hyvin ja kesä edessä, antaa varmaankin motivaatiota pysyä aisoissa.

Hyvää viikonloppua kaikille !!!
 
Moi!

Huomenna tulee täyteen toinen viikko ja sitten on enää loppurutistus. Tähän mennessä tuloksena -5 kiloa. Jos vielä vaikka 2 lähtisi niin olisin todella tyytyväinen. Tällä viikolla on ollut kaikenlaisia juhlia ja tapaamisia, joissa olen sitten syönyt porkkanoita/tomaattia ja juonut vettä. Painonpudotus on kyllä ollut niin mukavaa, että sekin auttaa tuossa herkkujen välttelyssä. Nyt rupeaa olokin helpottamaan eikä väsyty tai pinnaa kiristä.

Ajattelin, että voisin töissä kuurin loputtua syödä kunnon lounaan ja sitten kotona jatkaisin noilla Nutrilett-tuotteilla. Minulla kun kotona on ongelmana napostella koko ilta ja varsinkin ruuanlaiton lomassa syön varmaan aterian verran...Taidan tarvita vähän lisäaikaa tuosta poisoppimiseen. Toista kertaa en nimittäin halua päästää itseäni tähän pisteeseen.

Hyvää viikonloppua kaikille ja stemppiä loppuajallekin!
 
Heips!
Mulla on 13. päivä menossa ja hyvin menee. Tosi nopeasti on päivät mennyt, kohta alkaa jo viimeinen viikko. Helposti on kyllä dieeti sujunut, en oo 2. ja 3. päivän jälkeen syönyt mitään muuta, kun pussiruokia. Ja silloin alkupäivinäkin vaan kurkkua ja tomaattia. Painoa on tippunut dieetin alusta n.6kg.

Mutta musta on ihana tehdä perheelle kaikkia hyviä ruokia. Oon tehnyt niille tortilloita, grillannut lihaa, tehnyt muffinsseja.. Kaikki ruoka tuoksuu tosi hyvältä! Ja tuntuu, että haistaakin kaiken paremmin. Yks päivä ajettiin moottoritiellä ja yhtäkkiä tuli sellainen ihana grillikioskiruoan tuoksu jostain! :) Muut ei kyllä haistanut, mut mä nautiskelin pelkästä tuoksusta.
Mä oon vähän alkanut miettiä jo, että mitä tän dieetin jälkeen. Pitäis oppia ihan kokonaan uudet ruokailutottumukset. Varmaan aluks tosi vaikeeta tajuta miten pienestä määrästä tulee täyteen. Nyt jos on vähän vatsa kurninut ja on syönyt sen 2dl pussiannoksen, niin vatsa tulee siitä jo täyteen. Mä oon nyt ostanut meille paljon enemmän vihanneksia kuin ennen. Eli koko perhekin on syönyt terveellisemmin tän mun dieetin aikana. Jos teen lapsille tehnyt leipää, niin oon nyt laittanut salaatin lehden aina alle ja sit kinkkua ja juustoa ja vielä kurkkua tai tomaattia päälle. Oon toki tehnyt sellasia leipiä ennenkin, mutta nyt teen niin aina.
Mutta jatketaan.. :)
 
Hellurei, ja hyvin menee täälläkin. Pussiruokiin alkaa olla jo nyt tottunut ja on se oikeastaan aika helppoa, kun ei tarvitse miettiä mitä tänään söisin, valitsee vain laatikosta jonkun maun. Kasviksia en ole syönyt kuin silloin, kun aloitin, niin parina ensimmäisenä päivänä. Nyt taas pariin päivään ei ole toisten syömisetkään haitanneet yhtään. Tällä viikolla tiistai oli minun vaikein päivä, jolloin teki mieli kaikkea mahdollista, mutta onneksi se oli ohimenevää.
Minäkin olen ajatellut jo useampana päivänä, että mites tämän dieetin jälkeen oppisi syömään niin ettei saisi kaikkia menetettyjä kiloja takaisin. ENKÄ TODELLAKAAN TAHDO NIITÄ ENÄÄ TAKAISIN. Olen kyllä ajatellut jatkaa vielä tämän kolmen viikon jälkeen jonkin viikon lisää. Ja sitten pitää sen jälkeen vain pienentää annoksia ja lisätä kasvisten osuutta.
Tuntuu hyvälle, kun jotkut ovat huomauttaneet, että olen hoikistunut. Tämä antaa vain lisää puhtia ja intoa. Eilen kävin kampaajalla ja nyt on uusi "lookki" ja tuntuu olo tosi hyvälle ja uskallan jopa jarruttaa pikku hiljaa ison peilin kohdalla. Ja eikun jatketaan....
Mutta mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti aurinkokin pilkistäisi!!!!
 
Huh,huh, mulla on aika taistelua tämä kuuri. Onneksi kuitenkin välillä menee hyvinkin. Ja kyllähän tuo painon putoaminen nostaa fiilistä! Minäkin farkut sain vedettyä jalkaan. Kahteen vuoteen en ole farkkuja voinut käyttää... Vain kuminauha vyötärö housuja olen käyttänyt.

Kahdessa viikossa on paino pudonnut yhteensä 4,5kg. Jee, jee!! :)
 
Äsh. Meinaa olla vaikeeta täälläki, on ikävä ruokaa. Nyt pitäs tsempata vielä viimene viikko, keskittyä tähän hetkeen, eikä haikailla tulevaa. Nyt ootan ens viikkoa ja töiden alkua, että sais enemmän rytmiä tähän elämään. Tänään oon vaan ollu kotona koko päivän, niin liikaa on ehtiny aattelemaan syömisiä yms. En oo ny juonu vichyjä enkä käyttäny lisäsuolaa, niin taas on huimaillu. Kävin aamulla vähän hakemassa motivaatiota vaakalta, ja eipä sitä kyllä paljoa tullukaan... nyt pudotusta yhteensä -4kg. Tällä viikolla ei siis paljoa pudotusta, onkohan mun elimistö jollain säästöliekillä? Oon kuitenki liikkunu paljon viikon aikana, kävelyä ja pyöräilyä useita tunteja, joten kaiken jären mukaan oon kyllä kuluttanu huomattavasti enemmän ku mitä kaloreita pusseista oon saanu. Hmph :headwall: Taijan kohtapuoliin hörpätä iltapirtelön ja painua nukkumaan, jospa huomenna ois parempi päivä...
 
Tsemppiä kaikille joilla tökkii! Mitä vähemmän on laihdutettavaa, sen tiukemmaksi se taitaa mennä loppua kohti. Mutta kyllä se Anu paino sullakin laskee, luulenpa, että välillä on tasaantumista ja sitten taas humahtaa!

Mullekin tämä tänään päättyvä toinen viikko on ollut henkisesti raskaampi kuin edellinen. Mutta olen silti iloinen, että osallistun testiryhmään joten sortuminen on ollut kaukana. Nälkä mulla ei ole ollut vaan ihan puhtaasti mielihaluja. Tämä on ollut huippuhyvä opetus, olen oppinut erottamaan ne tilanteet joissa työntäisin jotain suuhuni siksi, että tekee mieli, en siksi, että olisi nälkä. Ja olen myös oppinut, miten hyvän mielen voi etsiä muualta kuin lautaselta... Mutta se eilinen iso-mummin kermainen lohikeitto... luulin, että multa lähtee henki kun en syö suurta herkkuani :| Mutta ohi meni sekin olo ja saunan päälle oli mieli kevyt ja ihana, kun tiesin, että musta on tähän.

Mulla on 700g ennenkuin tipun alle 100kg. Jaksaa jaksaa, se palkitsee! Nyt pirtelöä huiviin ja sadepäivän viettoon. Ipanoille kokkaan tänään pitsaa, voihan mielihalu soikoon sitäkin ....

Muoks. Robinhoodissa muuten ainakin täällä on joku nutrilett erikoiskampanja, erilaisia alennuksia ja sitten sieltä löytyi noita shakereitakin jos joku vielä kaipaa!
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Kyllä on yhtä vuoristorataa tämä elo...välillä olo on euforisen hyvä ja sitten tulee päiviä kuten eilinen ja tämä ; masentaa ja väsyttää .. kaikki ruoat vaan pyörii mielessä ja tökkii pirusti nuo litkut :(

Nälkä minulla ei ole ollut että sen puoleen kuuri on ollut todellakin OK mutta kai se on tää muu herkuttelutahto mikä vaan aina puskee ... Ihmisen mieli on niin kummallinen, joskus tuntuu että jää paitsi jostaon kivasta jos ei ottais nyt vähän. Ihan kuin se ruoka maailmasta loppuisi!?

Pudotusta nyt toisen viikon viimeisenä päivänä yhteensä 5,3kg. Tuo toki motivoi vaan takkuaa silti. Huomenna alkaa viimeinen viikko. Joka päivä olen pussikeittojen lisäksi nauttinut kasviksia ja Pepsi Maxia. Kahvikin maistui aluksi ihan hyvältä mustana mutta nyt kaipaan siihen taas lorauksen maitoa.

Mä en todellakaan tiedä haluanko enää tämän jälkeen syödä näitä tuotteita. Haluan oikeaa ruokaa ja opetella kohtuuden ja jatkaa painonhallintaa sitä kautta. Välillä jaksoin aivan hyvin harrastaa liikuntaakin mutta nyt oon kaks päivää vaan maannu sen mitä töiltä ym. ehtii.

Voi tätä :(
Jaksamista kaikille, se olis loppurutistus käsillä ja saadaan kyllä antaa itsellemme isot taputukset kun tää on kunnialla läpi viety :)
 
Hei!
Kyllä on yhtä vuoristorataa tämä elo...välillä olo on euforisen hyvä ja sitten tulee päiviä kuten eilinen ja tämä ; masentaa ja väsyttää .. kaikki ruoat vaan pyörii mielessä ja tökkii pirusti nuo litkut :(

Nälkä minulla ei ole ollut että sen puoleen kuuri on ollut todellakin OK mutta kai se on tää muu herkuttelutahto mikä vaan aina puskee ... Ihmisen mieli on niin kummallinen, joskus tuntuu että jää paitsi jostaon kivasta jos ei ottais nyt vähän. Ihan kuin se ruoka maailmasta loppuisi!?

Pudotusta nyt toisen viikon viimeisenä päivänä yhteensä 5,3kg. Tuo toki motivoi vaan takkuaa silti. Huomenna alkaa viimeinen viikko. Joka päivä olen pussikeittojen lisäksi nauttinut kasviksia ja Pepsi Maxia. Kahvikin maistui aluksi ihan hyvältä mustana mutta nyt kaipaan siihen taas lorauksen maitoa.

Mä en todellakaan tiedä haluanko enää tämän jälkeen syödä näitä tuotteita. Haluan oikeaa ruokaa ja opetella kohtuuden ja jatkaa painonhallintaa sitä kautta. Välillä jaksoin aivan hyvin harrastaa liikuntaakin mutta nyt oon kaks päivää vaan maannu sen mitä töiltä ym. ehtii.

Voi tätä :(
Jaksamista kaikille, se olis loppurutistus käsillä ja saadaan kyllä antaa itsellemme isot taputukset kun tää on kunnialla läpi viety :)
:hug:
 
Huomenta!
Viestiketjua lueskellessani huomasi hyvin, kuinka erilaisia me ollaan. ja kuinka tällainen kuuri toimii toisille paremmin ja helpommin, kuin toisille. Pakko myöntää, et mulle tämä on tehnyt aika tiukkaa. Ihanaa huomata, et en ole ainoa. En siis ole jotenkin "huono". :'( Hyvin on oppinut tulkitsemaan omaa oloaan. Ja mulla kyllä ihan nälkä kurnii vatsassa. Sitten kiristyy pinna ja kaikki tunuuu ihan surkealta. Mutta sitkeästi jatketaan. Viikonloppuna mulla oli tosi kovia suonenvetoja ja lihaskramppeja pohkeissa. Pakko oli tankata magneessiumia ja suolaa. Tänään vaaka näyttikin sitten +1kg. Et silleen...

Tuumailin sitten aamusuihkussa, että onhan tässä koko elämä aikaa. Varmaan juhlia yms tulee, jolloin paino saattaa hetkellisesti nopusta. Tärkeintä olisi kuitenkin pitää se arkiruokailu suht kevyenä.

Tsemppiä kaikille loppurutistukseen!!!
Marika
 
Huomenta!

Viimeinen viikko on jo pitkällä ja enää 5 päivää jäljellä. Vähän yli 5 kiloa on nyt lähtenyt. Nyt ajattelin ottaa loppukirin ja syödä vain noita pusseja ja 2 annosta kasviksia. Viikonloppuna liikuin aika paljon ja huomasin, että sitä ei nyt jaksa niin hyvin kuin ennen jumpata. Erityisesti sunnuntaina olo oli taas aika kireä, ties vaikka johtui alkaneista kuukautisista.

Kyllä tämä kuuri on minullekin ottanut aika koville. Ei niinkään se nälän tunne vaan ihan se puuduttava ruokailurytmi ja maut. Ilmeisesti hyvä ruoka on ollut minulle tärkeä asia elämässä. Toivottavasti tässä nyt sitten osaisi olla ahmimatta tulevaisuudessa ja osaisi syädä kohtuudella. On tämä kuuri ainakin opettanut sen, että huomattavan paljon vähemmällä tulee toimeen kuin ennen.

Tseppiä siis kaikille vielä loppurutistukseen!
 
Huomenta Huomenta! tääl oli puntari eilen 118,8 eli yhteis pudotus on vain -3,6kg. Teidän muiden juttujanne lukiessa tulee olo että mitähän ihmettä mä teen väärin? Muut tiputtaa puolet enempi ja itte vaan kittuutan menemää.. Enää ei ois kuin muutama päivä, Keskiviikkona vika päivä, syntymäpäivä :D
Sen verran kyllä olen nyt joutunut ruokiin koskemaan että viime viikolla tein kahtena päivänä ruoat ja mun täytyi maistaa jotta voin niitä lapsilleni antaa, ettei ole liika mausteita tms. Mutta pystyin pysymään niissä maistamisissa vain, eikä oikee ees tehnyt mieli syödäkkään enempää.
Nyt vain vielä tää loppurutistus niin voin olla ylpeä itsestäni :) Me kaikki voimme olla!

Nyt vain kovasti olen miettinyt nutrailun jälkeistä elämää, mitä millon ja mitenpaljon! voisin ainakin kuvitella että ruoka annokset pienenee automaattisesti kun pelkillä 2dl annoksilla nty eletty ;) Ja kasviksista on tullut paljon suurempi osa elämäänikuin ennen.

Olen paljon itsevarmempi kuin aiemmin. Vaikkakin painoa on puonnut vain vajaa 4kiloo niin mulla putoo jo housut jalasta :D Koko ajan saan olla nostelemassa.. ja tälläsen vyötärön omaavalle on vähän kehno löytää tarpeeksi pitkää vyötä joten nyt on vain urakointi noiden loppujen kilojen kanssa kun tuol ois kaappi pullollaan niitä "hoikan ajan" vaatteita joita on jänyt tonne jemmaan.

Keittoja pystyn syömään ongelmitta. Syönti tapa vaihtelukin auttaa paljon. Aiemmin söin vain kiposta lusikan kera niin nyt olen syönyt mukista, hörppimällä :) Keitto saa ihan uuden vaikutelman. Toisinaan myös maustan mausteilla taikka laitan tomaattia tms. Vettäkin menee joka päivä sen ainakin 1,5l. Jano on nyt ihan jokapäiväinen asia, aiemmin en moista ollut pitkään aikaan tuntenut.

Mutta tsemppiä loppuun! mä lähden taas tästä pussittelemaan. Mukavaa päivän jatkoa!
 
Huomenta!

Kyllä kunnon yöunet tekee terää! Jaksaa taas... vasta äsken otin päivän ensimmäisen pirtelön ja nyt hörpin tässä mustaa kahvia. Nuorimmaisen kanssa herättiin vasta kymmenen maissa eli tuli nukuttua kellon ympäri :)

En malttanut pysyä vaa'alta poissa ja kokonaispudotus nyt -5,8kg.
Jos tähän ynnää tämän vuoden alusta menetetyt kilot ennen Nutrilett - kuuria niin se tekee jo -13,8kg :)

Pari vaatetta jouduin laittamaan jo pois ja kaupassa katselin vähän uutta hupparia ja housua mutta en sitten arvannut ostaa... samoilla vanhoilla vaatteilla vielä mennään. Löpöttäähän ne mutta jostain syystä en "osaa" ostaa itselleni vielä uusia vaatteita. Tuntui ihan omituiselle ottaa vähän pienempää vaatekokoa mukaan sovituskoppiin.

Mia, uskon että mittanauha ja oma olo kertoo enemmän kuin vaaka! On todella yksilöllistä miten laihdutuksen myötä kroppamme muotoutuu ja vaaka ei välttämättä kerro lainkaan sitä, miten huima edistys on tapahtunut! Jos sinulla housut putoo jalasta niin .. WAU, sehän kertoo jo paljon!! Hienoa!! Kunhan varot ettei ne putoo jalasta yleisillä paikoilla ;)

Täällä on monilla tehnyt tiukkaa, niinkuin minullakin. Eilen kirjoitinkin kuinka olo on kuin yhtä vuoristorataa. Minä haaveilen ruoasta koko ajan. Mitä söisin ja miltä se maistuisi... Oijoi :(
Harkuttelutaipumuksillani olen itseni lihottanutkin. Jos vain jotenkin oppisi sen kohtuuden. Näitä menetettyjä kiloja en halua takaisin! Olisin itseeni todella pettynyt jos päästäisin niin käymään.
Kun saan painoni alas seuraavan kymmenluvun paremmalle puolelle, alan olla lähellä tavoitettani. Ja olen ajatellut, että sitten pidän huolen että missään, milloinkaan se paino ei enää sen kymmenluvun yläpuolelle nouse!

Tällä viikolla on siten erilainen viikko kuin tähän mennessä tämän dieetin aikana. Minulla on vapaapäiviä ja yövuorot joten saas nähdä miten nutraaminen sitten luonnistuu... yökkönä kun on niin kiva aina ollut napostella jotain pientä :)

Mutta nyt ruokaostoksille ja valmistamaan perheelle ruokaa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille teille, pidetään lippu korkealla! :flower:
 
Hei taas kaikille!! Kolmas viikko käynnistyi tänään. Viime viikolla näytti, ettei tiputusta tule juuri lainkaan, mutta viikonloppua kohti alkoi taas ihmeitä tapahtua. Nyt kahden viikon tiputus -6,4 kg, joka on ihan uskomatonta. On se onnenpotku, että pääsi tähän ryhmään mukaan. En ole tällaista tiputusta saanut aikaiseksi ikinä. En ole kylläkään syönyt muuta evästä kuin noita pusseja ja paljon vettä. Joskus olen kokeillut vastaavaa kuin Nutrilett ja tuon saman kilomäärän sain tiputettua 3 kuukaudessa. En tiedä mitä nyt olisin tehnyt erilailla kuin aikaisemmin.
Mutta tasanne vaihe varmasti tulee. Mielitekoja kylläkin on taas ollut.
En tiedä millä jatkossa oppisi siihen, että ei mättäisi ruokaa tai herkkuja suuhunsa joka käänteessä kun mieliteko iskee. Kun näköjään tässä pärjää vähemmälläkin. Tsemppiä kaikille tällekkin viikolle! Lähdenpä tästä pussittelemaan. T.Tuula
 

Yhteistyössä