Voi himpula

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Menin tutkimaan miehen puhelinta kun unohti sen kotiin :ashamed: Tiedän juu ettei niin saa tehdä, mutta se on myöhäistä nyt. Hän on lähetellyt omia alastonkuvia naisille ja kirjoitellut rivoja. On myös saanut vastausviestejä ja -kuvia. Jossain chatissa on ilmoitellut. Tuli aika tyhjä olo, ollan sentään oltu naimisissa kohta 7 vuotta ja 3 lasta. Nyt en osaa ajatella yhtään mitään :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 15:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 09:59 harmaana kirjoitti:
ollan sentään oltu naimisissa kohta 7 vuotta ja 3 lasta.
tässähän se vastaus jo tulikin.
Kuinka niin tuli vastaus?
Onko joku oikeus tehdä noin jos on 7v ollu naimisissa ja lapsia.
En halua sitten edes kuvitella mitä ne tekee jotka on 30v ollu naimisissa. :eek:
 
Pistä ukko koville ja vaadi selitystä. Vaikka selittelyt ei paljon auta. Minusta tuollaisen voi laskea jo jonkinasteiseksi pettämiseksi tai se ainakin on yksi askel siihen. Minä laittaisin ukon pihalle, eihän sinua kunnioita jos tuollaista selän takana harrastelee.
 
kommentti
Hei haloo!!!

Ainakin 85% parisuhteessa elävistä ihmisistä harrastaa vastaavanlaista muodossa jos toisessa. Jos tollasen takia hyvä parisuhde ollaan valmiita hyllyttämään,niin ei ihme että avioerotilastot on niinkin korkeat kuin ovat. Tee ite smalla lailla, jos se oloa helpottaa, tai kysy ihan ohi mennen vaan, että oletko pettänyt mua, tai mikä sun mielestä on pettämistä, tai että mitä miehesi olisi mieltä, jos sulla olis vastaavaa meneillään jne.
Mulla ainakin toimi niin, että mies jäi kiinni vastaavanlaisesta kun tutkin sen tietsikkaa. No aloin ite ihan miehen kiusaks mennä omalla koneellani treffi saiteille ja tallensin sinne ilmoja jne. Ja kyllä oli miehen ilme näkemisen arvoinen ja reaktio, kun mun "pettämiset" sille paljastu. Kyyneleitä vuodattaen kysyi, eikö hän riitä mulle.
Eipä ole äijä enää sen koommin vastaavasta kiinni jäänyt. ;)
 
harmaana
Lisättäköön tähän vielä, että käytännössä olen muutenkin yksinhuoltaja. Mies on päivät töissä ja kun tulee kotiin, niin loppuilta menee telkkarin tai tietokoneen edessä. Me ollaan enemmänkin kämppiksiä kuin aviopari. Aiemminkin olen ihmetellyt miksi olemme yhdessä ja että pärjäisin yhtä hyvin yksinkin, mutta lasten takia olen vain purrut hammasta yhteen. Nyt en jaksa enää!
 
Onnellinen vaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 00:21 kommentti kirjoitti:
Hei haloo!!!
Ainakin 85% parisuhteessa elävistä ihmisistä harrastaa vastaavanlaista muodossa jos toisessa.
Kukaan tuntemani ihminen, parisuhteessa elävä tai ei, ei tee mitään tuollaista. Mistäköhän olet saanut tuon 85% tuloksen?
Jos tuttavapiirisi ja itse toimit noin, ei kannata yleistää muihin - osa meistä arvostaa parisuhdetta, eikä tunne mitään tarvetta lähetellä chattipalstoille parinhakuilmoituksia tai vieraille ihmisille omia alastonkuviaan. Ja uskon, että meitä on huomattavasti enemmän kuin tuo mainitsemasi 15%.

Alkuperäiselle: otan osaa, uskon, että sinusta tuntuu ihan kamalalle. En osaa neuvoa, mitä sinun pitäisi tehdä, koska itse parhaiten oman parisuhteesi tiedät ja tunnet.

Itse en varmastikaan voisi jatkaa suhdetta noilla eväillä, vaatisin ainakin jonkinmoista väliaikaista eroa ja/tai parisuhdeterapiaa. :(
 

Yhteistyössä