Voi putous, etkö muuta keksinyt

Siinä esitettiin Mattia ja Teppo ja teposta tehtiin täys ääliö
Mä vähän ihmettelin kans tuota vedosta...
No onhan monissa sketsiohjelmissa pilkattu ties ketä....
Mut yleisesti ottaen taustalla on "ripaus totuutta" mihin ne sketsit pohjautuu ja niitä kärjistetään, eli tässäkin tapauksessa jos Teppo olisi hitaalla käyvä niin ymmärtäisi pointin. Mut tosin mä en oo heitä seurannut että onko hän nykyään sitten jo vähän "vanhuuden höperö?"
 
vierailija
Mä vähän ihmettelin kans tuota vedosta...

Mut yleisesti ottaen taustalla on "ripaus totuutta" mihin ne sketsit pohjautuu ja niitä kärjistetään, eli tässäkin tapauksessa jos Teppo olisi hitaalla käyvä niin ymmärtäisi pointin. Mut tosin mä en oo heitä seurannut että onko hän nykyään sitten jo vähän "vanhuuden höperö?"
tossa sketsissä varmaan viitattiin siihen, että Matti on duon järki ja Teppo vaan hengaa mukana
 
Matti ja Teppo on oikeesti symppiksiä ja en mäkään tykkää siitä että heistä revitään aina huumoria.

M&T on siitä harvinaisia että ne laulaa usein arkirakkaudesta pitkässä parisuhteessa, vs.muut laulaa alkurakkauden huumasta. Ne on oikeesti tosi positiivisia ja iloisia.

Mutta muutoin Putous oli mun mielestä nyt hauska. Urmas Viilunki :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Matti ja Teppo on oikeesti symppiksiä ja en mäkään tykkää siitä että heistä revitään aina huumoria.

M&T on siitä harvinaisia että ne laulaa usein arkirakkaudesta pitkässä parisuhteessa, vs.muut laulaa alkurakkauden huumasta. Ne on oikeesti tosi positiivisia ja iloisia.

Mutta muutoin Putous oli mun mielestä nyt hauska. Urmas Viilunki :love:
Kyllähän tuo nyt vaikutti lupaavammalta ja mukava että tulee vähän uutta verta joukkoon eikä aina pyöri vain samat naamat joka paikassa. Mä en itse sitä seurais mutta kiitos lapsien on vähän pakko:ROFLMAO: En yleensä koko jaksoo ehdi katsoa mutta aina välillä käyn vilkuileen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä