Voiko 5v olla ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja Äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Äippä vaan
Tai siis ilmeisesti voi,koska meillä näin on tainnut käydä. Mun 5v poika on ihastunut 4v kerhokaveriinsa ja toisinpäin :heart: Tänään olivat kerhossa olleet lähekkäin melkein koko ajan ja tämä tyttö oli kotona piirtänyt mun pojalle ja nyt meillä väritetään innolla postia tälle tytölle... Kerhon loputtua heipataan monet kerrat,halaillaan ja jopa suukotellaan. Tai lähinnä tää tyttö on se innokkaampi osapuoli suukotteleen ja halaileen ja mun poika on vähän hämillään? Tänään tää tyttö ilmoitti,että seurustelevat.

Eihän noissa ihastumisissa mitään ole,niitähän tulee ja menee,mut voiko ne alkaa näin nuorena? Jotenki itekki oon vähän hämilläni kun en tiedä kuinka suhtautua asiaan. Onko muilla ihastuttu näin aikaisin?
Tottakai tiedän,ettei tämä nyt vakavaa ole,mutta kun tämä on niin uusi ja outo asia. Kuinkahan sitten kun kouluikäisinä ihastutaan aivan tosissaan... :heart: :heart: :heart:
 
likka


Ihanaa!!!!

Voihan asiasta keskustella lapsen kanssa.Meillä sama juttu.5-vuotias tyttömme on ihastunut myös kerhokaveriinsa.Kyselen aina tyttäreltäni tästä ihastuksesta ja mistä syystä tämä poika on niin mukava.Tällä pojalla on kuulema ihana ääni ja on muutenkin hieno.Tyttäremme sanoi,ettei hän tykkää kuin hienoista pojista.Yritin tarkemmin saada selville tämän "hieno"sanan tarkoitusta tässä tilanteessa,mutta se jäi minulle hiukan epäselväksi.
Minusta on tärkeää,että vanhemmat ovat kiinnostuneita näistä "ihastuksista",sillä niitä tulee ja menee elämän varrella.
Pahinta on asian kieltäminen ja kiusaaminen lasta tästä ihastuksesta.Sellaiset "pussauskoppi"luikutukset eivät ole mielestäni sopivia.
 
enpä tiedä
meillä 5-v poika, joka kertoo aina, miten sillä itsellä ja kavereilla (poikia) on hoidossa tyttökaverit, ja ollaan ihastuneita milloin keneenkin. Sitten sitä tyttöä saatetaan halata ja vaikka antaa pusu poskelle.

Puhutaan noista jutuista kun näyttää kiinnostavan, kyselevät usein miten rakastunut olet isään jne.

ja kun koira on menossa astutukseen, onko se tyttökoira sen tyttöystävä =)

Ei kai niissä mitään väärääkään ole. Kai se on jotain tunteiden harjoittelemista.
 
maija harmaana
Meidän 4,5v tyttö tuli päikkäristä kotiin ja ilmoitti että kesällä he menee xx:n kanssa naimisiin ja muuttaa ulkomaille ;)

Kyllä kuulema paljon leikkivät yhdessä ja välillä kulkevat käsikädessäkin :) - ei kai se tossa iässä vielä mitään kauheen vakavaa ja kauas kantoista oo
 

Yhteistyössä