voiko hedelmöittymisen tuntea?

  • Viestiketjun aloittaja hölmö¨
  • Ensimmäinen viesti
hölmö¨
Mulla ovis eilen tai tänään. Eilen ja toissapäivänä harrastettu seksiä ilman ehkäsyä ja nyt mulla on maha kuralla ja velloo ja kipristää. Voiko hedelmöittymisen tuntea vai onko vaan jotain ilmavaivoja? :) Ollaan ennenki päästetty rojut ränniin, ihan turvallisina päivinä, joten ei voi "uutuudestakaan" johtua...
 
ei jessus
voi herrajjestas taas mitä juttuja... .headwall: kyllä varmaan joo voit tuntea miten ne solut siellä törmää toisiinsa ja varsinkin se siittiön sisään työntyminen tuntuu ihan varppina. puhumattakaan siitä hännästä mikä jää ulkopuolelle, sehän kiemurtelee siellä aikansa että varmasti tuntuu. että oikein "rojut ränniin"... ziisus, oletko sä joku narkkari???
 
Mullekin tulee rojut ränniin sanaparista narkkaei mieleen, mutta oli toi vastaus nyt oikeasti aika tyly. :D En usko että hedelmöittymistä itsessään voi tuntea, mutta oon kuullut että kiinnittymisen voi huomata. :)
 
hölmö¨
Ajattele sitä mahan kuralla oloa. Ja mieti hedelmöittymistä. Tuskin hedelmöityit jos harrastitte anaaliseksiä. Hedelmöittyminen ei - toisin kuin huomaan sun ajattelevan - tapahdu suolistossa.
no heko heko. Mulla menee maha kuralle esim. menkkojen aikaan. Ja nyt varmaankin on mennyt sitten ehkäpä ovulaatiosta. Sitä tapahtuu toisinaan.

Mutta kiitos vastauksista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö¨;25074579:
no heko heko. Mulla menee maha kuralle esim. menkkojen aikaan. Ja nyt varmaankin on mennyt sitten ehkäpä ovulaatiosta. Sitä tapahtuu toisinaan.
Niin mullakin on aina kuukautisten aikana ripuli. Ja sit taas, kysyit hedelmöittymisestä etkä ovulaatiosta.
 

Yhteistyössä