Voiko huomattavasti nuorempi mies oikeasti haluta vanhempaa naista?

  • Viestiketjun aloittaja "qqq"
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Jos otetaan vaikkapa 30v mies ja 45v nainen, niin en pitäisi tuota mitenkään ihmeellisenä. Kyse voi olla ihan tavallisesta ihmissuhteesta, ei sen kummempaa.
20v mies 35v nainen saattaa aiheuttaa jo enenmmän ongelmia, jos toinen on opiskelijapoika ja toinen johtavassa asemassa oleva yritysjohtaja, silloin kyse voi olla vallan ja aseman ihannoinnista.
Joissain tapauksissa kyse on seksistä, joissain rahasta ja jissain ihan kahden ihmisen tasavertaisesta suhteesta, johon kuuluu varmaan seksikin.
 
fgghj
voi haluta, mutta mä en vanhempana naisena siin tilas jotenkin uskoisi sitä.... miettisi kokoajan että molloin mies haluaa nuoremman... no mutta poikkeuksiakin on. tuttavallani on niin että nainen on 10v vanhempi....ei kuitenkaan 15v.. ja ovat olleet naimisissa 10v
 
"qqq"
voi haluta, mutta mä en vanhempana naisena siin tilas jotenkin uskoisi sitä.... miettisi kokoajan että molloin mies haluaa nuoremman... no mutta poikkeuksiakin on. tuttavallani on niin että nainen on 10v vanhempi....ei kuitenkaan 15v.. ja ovat olleet naimisissa 10v
Juuri noin tunnen. Mietin että vanhin lapseni on 5 vuotta nuorempi kuin tämä mies...
Olisi kyllä ihana uskoa, mutta ehkä ajan kanssa.
 
Noh, me olemme olleet reilut 8 v yksissä, niistä 7 naimisissa.
Ja kyllä tuo ihan uskottavasti esittää haluavansa vaikka onkin 16 v minua nuorempi.

Rahasta ei ole kyse eli rakastaisin häntä, vaikkei toisikaan kotiin enemmän rahaa kuin minä.
:D
 
---
Kyllä nuo tuntuvat olevan kiinnostuneita. Itse olen 35v yh (yksi lapsi), ja tällä hetkellä olis tarjolla parikin 27v miestä. Itse en vain halua suhdetta, mutta kovasti ovat tuoneet itseään tykö.
 
"miima"
Joo kyllä se näin tuntuu olevan. Olin 31, kun piti hätistellä kimpusta yksi todella innokas 20v. mies. En halunnut mitään, en yhtään mitään, sen ikäeron takia. vastapuolella se ei meinannut mennä jakeluun...
 
"Mie"
Lähipiirissä on muutamakin pari missä nainen on vanhempi. Toinen pari tapasi kolmisen vuotta sitten, mies oli silloin 20v ja nainen 38v. Ovat edelleen yhdessä ja nainen odottaa vauvaa. Kihloihin ovat menneet ja ilmeisesti ensi kesänä tanssitaan häitäkin :) Ovat todellakin rakkaudesta yhdessä, taiteilijoita molemmat ja erittäin hurmaava pari ovatkin.

Toinen tapaus on noin 10 vuoden ikäerolla, ovat seurustelleet noin puoli vuotta. Ovat 25 ja 37-vuotiaita. Alkuun mies hieman kipuli, kaverit vissiin vähän kiusasivat jne. Pienellä paikkakunnalla kun asuvat Mutta asuvat nyt yhdessä ja kovin ovat onnellisia. Lapsia ei ole mutta ilmeisesti niistäkin on ollut puhetta.

Ei se ikä ole kuin numero.
Terkuin 38v jolla on 48 vuotias aussimies.
 
massimator
itse haen aina +20v vanhempia naisia, eka kerta oli kun tuhannen päissäni eksyin 58v gimman luo yökylään 22 vuotiaana... Sammuin sohvalle ja aamulla sitten tutustuttiin ja ruvettiin petipuuhiin krapulassa. Ehkäisyä ei käytetty ja se vaan tuntui niin uskomattoman upealta laskea siementä itseään 36v vanhempaan loveen muijan hokiessa huumassa korvaan "mä voisin olla sun äitisi! Tahdotko panna äitiäs, pane äitiäs pane! Laske sisälle, pane mutsis paksuksi!". en todellakaan tahdo omalta mutsilta pimsaa, mutta mutsin ikäiset mimmit saa mut syttymään todenteolla. Nyrkkisääntönä oon pitäny sitä että jos nainen vois olla äitini niin sillon yritän päästä pesälle. Nuorin mimmi tämän tapauksen jälkeen on ollut vain 17 vuotta itseäni vanhempi, se hipoo jo kipurajaa. Sitäpaitsi vanhemmat mimmit antaa yleensä ilman kumia ja vieläpä saa laskea siemenet sisälle, joka on hyvin positiivista itseni mielestä.
 
"vieras"
itse haen aina +20v vanhempia naisia, eka kerta oli kun tuhannen päissäni eksyin 58v gimman luo yökylään 22 vuotiaana... Sammuin sohvalle ja aamulla sitten tutustuttiin ja ruvettiin petipuuhiin krapulassa. Ehkäisyä ei käytetty ja se vaan tuntui niin uskomattoman upealta laskea siementä itseään 36v vanhempaan loveen muijan hokiessa huumassa korvaan "mä voisin olla sun äitisi! Tahdotko panna äitiäs, pane äitiäs pane! Laske sisälle, pane mutsis paksuksi!". en todellakaan tahdo omalta mutsilta pimsaa, mutta mutsin ikäiset mimmit saa mut syttymään todenteolla. Nyrkkisääntönä oon pitäny sitä että jos nainen vois olla äitini niin sillon yritän päästä pesälle. Nuorin mimmi tämän tapauksen jälkeen on ollut vain 17 vuotta itseäni vanhempi, se hipoo jo kipurajaa. Sitäpaitsi vanhemmat mimmit antaa yleensä ilman kumia ja vieläpä saa laskea siemenet sisälle, joka on hyvin positiivista itseni mielestä.
Viimeistään viimeisestä lauseesta voi tyhmempikin päätellä että joku 14v finninaama purkaa siellä runkkufantasioitaan mammapalstalle
 
Mun äiti on 48v ja tapailee miestä joka on 38v. Mies on kiinnostunu äitistä ja äitin asioista. Haluaa tavata äitiä ja joko soittaa tai laittaa viestiä, että saisko leffa seuraa jne. Kumpikin on todella ja aidosti kiinnostunu toisistaan. Oon onnellinen äitin puolesta ja toivon että, mä ja mun sisarukset päästäis tutustuu tähän mieheen joka on saanu äitin ihastumaan :).
 
"Lumikki"
Meillä n 15 vuotta ikäeroa, olen 45 vuotias, aikuinen nainen. Eikä meistä kumpikaan numeroihin ihastunut, vaan toisiimme. Elämä on ihan normaalia, hauskoja, yhteisiä hetkiä unohtamatta. Silloinhan elämästä pitää nauttia, kun siltä tuntuu. Aika outoa, millainen häly nousee kahden aikuisen ihmisen halusta rakastaa ja olla yhdessä.
Tsemppiä kaikille ihastuneille ja rakastuneille, ikä on vaan numeroita!
 
vierailija
Puhutaan nyt noin 15 vuoden ikäerosta...

Onko kyse seksistä, rahasta vai mistä, jos tuollaisella ikäerolla mies väittää haluavansa?
Nuoremmat miehet hakevat osaavaa seksikumppania. Vanhemmat naiset osaavat pitää miestä hyvänä ja nauttia seksistä täysin siemauksin. Suhde voi toimia seksipohjalta, kahden itsenäisen aikuisen välisenä asiana. Vanhempi nainen ei roiku miehessä eikä vaadi vaihtamaan kihlasormuksia. Ei ole ollenkaan harvinaista että nainen on kaksikymmentä vuotta vanhempi kuin seksikumppaninsa.
 
vierailija
Puhutaan nyt noin 15 vuoden ikäerosta...

Onko kyse seksistä, rahasta vai mistä, jos tuollaisella ikäerolla mies väittää haluavansa?
Omasta puolestani sanon, että kyse on seksistä. Naiseni ovat olleet aina 20-40 vuotta itseäni vanhempia. Jo ajatuskin siitä että nainen jonka kanssa harrastan seksiä, voisi ikänsä puolesta olla äitini, saa minut hullaantumaan täysin.
 
Oolofi-83
Tottakai voi. Olen itse 33 vuotias mies enkä edes katsele alle 50 vuotiaita naisia. Noin 50-60 v. naiset on kaikkein seksikkäämpiä. Ja kysymys on ihan tasavertaisesta ihmissuhteesta. Onhan mun monet miespuolisetkin kaverit mua vanhempia.
 
vierailija
Puhutaan nyt noin 15 vuoden ikäerosta...

Onko kyse seksistä, rahasta vai mistä, jos tuollaisella ikäerolla mies väittää haluavansa?

Ei siinä omalla kohdalla ole kuin se, että vanhempi nainen on elämänsä aikana oppinut sitä sun toista ja on näin ollen paljon järkevämpi kuin esim itseä 10vuotta nuorempi pikkutyttö. Varsinkin jos on vähänkään älykkäämpi kuin normaali tallaaja, niin elämäntuoma kokemus naisella on plussaa!

Tyhmää ajatella rahaa ekana, ??!!
 

Yhteistyössä