Voiko jollain olla K-kupin rintsikat ?

  • Viestiketjun aloittaja en usko
  • Ensimmäinen viesti
miksei
Voi kai, jos rinnanympärys on luokkaa tynnyri. Ja voihan joku vähemmän eettinen kirurgi asentaa vaikka jumppapallot rinnoiksi, jos joku kajahtanut nainen sellaiset haluaa.
 
millionneaharmaana
Kaveril on j ja siskollaan m. Ja eivät ole mitenkään suuri kokoisia naisia. Ylipainoa on mut maks 10kiloa. Ja on ne aika muhkeat. Itse tuskailen d kuppien kanssa. Joku väitti et imetys vie tissit mut mulla ne on vain kasvanu. Eikä mulla ole ylipainoa edes.
 
jiii
Voi. Minulla on luomut 80J-kupin rinnat. Niinkuin joku jo sanoikin, alkaa tuo koko olla jo aika jäätävä. Ja tynnyri ei tarvitse olla! Raskaana en ole vielä ollut, mutta on hyvinkin todennäköistä että siinä elämänvaiheessa voin alkaa etsimään niitä K-kupin liivejä.. :)
 
Fgj
Eri valmistajien kokomerkinnät eivät ole yhtenevät. Primadonnan F85 on lähes sama kuin Felinan G80 mutta Changen vastaava koko on jo J80. Liivien mallikin vaikuttaa sopivaan kokoon. Itse olen kookkaana huomannut, että parempinvalita erittäin napakka ympärysmitta ja suurentaa kuppikokoa, niin näyttää sirommalta.
 
"lissu"
[QUOTE="vieras";28934578]Öö... Mulla on 70J, joten ihan hyvin voi olla K-kuppi. Eikä tarvitse olla tynnyri. Nämä on ihat omat luonnolliset rinnat, eikä nämä edes ole niin isot kuin voisi kuvitella.[/QUOTE]

Käytätkö changen liivejä? Mulla oli imettäessä liivien koko 70J, käytin silloin vaan changen liivejä. Nykyään mulla on silikonit ja changen mallit ei enää sovi mulle, ja muista liikkeistä ostaessani liivien koko on 70E vaikka nämä on nykyään vähän isommat kuin silloin kun imetin.
 

Yhteistyössä