Voiko kikkeli olla epämuodostunut?

  • Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
harmittaa
olin vkl sängyssä miehen kanssa jolla oli tosi outo muna. ensinnäkin se leveni nuppia kohti ja tyvestä oli tosi ohkanen, mutta se oli myös käyrä väärään suuntaan.. niinkun alaspäin ja jalkoja päin maatessa. ei tuntunut mukavalta eikä tosiaan näyttänyt. Kiveksiä en edes havainnut, oli vain joku karvatuppo sen ohuen juuren alla. ja se nuppiosa oli tosiaa ainakin 2 kertaa leveenpi ku alkuosa. Onko teiän miehillä tollasia? Aloin epäillä että oli joku epämuodostelma.:( Harmittaa kun muuten kiva mies ja ois aika mukiinmenevä ja komeeki.
 
Onko sen mulkun ulkonäöllä oikeasti helvetinkään merkitystä jos mies muuten on ihana ja sängyssä saa tyydytyksen. Sitten jos seksi on muuten huonoa, niin en kyllä jatkaisi suhdetta ainakaan kovin kauaa: muutaman kerran nyt voisi laittaa epäonnistumisen piikkiin, mutta kyllä parissa kuukaudessa jo selviää lopullinen laita asiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ihan mikä tahansa osa ihmisessä voi olla epämuodostunut.
Voiko sellasta korjata?
En mä tiedä :). Mutta jotenkin kuvittelen, että jos kysyt tältä mieheltä että onko hän harkinnut korjausleikkausta epämuodostuneen peniksensä takia, niin et ehkä näe häntä koskaan enää :xmas:
 
oijoi
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ihan mikä tahansa osa ihmisessä voi olla epämuodostunut.
Voiko sellasta korjata?
En mä tiedä :). Mutta jotenkin kuvittelen, että jos kysyt tältä mieheltä että onko hän harkinnut korjausleikkausta epämuodostuneen peniksensä takia, niin et ehkä näe häntä koskaan enää :xmas:
:LOL: :LOL:
 
Oisit kysyny asiasta suoraan häneltä (kirjoitin ensin vahingossa aisasta, olis sekin ollu oikein! :D ) niin oisit saanu oikeimman vastauksen. Ei millään pahalla mutta musta on vähän hassua että sänkyyn voidaan mennä mutta ei jutella mistään siihen liittyvistä asioista suoraan..

 
harmittaa
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Oisit kysyny asiasta suoraan häneltä (kirjoitin ensin vahingossa aisasta, olis sekin ollu oikein! :D ) niin oisit saanu oikeimman vastauksen. Ei millään pahalla mutta musta on vähän hassua että sänkyyn voidaan mennä mutta ei jutella mistään siihen liittyvistä asioista suoraan..
Mitä siinä ois sanonut muka.
 
Minä oisin varmaan vaan sanonu että onpas tää erikoisen muotonen ja jos mies ei ois kommentoinu sitä mitenkään niin sit kyselly tarkemmin että miks on niin erikoinen.. Ei se varmasti hänelle itsellekään mikään yllätys ole niin luulis että aikuinen ihminen voi loukkaantumatta asiasta keskustella.
 
huom
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä oisin varmaan vaan sanonu että onpas tää erikoisen muotonen ja jos mies ei ois kommentoinu sitä mitenkään niin sit kyselly tarkemmin että miks on niin erikoinen.. Ei se varmasti hänelle itsellekään mikään yllätys ole niin luulis että aikuinen ihminen voi loukkaantumatta asiasta keskustella.
Ei varmaan ois minkään muotonen enää tuon puheenvuoron jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä oisin varmaan vaan sanonu että onpas tää erikoisen muotonen ja jos mies ei ois kommentoinu sitä mitenkään niin sit kyselly tarkemmin että miks on niin erikoinen.. Ei se varmasti hänelle itsellekään mikään yllätys ole niin luulis että aikuinen ihminen voi loukkaantumatta asiasta keskustella.
Voi olla, että mä loukkaantuisin, jos multa alkaisi mies kyselemään, että misk sulla on niin kummallisen muotoiset häppärit, et miks on? :LOL:
 
Jusde
Anteeksi kun miesten pippeli ei näytä dildolta. Palaamme asiaan kun naisten toosa näyttää fleshlightilta.

Ei mutta, varsi voi kyllä olla minkälainen tahansa. Mutta jos kiveksiä ei tosiaankaan löydy (eli eivät ole koskaan laskeutuneet) ja virtsaputken pää ei ole peniksen päässä vaan jossain alhaalla (hypospadia) sitten on kyllä jo ongelmia ainakin lastensaannin suhteen.
 

Yhteistyössä