voiko kyselyikä alkaa alle 3 veenä???

voi hemmetti että mulla on hermot kireellä koko ajan \|O muutto edessä, laskettu aika 1.2, ja sitte tuo poika on alkanu koko ajan kyselemään mikä mikä mikämikämkmiiäkmlknälkhjäöoihhj \|O \|O
miten työ jaksatte olla lasten kanssa vaan kotona kaiket päivät????

:ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Ajatteles mun tilannetta, mulla oli kaksoset 2,5v ja yhtäaikainen kyselyikä, ja se jatku ja jatku ja jatku 3,5vuotiaana ne lopetti yhtä aikaa.
Vaikka ei muita lapsia olekaan ni kyl mä olen sitä mieltä että sä pääset paljon helpommalla.

Et ole onnellinen, vastauksen ei tarvi olla just tarkka, alussa voi vastata puuta heinää sekin kelpaa lapselle ja kun ikää tulee lisää niin kysymykset järkevöityy ja niihin jopa pystyy vastaamaan oikein ja helposti.

T: Hermonsa takaisin jo saanut!
 
ruu
heippa.

mulla reulu 3vuotias tyttö.viimeajat on keskusteltu,että miksi pitää illalla mennä nukkumaan, miksi pitää aamulla mennä hoitoon, mistä vauvat tulee ulos ja vielä parempaa, mitan ne on alunalkaen sinne mahaan menny :snotty:
 
Oh meillä 2 vuotias kyselee koko ajan miksi miksi miksi. Ja isommalla on pahimman laatunen uhma, tuntuu ettei minnekään voi mennä kun alkaa kauhea riehuminen tai isottelu minä itten valta-aika. Mulla oikeesti on hermot kireellä ja sit vielä ukko rakentaa mökkiä koko ajan jotta ei ehdi antaa mulle yhtään vapaa-aikaa. Mä nautin kotona olemisesta, mutta 24 h huolehtimista aina jostakin jos ei lapsista tai koirasta niin sit siitä ukosta. Mulla ei aika riitä vuorokaudessa enää nukkumiseen.
 
meidän tyttö on nyt 1 v 11 kk ja jo monta viikkoa on joka toinen lause ollut "mikä on???", vielä ei ole kysynyt, että "miksi?", mutta kai sekin sieltä kohtapuoleen tulee kun nyt on jo välillä kummissaan saamistaan vastauksista ja selityksistä...
 
Mein on poika 2v4kk ja koko ajan kysyy: äiti toi on? Vaikka just on sanonu ja toinen jo ennestään tietää niin aina vaan kysyy kysmisen perään :LOL: Joskus kyllä tuntuu, että pää hajoo noihin kysymyksiin :headwall:
 
Anne35
Meidän tyttö (2v8kk) oppi puhumaan n. puolivuotta sitten ja nyt on kysely vaihe. Paras kysymys: Mitä Etti haluaa?? (eli mitä hän haluaa... :LOL: Vastaa nyt sellaseen...
=))
 
Meidän kaksi vuotias kysyy aina miksimiksimiksimiksimiksi. Joka asiaan miksi. Ja jos sanoo että mennään kauppaan vaikka autolla se kysyy millä? millämillämillämillämillä??????? Ja jos sanoo että kato onko hieno traktori, niin se vasta mikämikämikämikämikämikämikä?? Ja kun sille vastaa, se kysyy aina lisäkysymyksen.AINA!!!!! Aah kuinka ihanaa. :kieh:
 
kotiaitykka
joo meijän poitsu alotti tuon kyselyn kans ennen 2 vuotta...ja nyt lähestyessä 3 vuotta alkaa kyselyt vähän laantua mutta uhma senkun pahenee :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä