Voiko mies olla pelkkä ystävä toisen

naisen kanssa?? Voiko todellakin olla niin että pelkkä ystävyys riittää? Voiko muka olla mahdollista ettei mitään syvempiä tunteita liittyis ystävyyteen??
Jos soittelee ja tekstailee muka-ystävän kanssa,niin onko se vain pelkkää ystävien välistä jutustelua?? Jos toinen sanoo rakastavansa ja sellaisellakin hetkellä kun hänen omalla kohdalla kuolema on lähellä,voi silti sanoa olevansa toisen naisen kanssa vain ystävä? Voiko noihin sanoihin luottaa,vai onko ihminen niin pahasti kiero ja valehtelija ettei sellaisellakaan hetkellä omatunto kolkuta?Vai voiko olla niin,ettei mies osaa tai pysty myöntämään edes itselleen olevansa toisen naisen kanssa enemmän kuin ystävä? Voiko miehellä olla monta naispuolista ystävää vai onko kaikki jotain suuremman alkua??
Osaako joku näihin vastata?Suuria kysymyksiä...
 
Voi olla pelkästään ystävä,mutta monesti siihen sotkeutuu jomman kumman puolelta jotain tunnehässäkkää.Ei kuitenkaan välttämättä.. Mies voi yrittää peitellä tunteitaan tai sit oikeesti vaan ovat niin älyttömän hyviä ystäviä.Mutta jos taas mies parisuhteessa niin mielestäni ystävyys ei saa mennä parisuhteen edelle..
 
Kyl mun mielestä voi olla. Mulla on yksi miespuolinen ystävä ja hänen kanssaan keskustellaan paljon mm. parisuhdeasioista. Ja hänkin tahollaan seurustelee.
Mut me ei olla muuten mitenkään saman tyylisiä, joten ei ole koskaan tullut eteen vaikeita tilanteita siitä, että tunteet sotkisivat kuvioita.
Tää mun kaveri sattuu olemaan miestyyppiä, joka pohtii ihmissuhteita ym. aika syvällisestikin tarpeen tullen, joten naisena tulen hyvin juttuun hänen kanssaan.
Ja tällä miehellä on paljon muitakin naiskavereita. :)
 
Mulla on ollut elämän aikana paljon miespuolisia kavereita, tai ainakin niin luulin. Erottuani jokainen kertoi kuinka oli ihastunut ja tahtoi enemmän. Se on oikeestaan aika loukkaavaa, koska kerroin yhdelle hyvälle ystävälleni (miespuolinen) kuinka minulla ja poikakaverilla oli ongelmia, ystäväni olikin mielessään vain miettinyt kuinka nyt mahdollissudet aukeaa.. kertoi myöhemmin.. :'(

Oma kokemukseni on, että miehet ajattelee aina naista naisena, ei ystävänä...
 
Tottakai voi
Ehkä riippuu hieman miehestä, mut itsellä on aina ollut useita hyviä miespuolisia ystäviä, jopa erittäin läheisiä. Eli voin sanoa rakastavani joitakin, mutta missään tapauksessa rakkaus ei ole sukupuolista. Myönnettäköön, että jotku näistä ystävistäni ovat jossain vaiheessa (n. 10 vuotta tuntemista esim. avioerokriisin keskellä) miettineet, enkö ole koskaan ajatellut heitä miehinä. Eli osa tiedostaa "naiseuteni" selvemmin, mutta sen ei tarvitse merkitä sen enempää. Ja osan kohdalla (vaikka kumpikaan ei ole ollut varattu, et pidetty seurustelevana parina niin ettei kukaan edes oo hoksannut kysyä) kummankin mielestä ajatus sukupuolisesta rakkaudesta on ollut yhtä ufo kuin vaikka veljen/siskon kans.
 
mun miehellä on parikin naista joitten kaa se käy aina kahvilla.. jne.. mä kyllä luotan mieheeni mut en niihi naisiin, ne soittelee keskellä yötäkin..
joskus tuntuu etten tän takia jaksas enää koko miestä ku vaikka ne naiset puhuu musta #&%?$!* niin tää yks ei voi sanoo mitään niille.. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 13:59 Jonna kirjoitti:
mun miehellä on parikin naista joitten kaa se käy aina kahvilla.. jne.. mä kyllä luotan mieheeni mut en niihi naisiin, ne soittelee keskellä yötäkin..
joskus tuntuu etten tän takia jaksas enää koko miestä ku vaikka ne naiset puhuu musta #&%?$!* niin tää yks ei voi sanoo mitään niille.. :(
Mun mielestä huolestuttavaa, ettei miehesi puolusta sua vaan salliin p***n jauhamisen. :/
 
se vähä riippuu miehestä.
mun mies lähtee aina käymään parhaan kaverisa akan luona kun mies töissä tai muuten poissa. kuulemma hän on niin hyvää seuraa ja vakuuttaa ettei mitään ole tapahtunut. en tiiä uskoa vai ei?. viimeksi tämä samainen nainen soitti yhentoista aikaan illalla ja kysy onko miehelläni tarjota kaljaa ja pyyti pelaamaan korttia hänen kanssaan.
yritin estää häntä menemästä ja mies potki ja löi minua. en tiiä mitä pitäisi tehdä?..
 
Fabulous Patsy Stone
Tottakai voi olla pelkkä ystävä. Minun :heart: -ystävä on mies, ollaan tavattu työpaikalla ja ikinä ei ole ollut mitään sutinaa. Mutta ystävyys on ollut jo 17 vuotta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 18:42 hepakka kirjoitti:
se vähä riippuu miehestä.
mun mies lähtee aina käymään parhaan kaverisa akan luona kun mies töissä tai muuten poissa. kuulemma hän on niin hyvää seuraa ja vakuuttaa ettei mitään ole tapahtunut. en tiiä uskoa vai ei?. viimeksi tämä samainen nainen soitti yhentoista aikaan illalla ja kysy onko miehelläni tarjota kaljaa ja pyyti pelaamaan korttia hänen kanssaan.
yritin estää häntä menemästä ja mies potki ja löi minua. en tiiä mitä pitäisi tehdä?..
no, en kyllä usko että ovat vain ystäviä, jos tollai käyttäytyy kun estät tapaamasta yhentoista aikaan illalla jotain naikkosta! Mitähän pelasivat,... räsypokkaa?? En luottais! :ashamed:
 
Haluaisin uskoa
mutta kokemuksen kautta olen huomannut että voi olla erittäin hyviä ystäviä JOS on joskus aikaisemmin ollut jotain sutinaa tai sitten toisella on sutinat unelmissa. Joku vetovoima siihen eri sukupuolien väliseen ystävyyteen tarvitaan. Eihän tämä kivaa ole, mutta näin se on aina kohdallani ja lähipiirissä mennyt ja puhun nyt ystävyydestä jossa vietetään aikaa KAHDESTAAN ja kumpikin ovat heteroita.
kiva kuitenkin kuulla että joillakin "pelkkä" ystävyys onnistuu!!
 
Vasta kuulin tästä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 21:21 vieras kirjoitti:
naisen kanssa?? Voiko todellakin olla niin että pelkkä ystävyys riittää? Voiko muka olla mahdollista ettei mitään syvempiä tunteita liittyis ystävyyteen??
Jos soittelee ja tekstailee muka-ystävän kanssa,niin onko se vain pelkkää ystävien välistä jutustelua?? Jos toinen sanoo rakastavansa ja sellaisellakin hetkellä kun hänen omalla kohdalla kuolema on lähellä,voi silti sanoa olevansa toisen naisen kanssa vain ystävä? Voiko noihin sanoihin luottaa,vai onko ihminen niin pahasti kiero ja valehtelija ettei sellaisellakaan hetkellä omatunto kolkuta?Vai voiko olla niin,ettei mies osaa tai pysty myöntämään edes itselleen olevansa toisen naisen kanssa enemmän kuin ystävä? Voiko miehellä olla monta naispuolista ystävää vai onko kaikki jotain suuremman alkua??
Osaako joku näihin vastata?Suuria kysymyksiä...
Miehen työkaveri töissä ollessaan tekstailee koko ajan toisen naisen kanssa. Vaimosta puhuttaessa hän käyttää ilmaisua "tuleva ex-vaimo"...
 
naiset huom
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 18:42 hepakka kirjoitti:
se vähä riippuu miehestä.
mun mies lähtee aina käymään parhaan kaverisa akan luona kun mies töissä tai muuten poissa. kuulemma hän on niin hyvää seuraa ja vakuuttaa ettei mitään ole tapahtunut. en tiiä uskoa vai ei?. viimeksi tämä samainen nainen soitti yhentoista aikaan illalla ja kysy onko miehelläni tarjota kaljaa ja pyyti pelaamaan korttia hänen kanssaan.
yritin estää häntä menemästä ja mies potki ja löi minua. en tiiä mitä pitäisi tehdä?..
Pistä äkkiä kävelemään tuollainen mies. Mitä edes estelet tuollaista hullua, joka lyö ja potkii. Kalossinkuva takapuoleen ja hellurei, ukko ovesta ulos. Jos mies on noin hullu ja kiero niin ei kai tuollaiseen voi luottaa. Äkkiä eroon ennekuin tapahtuu jotain pahempaa. Voimia sulle! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 13:26 naiset huom kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 18:42 hepakka kirjoitti:
se vähä riippuu miehestä.
mun mies lähtee aina käymään parhaan kaverisa akan luona kun mies töissä tai muuten poissa. kuulemma hän on niin hyvää seuraa ja vakuuttaa ettei mitään ole tapahtunut. en tiiä uskoa vai ei?. viimeksi tämä samainen nainen soitti yhentoista aikaan illalla ja kysy onko miehelläni tarjota kaljaa ja pyyti pelaamaan korttia hänen kanssaan.
yritin estää häntä menemästä ja mies potki ja löi minua. en tiiä mitä pitäisi tehdä?..
Pistä äkkiä kävelemään tuollainen mies. Mitä edes estelet tuollaista hullua, joka lyö ja potkii. Kalossinkuva takapuoleen ja hellurei, ukko ovesta ulos. Jos mies on noin hullu ja kiero niin ei kai tuollaiseen voi luottaa. Äkkiä eroon ennekuin tapahtuu jotain pahempaa. Voimia sulle! :hug:

En kyllä kattelis yhtä kokonaista päivää tollasta jätkää, hyi hitto !
 
Tottakai voi olla. On mullakin ihan pelkkiä ystävämiehiä joidenkanssa en halua, enkä ikinä välttämättä edes ajattele harrastavani seksiä.. :x
Tällä hetkellä mies on kaverinsa kanssa kaupungilla, pitäisikö lähteä vakoilmaan heitä kun kaveri on nainen? :LOL: Semmonen nainen jonka on tuntenut jo iät ja ajat?
 
Kiitos vastauksistanne...Mut silti mua epäilyttää..Mun miehellä on ainaki 4 naista joiden kaa pitää yhteyttä,mutta mä en tunne niistä ainuttakaan,enkä oo livenä niistä ketään nähny ja jokainen tuntuu olevan sinkku ja ne on miehen "uusia" kavereita.Ei siis oo tuntenu niitä kauan,muutamia kuukausia -ainaki mun tietääkseni...Mua kyllä vähä häiritsee tuommonen,ei mullakaan saa olla miespuolisia kavereita,mies on niin mustasukkanen ja epäileväinen,enkä todellakaan tiä miks!Mies pitää "salassa" yhteyttä..Mutta kuulen kyllä kun puhuu puhelimessa,että langan toisessa päässä on nainen ja puhelun päätyttyä kun kysyn kuka soitti,vastaus on että jussi (= siis miespuolinen kaveri).Ei siis sano että oli joku nainen.....Mitä tosta sitten pitäs päätellä?Aaargh,mua ihan ahistaa!! Mies muutenkin niin salamyhkäinen joka asiassa..
 
Ei hyvältä vaikuta... :/
Mä kerron aina omalle miehelleni mitä olen miespuolisen kaverini kanssa jutellut ja joskus päivitellään yhdessäkin tän kaverin sotkuja ym.
Mä haluan ehdottomasti olla rehellinen omalle miehelleni ja silti säilyttää ystävyyteni tän kaverin kanssa, joten näiden asioiden yhdistäminen vaatii mun mielestä 100%:sta luottamusta, eikä sitä kyllä salailemalla synnytetä..

Joskus saatan kertoa turhankin tarkkaan miehelleni mitä on juteltu, mutta mieluummin teen niin, jotta hän ei missään tilanteessa joutuisi epäilemään...

Ei oikein vaikuta rehelliseltä touhulta tuo miehes touhu. Jospa hän vain pelkää loukkaavansa sua, kun tietää itse miten kurjaa on olla mustasukkainen...?
 
Kyllä toi vaan pahasti haiskahataa.. Miksi et ole koskaan nähny näitä naisia? Tietääkö he sinusta? Kannattaa ehdottaa että miehesi pyytää näutä ystäviään kylään ja siinä sitten näet. Jos miehesi ei suostu pyytämään niin miksi ei?

Älä anna kenenkään leikkiä sinulla!!
 

Yhteistyössä