Voiko olla allergiaa?

Hei,

Meillä 8kk poika, joka syö kyllä kaikkia niitä ruoka-aineita mitä nyt yleenä tässä iässä syödään. Olen vähän huolestunut ja mietin voiko olla allergiaa? Toisen silmän ylä -ja ala puoli punoittaa, on pieniä näppyjä ja näyttää myös kutiavan. Viimeviikolla neuvola lääkäri ei tuntunut asiasta piittaavan, mutta minua kuitenkin huolettaa. Paikka paikoin ihossa muualla on hiukan kuivia kohtia, ei pahasti ollenkaan. Rasvaan niitä ihan perusvoiteella ja jos punoittaa niin olen käyttänyt hydrocortison voidetta.

Onko kellään ollut vastaavaa? :whistle:
 
Olisiko lapsella atooppinen iho? Hydrocortisonia kannattaa käyttää kuurina ei silloin tällöin. Esim. vaikka viikko ja sitten taukoa viikko... Jos ei parane käytä yksityisellä lasten lääkärillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 23:06 äityli kirjoitti:
Olisiko lapsella atooppinen iho? Hydrocortisonia kannattaa käyttää kuurina ei silloin tällöin. Esim. vaikka viikko ja sitten taukoa viikko... Jos ei parane käytä yksityisellä lasten lääkärillä.
Hei,

Iholle olen välillä kyllä hydrocortisonia laittanut ja sillä iho ok. Nyt kovasti huolettaa tuo silmän ympärys. On nyt tänä aamuna todella punainen silmän ylä -ja alanurkasta ja kutitta. Luulisi, että jos on allergiaa niin olisi molemmissa silmissä?
 

Yhteistyössä