Voiko ovulaatio jarruttaa/siirtää ajankohtaa

Ekasta inssistä negaa. Nyt sitten seuraava inssi ajankohta sattuisi juuri silloin kun klinikka sulussa. Olisinkin kysynyt onko kellään kokemusta, että ovulaatiota voisi jotenkin jarruttaa/siirtää kun sattuu juuri sulun aikaan ja kuinka monta päivää?

Kiitos jo suuresti etukäteen vastauksista!
 
Enpä todellakaan ole asiasta aivan 100% varma mutta kyllämä luulen että se on noin niinkuin "omin konstein" aika mahotonta..
Siis lääkkeillähän hoitava lääkäri voi määrätä liki tunnin tarkkuudella ovulaation ajankohdan mutta luulen että tarkoitat siis kotioloissa.

Munarakkula kasvaa kuitenkin sisälläsi juuri siten kuin aina muulloinkin ja kun on valmis->irtoaa...=ovulaatio.

Itsekin jännäilen pas hoitoa että osuuko ovis viikolle vai viikonlopulle..

Tsemppiä=)
 
Kiinnostas kyllä tulisko kellään mieleen vaikka epätoivosiakin kotikonsteja...1-2 päivänkin viivytys riittäis. En tiä uskallanko ottaa ibuprofeenia tai rasvattomia maitotuotteita jos ne voi sit tärvätä koko oviksen ettei tuu ollenkaan..?!
 
Tästä on jo 1,5 vuotta aikaa, eli tuskin enää ap:lle apua, mutta jos joku muu vielä haluaa tietää. Minä olen ovista seurannut monta vuotta ennen plussaa ja huomasin että alkoholilla on merkitystä. :whistle: Ei varmaan toimi kaikilla, mutta itse tiedän voivani siirtää ovista muutaman päivän eteenpäin juomalla yli 2 annosta päivässä. Näköjään se jopa toimii. Ultran mukaan olisi pitänyt olla ovulaatio niin ettei olisi päässyt PASia tekemään viikonlopun takia. Otin kahtena päivänä alkoholia 3-4 annosta ja ovistikut pysyivät negana, sitten meni plussan puolelle kun oli taas sopiva päivä ja päästiin PASiin ja siitä lähti sitten raskauskin. Hyvin tieteellinen koe, ei mitään takeita, mutta kun on epätoivoinen niin voihan sitä aina kokeilla. :cool:
 

Yhteistyössä