Voiko panacod tuntua "huumeelta?"

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
Voi se. Siinä on kodeiinia, Jotkut menee tillintallin ja toisilla ei mene pönttö ollenkaan sekaisin. Kyllä se voi muutaman tunnin kestää, joskin väsymys siihen asti kunnes nukkuu tarpeeksi. Muutkin opiaattipitoiset kipulääkkeet voi sekoittaa myös pään.
 
-
Mä ku aikanaan sain ekan kerran panacodia niin kyllä oli huimaava olo. Selkeesti tuntu päässä. Lyhyenki käytön jälkeen siihen tottuu eikä enää aiheuta ihan samanlaista oloa.

kaikki keskushermoston kautta vaikuttavat kipulääkkeet aiheuttaa samaa.
 
Kovaan särkyyn sitä syönyt
Kyllä minulla ainakin aiheytti väsymyksen ja aina lääkkeen yhteydessä menin makaan sängylle tai sohvalle, kun "huippasi". Tuntui kuin olisi vajonnut sohvaan/sänkyyn. Kyllä minulla meni pää vähän sekaisin. En ole koskaan huumeita käyttäny niin niihin en voi verrata.
 
"vieras"
Kyllä voi. Ikävä vaikutus, jos koko päivän on pöllyssä, mutta iltaisin voi sen vuoksi tulla paremmin uni. Itsellä oli vieroittautumisaika tuosta muutaman kuukauden jälkeen, kun uni ei tullutkaan enää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23365810]Kyllä voi. Ikävä vaikutus, jos koko päivän on pöllyssä, mutta iltaisin voi sen vuoksi tulla paremmin uni. Itsellä oli vieroittautumisaika tuosta muutaman kuukauden jälkeen, kun uni ei tullutkaan enää.[/QUOTE]
Sellainen siitä tulee, että sen Panacod-olon alkaa kokemaan normaalina eli kun ei enää huimaa, mutta kuitenkin on sellainen lämmin ja hyvä olo, niin tuntuu kurjalta sekä henkisesti, että fyysisesti kun sitä ei enää ole. Eli pitää varautua jonkinasteisen riippuvuuden syntymiseen, jos joutuu hiukankin kauemmin käyttämään.
 
"aloittaja"
Kiitos.

Kivun tuo lääke vie, mutta on ihan sellanen olo etten esim. uskaltaisi ajaa. Ei tunnu kivalta niinkuin vaikka lasi viiniä, vaan ihan tyhmä olo, kuin en hallitsisi itseäni täysin. Kunpa ei tarvisi tällasia troppeja kauan syödä. Sain ensin tramal-jotain särkylääkettä, mutta se sai minut oksentamaan ja voin tosi pahoin. Nyt on muuten olo ok, mutta tää ihme pilvi-olo. :(
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";23365955]Eikö panacodin kuitenkin se vaikuttava aine ole sama kuin panadolissa? Mikä siitä tekee näin tehokkaan (ja ikävän?)[/QUOTE]
Siis..? Toki siinä parasetamolikin vaikuttaa, mutta kodeiinista tulee se pöllyinen olo.
 
No joillakin se vaikuttaa niin. Jotkut sanovat "kävelevänsä seiniä päin" kun ottavat panacodin.

Mulla se taas ei tee noin. Kipuun on kyllä auttanut, mutta pää pysyy selvänä. Olen syönyt samaan aikaan panacodia ja burana 600.

Viimeksi annostus oli, että päivässä max. 6kpl. Ei lopulta auttanut pahemmin kipuun joten lopetin käytön.
 
iuh
Mikäli suinkin mahdollista, niin kannattaa otta sen tilalle vaikka 600-800mg Buranaa. Kodeiidi on todella huume, joka aiheuttaa helposti riippuvuutta. Kodeiini muuttuu elimistössä morfiiniksi.
 
yäk
Vaikea verrata kun huumeita en ole käyttänyt, mutta se on ihan varma etten enää koskaan panacodia suuhuni laita! Siitä tulee niin hirveä olo, ettei itseään enää tunne itsekseen. Moni taas hehkuttaa tuota "ihmepilleriä" taivaalliseksi, vaikka saatannilen kuvastaa mielestäni pilleriä paremmin :D
 
"vieras"
Mulla menee panacodeista kuuppa sekaisin, siis ihan jo yhdestäkin. Myös kodeiinia sisältävästä yskänlääkkeestä menin ihan tillintallin.

Opiaattihan se kodeiini on. Panacodejakin käytetään väärin ja myös sen kodeiinin erottelua pillereistä tietyt veikot harrastaa.
 

Yhteistyössä