Voiko siis esim burana aiheuttaa tietynlaista riippuvuutta? Että särkee pää, ellei saa buranaa??

  • Viestiketjun aloittaja koukussako?
  • Ensimmäinen viesti
koukussako?
Mulla menee 30 kpl pakkaus buranaa hetkessä, milloin mihinkin särkyyn :(

Välillä tulee päänsärky, johon ei auta mitkään pillerit, sitten niitä yrittää ottaa vaan enemmän, josko vaikka auttaisi. Esim 1 ibuprofeiini, 1 parasetamoni, 1 ketoprofeiini. Siis jos yksi ei auta, jonkin ajan päästä kokeilen toista laatua.

Voiko liika buranan käyttö esim aiheuttaa päänsärkyä?? Kova pelko tullut päänsärkyyn, joten otan heti pillerin, kun vähänkin särkee
 
Äippä
Kyllä voi, puhutaan "särkylääke päänsärystä". Tulee vieroittua buranasta, vähitellen jos ei kerralla onnistu. Jos joudut muutenkin jatkuvasti syömään särkylääkkeitä, tulee ottaa lääkäriin yhteyttä ja selvittää MIKSI koskee, merkki "viasta"...
 
ap
Särkylääkepäänsärky voi syntyä, jos käytät pitkäaikaisesti yli kolme kertaa viikossa särkylääkkeitä

:eek: Siis mä käytän usein 3 kertaa PÄIVÄSSÄ

Pääseekö tuosta eroon, jos yrittää vain olla ottamatta lääkettä, vai lähteekö särky ollenkaan pois sitten itsekseen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Särkylääkepäänsärky voi syntyä, jos käytät pitkäaikaisesti yli kolme kertaa viikossa särkylääkkeitä

:eek: Siis mä käytän usein 3 kertaa PÄIVÄSSÄ

Pääseekö tuosta eroon, jos yrittää vain olla ottamatta lääkettä, vai lähteekö särky ollenkaan pois sitten itsekseen??
Luulis helpottavan muutamassa päivässä tai ainakin parin viikon päästä viimeistään.
 
huolestunut
mun tuttavat antaa ilmeisesti niiden vauvalle joka päivä suppoja.mitähän siitä vauvale aiheutuu? itekkin syövät särkylääkkeitä koko ajan ja kärsivät melkein aina pääkivuista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Särkylääkepäänsärky voi syntyä, jos käytät pitkäaikaisesti yli kolme kertaa viikossa särkylääkkeitä

:eek: Siis mä käytän usein 3 kertaa PÄIVÄSSÄ

Pääseekö tuosta eroon, jos yrittää vain olla ottamatta lääkettä, vai lähteekö särky ollenkaan pois sitten itsekseen??
Koita pärjäätkö ilman ja ota vaan ehdottomassa pakko tilanteessa vaikka panadolia tai puolikas burana ja koitat vähentää sekä lopettaa kokonaan. Sulle menee maha rikki tollasella buranan popsimisella, sen lisäksi että se aiheuttaa sitä päänsärkyä.
 

Yhteistyössä