Voiko sykkeestä päätellä tyttö vai poika

Muistan lukeneeni jostain että sikiön sydämen sykkeestä voisi päätellä onko tulossa tyttö vai poika siis jos syke yli 140 olis tyttö ja jos alle 140 olis poika.. onko tässä perää tai teillä joilla syntynyt lapsi niin onko syke ollut noissa ?
oikaiskaa nyt jos tietoni on ihan väärä
 
äippä 73
Minulla on kokemusta molemmista sukupuolista. Tyttö oli sykkeeltään kokoajan yli 140 ja veri äärettömän hyvä. Poika heitteli sykkeellään 130-140 ja veri oli taas älyttömän hyvä vaikka sanotaan että poika syö rautaa verestä enemmän kuin tyttö. Neuvolassa kyllä sanottiin tytöstä että selkeet tytön äänet. Pojasta ei osattu sanoo mitään varmaa.
 
Mulle on eräs lääkäri sanonut että saman äidin lapsista voi päätellä jos esim ensimmäisellä oli korkea syke ja tuli tyttö ja seuraavalla on huomattavasti matalempi niin poika tulossa. Mutta syke voi olla eri äidin lapsilla kovinkin erillainen.

Ymmärsikö joku :ashamed:
 
sukulais"tyttö" sai vauvan viikko sitten. Hän kertoi että neuvolassa oltiin arvailtu tyttövauvan tulevan, sydänäänten perusteella. Sanoin itse viime vuonna tytön synnyttäneenä, että se on hyvin heikko arvaus, koska vauvan liikkeet vaikuttaa sykkeeseen. Mutta yllättävää kyllä, tyttö sieltä heille tuli.
 
äippärää
minulle kyllä lääkärit sanoneet että pojilla hitaat ja tytöillä nopeet mutta niinku joku kirjotti et sikiön lepo tai liikkeet tottakai nostaa tai laskee sykettä jompaankumpaan suuntaan et pitäis katsoa n.yleisesti et jos on usein laskettu niin onko selkeesti useammin ollu nopeat vai hitaat..ja minun kohdalla on ainakin pitäny paikkansa..2pojasta alkuraskauden(jolloin saattoi olla 160)jälkeen oli lähes joka jerta n.120_140 kun tytöstä matalimmat tais olla 158..eniten korttiin oli laitettu 162.niin ja siskolla on kolme tyttöä ja kaikilla niillä ollu nopeat,kaverilla kaks poikaa ja niillä ollu hitaammat..mut uskokoon ken haLUAA..
 
ei voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 22:02 vieras kirjoitti:
Mulla kyllä kävi toteen tuo, että tyttö syntyi, kun sykkeet koko raskauden ajan vauvalla oli yli 140 ja pojalla noin 120.
Juu joillakin käy toteen,ja joillakin ei.
Eli ei voi päätellä yhtään mitään noista sykkeistä.
Jos voisi niin kaikilla sitten varmaan tulisi se tyttö,jos sykkeet olisivat yli tuon 140(?)...että sillain.. :)
 
Mulla on kaksi tyttöä ja sykkeet on kummallakin olleet yleisesti 120-140. Ei ei voi päätellä... Luulenpa,että mitä alhaisempi syke sen rauhallisempi vauva siellä masussa on.meillä kun on kaksi rauhallista neitiä!!
 
Kati83
Mun kohdalla piti paikkaansa tää, että tytöllä nopeempi syke, tytöstä syke aina päälle 150 poitsusta taas aina alle 150 ja muuten mahatkin oli ihan erilaiset, kuopuksesta oli ihan selvä poikamaha.. =)
 
katsu
Mulla ei voinut sanoa sykkeen perusteella mitään,välillä sykkeet 130 ja välillä 200 ja äitipolille tutkimuksiin (yhteensä 5 kertaa ennen synnytystä,viimenen kerta aamulla,kun tyttö alkoi syntymään illalla), noiden sykkeiden perusteella tyttö ois voinu kait olla poikakin ja mahan perusteella kaikki väitti,että poika tulee,mut tyttö tuli =)
 
meillä oli tytöllä syke aina paljon korkeempi kuin pojalla ja tyttö oli paljon vilkkaampi. mut enpä tiedä onko sillä mitään tekemistä sukupuolen kans. nimittäin tyttö on tälläkin hetkellä vilkkaampi kuin poika
 
isko
No kyllä siitä nyt vain voi jotain päätellä. Siis turha verratakkaan mihinkään mahan muotoihin; sen nyt kai idioottikin tajuaa, ettei vatsan muodosta voi mitään päätellä?

-Mutta siis sykkeistä, niin tosiasia on, että _yleensä_ pojan syke on matalampi, hitaampi, tytön taas nopea ja tikuttava. Tottakai vaihteluita sykkeessä on, ja kuuluukin olla, ei tällaisia "johtopäätöksiä" voi tehdä yhden mittauksen perusteella. Mutta noin keskiarvollisesti.

Eihän ultrassa nähtykään ole aina sataprosenttinen. Siis yhteenvetona, jos tulevalla sukupuolella haluaa leikitellä, ultralla saa lähes varman (siis jos sattuu hyvin näkemään), ainakin useammalla katsomisella. Lisäksi sykkeistä saa aika hyvää viitettä, jos vain jaksaa seurata pidemmältä ajalta!
 
ihan huuhaata! meillä tyttöjä, ja kahelta edelliaseltä sanottu et pojan sykkeet.sykkeet vaihtelee ihan onko vauva valveilla, vai ei. ja meidän tyttöillä ihan erilaiset lukemat.ekalla noin 150 ja edellisellä aina noin 130.
 

Yhteistyössä