Voiko tämä olla totta!!

Moikka!

Olemme yrittäneet lasta jo piiiitkät neljä vuotta ja
olemme käyneet jo kaikissa tutkimuksissa ja IVF-hoidot
piti aloittaa loka-marraskuussa.

Tämän vuoden tammikuulla tuli kohdunulkoinen raskaus
hormoneilla. Sen jälkeen mentiin IVF-jonoon.
Nyt päätettiin että ei lasketa päiviä yms. ennen hoitojen
alkua koska tuntui erittäin epätodennäköiselle
että "luomuraskaus" voisi alkaa kun ei tähän mennessä
kertaakaan ole tullut.

No, eilen tein raskaustestin kun kuukautiset oli myöhässä kolme
päivää ( on erittäin säännöllinen kierto),
ja niinhän siihen tuli heti kaksi viivaa!!!
Heti piti lähteä apteekkiin ostamaan toinen testi,
joka oli viikkonäytöllinen, siihen sitten tuli raskaana 3+.
En voi vieläkään uskoa,
vaikka jotenkin oli tosi varma olo kun testin tein..

Nyt tietenkin pelottaa jos kohdunulkoinen uusiutuu,
mutta yritän myös nauttia tästä ihmeestä niin kauan,
kun / jos jotain ikävää ilmenee.

Kertokaa jos muilla on tällaisia ihmetaroinoita!!!
 
Oh ho heksyin jotenkin vahingossa tähän ketjuun mutta onpas upea uutinen siellä onnea sinne ja tarrasukkia mukaan :heart:
ja ps meillä yritettiin myös yli kolme vuotta ja sitten olis kesällä ollut aika helsinkiin tutkimuksiin niin tulinkin raskaaksi ihan luomusti joten kyllä se tunne oli upea...poika on nyt 7v
 
Viimeksi muokattu:
UI! Onnea kamalasti!

En ole asiantuntija, mutta jos raskaustesti näyttää plussaa niin eihän kyseessä voi olla kohdun ulkopuolinen raskaus? Jos alkio kiinnittyy kohtuun alkaa se tällöin erittämään sitä hormonia, mutta ei kohdun ulkoisessa? Voinpi olla väärässä, mutta tälläinen kuva itselläni on .. Toivotaan kumminkin parasta teille!! :)

Itse tein "yllätys plussan" kun olin lääkärissä käynyt kuukauden ajan valittaessa järkyttävistä vatsakivuista + pahasta olosta. Lääkäri kysäisi ohimennen josko olin tehnyt raskaustestin, mutta en ollut, jotenkin nauratti ajatus että olisin raskaana nyt. Olimme miehen kanssa yrittäneet lasta luomuna pian 2vuotta, mutta ilman tulosta. Illalla ostin raskaustestin ja tein sen lähinnä asenteella "ei se kumminkaan ole" ja halu todistaa lääkärille että tämä oli väärässä. Plussa oli samantien. Nyt rv 12+1 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013

Yhteistyössä