voiko tätä enää korjata? :(

  • Viestiketjun aloittaja manki
  • Ensimmäinen viesti
manki
Seurustelen ja asun yhdessä poikaystäväni kanssa, meillä on 2-vuotias lapsi ja mieheni on tällä hetkellä armeijassa. Olemme molemmat 21-vuotiaita.
Meillä ei ennen ole ollut pahoja riitoja, vain arkisista asioista. Nyt kuitenkin noin kuukausi takaperin mieheni jäi kiinni pienestä "nettisäädöstä" eli oli jutellut baarissa tapaamalleen tytölle viesteillä ja netissä flirttaillen, esim että haluaisi tytön viereensä nukkumaan yms.
Pari viikkoa tämän jälkeen mieheni kertoi että ei enää himoitse minua kuin ennen, hänen mielestään suhteemme on hiipunut ja junnannut paikallaan, eikä hän tiedä rakastaako minua tarpeeksi. No tästä puhuimme ja hän päätti että rakastaa ja haluaa jatkaa kanssani, yrittää tosissaan jne.
No myöhemmin satuin kysymään uudesta "seksikkäästä" yöasustani mielipidettä. vastaukseksi sain :" oli se ihan kiva, ei kuitenkaan ehkä sopinut sinulle. en osaa selittää, kattelen sua joka päivä niin mikään ei näytä oikein miltään sun päällä" no tästähän minä loukkaannuin, mutta eipä siinä vielä kaikki. tapellessamme hän yritti selittää että :" olet kyllä kaunis ja on hyvä vartalo, mutta et ole seksikäs. olet jotenkin lahna tai jotain" no, sehän oli kivasti sanottu. myöhemmin hän korjasi ettei tarkoittanut sitä niin pahasti ja kirjaimellisesti.
edelleen minä olen se joka yrittää pitää meidät yhdessä... Auttakaa, tarvitsen mielipiteitä ja neuvoja!
 
Tiedän aika hyvin tunteen. Minulla ja miehelläni oli n.2kk sitten sama tilanne. Hän jäi kiinni viestittelystä erään naisen kanssa ja myös sanoi minulle että suhteemme on hiipunut. Siitä sitten jälkeenpäin sain selville että mieheni oli pettänyt minua tämän naisen kanssa, ja sain kuulla sen minun ja mieheni yhteisen kaverin kautta. En tiedä olinko tyhmä, kun annoin anteeksi, kun hän vannoi rakastavansa minua ja katuvansa virheitään.Oletteko keskustelleet miehesi kanssa tästä "nettisäädöstä"? Meillä ainakin hermostuttiin tolkuttomasti eikä haluttu puhua asiasta mitään jos koitin kysellä tästä naisen ja hänen yhteydenpidosta. Ja viimeiseen asti hän kielsi kaiken, ennenkuin minulla oli selvät todisteet asiasta. Enkä halua yleistää, että kaikki miehet pettäisivät. Toivottavasti saatte asiat kuntoon! Meilläkin ollaan jotenkin tästä päästy eteenpäin, toki aina se asia on jollain tapaa mielessä, mutta uskon, että saatte asiat järjestykseen jos vaan miehesi aidosti rakastaa sinua. Jaksamisia!
 
manki
Kiva kuulla että joku muu on selvinnyt vastaavasta! :)
nettisäädöstä on juteltu joo. Aluksi mies sitä vähätteli ja sanoi ettei merkinnyt mitään, myöhemmin kun vakavammin suhteestamme puhui, mietti oliko sittenkin tosissaan sen naisen kanssa. Tein selväksi että en pysty unohtamaan ennen kuin se nainen on pois kuvioista. No loppujen lopuksi mies poisti naisen numeron, mutta edelleen he ovat netissä ystäviä, joten mistä sen tietää :s Kovasti väittää kyllä rakastavansa, silti viimeaikoina riidoissa hän on ehdottanut monesti kannattaako meidän jatkaa, kun aina tapellaan. Olen myös sitä mieltä että rakkauden pitäisi riittää..
 
Kuullostaa niin tutulta! meillä myös riitatilanteissa mies usein sanoo samaa, että kannattaako jatkaa. Ja myös vähätteli samoin sitä heidän "suhdettaan" ja sanoi ettei tuo nainen merkannut hänelle mitään. Olen sanonut monesti, että poista sen naisen numero ja myös poista hänet netistä kavereista yms, ei ole vieläkää niin tehnyt vaikka on luvannut. Sama epäilys täälläkin, että mistä sitä tietää :/ Sain tuossa viikko sitten hänet taas kiinni tälle naiselle viestittelystä, mutta se oli lähinnä kuulumisten kyselyä, joten en jaksanut asialla vaivata sen enempää päätäni. Tein kyllä sen jälkeen harvinaisen selväksi, että jos saan selville että hän jatkaa naisen tapailua ym säätämistä, niin en aio enää antaa anteeksi. Mites teillä tuo miehen mustasukkaisuus? meillä se on aivan järkyttävää välillä! En saa edes jutella kenenkään miespuolisen ystävän kanssa,heti aletaan epäillä että petän tms.

Niin ja meillä tosiaan 8kk ikäinen tyttö, että senkin takia haluan saada asiat kuntoon. Itse olen myös 21-vuotias ja mieheni juuri täytti 20. Tässä on alkanut miettiä kaikkea, että olikohan mieheni sittenkään valmis sitoutumaan ja isäksi, hän kun ei kauheasti ole ollut innokas touhuamaan tytön kanssa, eikä oikein muutenkaan auttamaan hoidossa :/ voi tietysti olla, että ei ole vielä sisäistänyt isyyden mukana tuomaa vastuuta, mutta painaa vaan tuokin asia kaiken tämän muun lisäksi.. :/
 
manki
meillä ei mies ole mustasukkanen yhtään. tosin eihän syytäkään ole kun oon aika paljon vaan kotona lapsen kanssa.
mutta muakin epäilyttää kun satuin huomaamaan että mies oli fb:n salasanan vaihtanut, vaikka enhän mä sinne koskaan ole luvatta mennyt. ja nimenomaan sieltä oli jäänyt kiinni sen naisen kanssa jutteluista, kun oli jättänyt sivun auki joskus.
Meillä mies on kyllä hyvin lapsen kanssa. MUTTA sanoi itsekin siinä isossa riidassa että hänestä tuntuu että vapaus ja nuoruus meni ohi lapsen takia. Ja että välillä tuntuu että suhde on alkanut väkisin (kun meillä tuo raskaus tuli aika pian suhteen alettua) Eniten ärsyttää että hän puhuu siitä vasta nyt, eikä sillon kun olin raskaana tai lapsi olivasta syntynyt.
Kamalinta on se että on niin usein parin kuukauden sisällä ehdottanut suhteen lopettamista, ja kuitenkin samaan aikaan väittää rakastavansa. Jos ei lasta olisi, olisin varmaan jo luovuttanut..
 
joo minäkin tulin raskaaksi kun oltiin oltu vähän reilu puolivuotta yhdessä. Epäilen myös että mieheni tuntee menettäneensä nuoruuden, ei tietysti koskaan suoraan sano, mutta vihjaillen, esim. kun ei voi tehdä sitä tai tätä kun on lapsi. Mutta toivottavasti teillä menee asiat jatkossa parempaan suuntaan. Eikä kyseisestä asiasta kannata koko ajan ressata. Itse oon huomannut, että jaksaa paljon paremmin touhuta arkisia asioita ja olla lapsen kanssa, kun laittaa asian pois mielestä. alussa se oli tosi vaikeeta, mut pikku hiljaa hyvä tulee. Ja JOS nyt joskus selviää, että oot tullu petetyks, niin voin sanoo et sen syyllisyyden näki ainakin meidän ukon naamasta kilometrin päähän :D
 
manki
olet kyllä niin oikeessa. just soiteltiin miehen kanssa (kun se on sielä intissä :s ) ja ehdotin jos voitaisiin koittaa pitää pieni tauko näistä ongelmista. eli keskittyä lapseen ja jättää pahat asiat pois (ainakin armeijan loppuun asti kun ei tämä erossa olo ainakaan tilannetta helpota yhtään) Jos mieskin vaikka tänä aikana sais itekseen selvitettyä rakastaako ja haluaako minua riittävästi. Täytyy vaan toivoa että tilanne tästä paranee..
 

Yhteistyössä