Voiko tulla vahingossa raskaaksi?

No kyllä todellaki voi tulla raskaaksi vahingos. Jos nainen syö pillereitä kuten pitää tai hänellä on kierukka ja silti tulee raskaaksi, niin kyllä se silloon vahinko. Toki mahdollisuus raskautua ehkäisystä huolimatta on pieni, mutta ei mahdotonta. Miten varsinkaa kierukasta huolimatta raskaaksi tullu olis voinu tehdä toisin... Tai käytetään kortsua täysin oikeen, ei edes huomata siinä ollutta minimaallista reikää ja sitte ollaanki raskaana.

Täysin eri asia on sitte nämä "vahingot" jotka on tapahtunu ku ollaan syöty pillereitä miten sattuu, ei käytetä kortsua koko yhdynnän ajan tai muuten käytetään sitä väärin, ei käytetä mitää vaan luotetaan varmoihin päiviin ja/tai keskeytettyyn yhdyntään. Jos palstaa uskominen olis, niin pillereitten yms. ehkääsyteho on todella huono ku niitä vahinkoja muka yhdellä sun toisella.
 
Mun ajatusmaailmassa ei ole vahinkoraskauksia, mutta suunnittelemattomia/yllätysraskauksia kyllä.
Vahingossa raskaaksi tuleminen kuulostaa jotenkin koomiselta mun korvaan, suunnittelematon realistisempi.
 
"vieraana"
Olen samaa mieltä, että seksiä ei voi harrastaa vahingossa. Ja aina, kun harrastetaan seksiä, on mahdollisuus tulla raskaaksi - ehkäisystä huolimatta, kuten olemme palstan jutuista huomanneet... ;)
 
Mä olen aina ajatellut niin, että vahinkoraskaus on silloin, jos raskaus keskeytetään silloin kun sen voi tehdä. Ja sitten niissä harmillisissa tilanteissa, joissa keskeytystä ei voi enää tehdä ja lapsi annetaan huostaan.

Sitten on raskauksia, joita ei olla suunniteltu, mutta lapsi päätetään pitää. Silloin raskaus ei ole enää ollenkaan vahinko.
 
Lisäänpä vielä, että meilläkin kuopus on jonkinlainen vahinkoraskaus (tai siis oikeammin yllätys), vaikka lasta yritettiin 2,5 vuotta :D. Oltiin nimittäin sovittu miehen kanssa, että lopetetaan yrittämästä ennen kuin selviää, että missä vika.... loppu lienee pääteltävissä :).
 

Yhteistyössä