Voinko olla raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja Jess1
  • Ensimmäinen viesti
Jess1
Olen syönyt Yaz-merkkisiä pillereitä vajaan vuoden. Yhtään en ole unohtanut, joten epäilen suurestti etten ole raskaana. Uudenvuoden alla minulla oli antibioottikuuri, joka saattoi vähentää niiden tehoa. Lisäksi tammikuussa olen oksentanut, joten eikö se vaikuta samalla tavalla kuin unohtaisi pillerin? Olen tosiaan vakituisessa parisuhteessa ja minä ja poikaystäväni olimme molemmat neitsyitä, joten kyse ei ole sukupuolitaudista.
Kuukautisteni tulisi alkaa ensi viikonloppuna, joten vielä en voi testiä tehdä. Nyt parin päivän ajan olen joutunut juoksemaan useasti päivässä vessassa, koko ajan pissattaa. Lisäksi eilen tuli kirkasta verta paperiin pitkin päivää. Koskaan ennen ei ole tällaista tiputelua tullut. Tänään aamulla oli myös hieman huono olo ja kaikki pahat hajut yököttävät. Pelottaa, että olen raskaana :<
 
Käytin yazeja vuoden verran kunnes huomasin olevani raskaana :) Ainuttakaan pilleriä en ollut unohtanut ja joka ikinen päivä otin samaan kellonaikaan, koska täsmällisyyshän noissa pillereissä on hyvä! Pillerit tai ainakaan yazit kun eivät ole 100% varmoja, joten suosittelen myös testin tekemistä tai jopa mahdollista verikokeen ottoa, jos varmuuden haluat.
 

Yhteistyössä