voinko tulla enää raskaaksi clomeilla:(

  • Viestiketjun aloittaja äiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti
äiti harmaana
:'( :'( :'( :'( kun söin niitä kesällä tuloksetta......ja nyt taas resepti että alotan ne uudestaan mutta luulen ettei niist oo mitää hyötyy..se vaan että ne pirun menkat alkavat jotenki :'( :\| tympii ku ei tulosta ala näkyy :/ :'( :'(
 
no,mulle määrättiin kans aluksi clomeja mut ei ne mitään auttanut.lopulta päästiin koeputkihedelmöitykseen joka tuotti tulosta.
sinuna en turhaan söisi jos ei auta vaan vaadi muuta hoitoa!
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 21:43 äiti harmaana kirjoitti:
tutkittu ollaan ja eikai lääkäri huvikseen tota määärää :headwall:
Must ainakin tuntui, että mulla määräs ihan huvikseenkin, ennenku pääsin sitten Tayssiin hoitoon...Söin meinaan 9 kk ilman tarkistus ultria ja muutenkin tuloksetta noita clomifen tabletteja, siihen mukaan viellä terolut ( joita en olisi tarvinnut, kun vuotaa normaalisti oikeeseen aikaan) ja parlodel joka sai oloni tosi huonoksi ja ilmeisesti aivolisäkekasvain saatiin tuolla keinoin vaan kasvamaan...
No heti kun pääsin Tayssiin vaihtui hoidon laatukin ja hoitomenetelmä... :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 21:43 äiti harmaana kirjoitti:
tutkittu ollaan ja eikai lääkäri huvikseen tota määärää :headwall:
No toi pään takominen oli kyl tavallisen tyhmää, koska todellakin ilman suurempia tutkimuksia suurin osa lääkäreistä määrää clomifen kuureja.
Sori et kyselin.
 
kaurakeksi
Toivotaan että clomeillakin voi onnistua!
Meillä selittämätön lapsettomuus ja nyt syön toista kiertoa clomeja. Kysyin miksi? lääkäri sanoi sen "parantavan" ovulaatiota. Mä kyllä ovuloin ilman lääkkeitäkin. Onneksi viimeksi ei ainakaan tullut pahoja sivuoireita.
 

Yhteistyössä