voisin nostaa pari korttia jos joku haluaa

  • Viestiketjun aloittaja emperor
  • Ensimmäinen viesti
emperor
Entäs minä?:) Milloin oon taas onnellinen?
uudet mahdollisuudet. uusi tilaisuus, jota ei saa päästää sivu suun. uudet ponnistukset ovat tarpeen. uusi projekti ja päätös, joka vaikuttaa koko loppuelämään. uramenestys ja menneiden ponnistusten hedelmistä nauttiminen. älä päästä tilaisuuksia käsistä pelon takia tai että juutut paikoilleen. se ei auta nyt. suuri pelko, kenties sairastumisen pelko. jääräpäisyys.
 
emperor
Hei
Elämässä vastoinkäymisiä ollut liikaakin.
Näyttääkö tuleva paremmalta
kypsään ikään ehtinyt mies, joka on saanut elämässä jotain aikaan. yleensä hänellä on kirkkaat silmät. seurallinen, rakastava, aistillinen mies, jossa älykkyys yhdistyy voimakkaaseen intuitioon. lämminsydäminen ja uskollinen mies nauttii elämänsä mukavuuksista ja on taiteen ystävä. hän on vastuuntuntoinen ja antelias. käänteisessä merkityksessä juonitteleva ja äkkipikainen mies, joka antaa itsestään harhaanjohtavan vaikutelman. salaileva ja kenties herkkänahkainen. hän voi olla isä, puoliso tai joku muu elämääsi vaikuttava miespuolinen henkilö.
 
emperor
Minulle myös:):):):)
vastoinkäymisten aika, jolloin on parasta pitää pintansa ja olla antamatta periksi. ole omaperäinen ja pidä puolesi, sillä vain napakkuus ja päättäväinen toiminta johtaa tuloksiin. menestyt lopulta, vaikkei siltä aluksi näytä. käänteinen merkitys: arkuus, itsensä epäily ja jahkailu huonoinpaan aikaan. se ei kannata. usko itseesi, sillä muuten edessä on varma epäonnistuminen.
 
vierailija
uudet mahdollisuudet. uusi tilaisuus, jota ei saa päästää sivu suun. uudet ponnistukset ovat tarpeen. uusi projekti ja päätös, joka vaikuttaa koko loppuelämään. uramenestys ja menneiden ponnistusten hedelmistä nauttiminen. älä päästä tilaisuuksia käsistä pelon takia tai että juutut paikoilleen. se ei auta nyt. suuri pelko, kenties sairastumisen pelko. jääräpäisyys.
Saanko esittää yhden jatkokysymyksen? Mihin suuntaan mun pitäisi tehdä se liike ja muutos: eron lopuun käsittelyyn vai yrittää pelastaa sitä? Ja milloin ne muutokset on ajankohtaisia?
Kun lähinnä mietin tätä "älä päästä tilaisuuksia käsistä pelon takia tai että juutut paikoilleen". Pelko tulevasta toki on, on se kumpaan suuntaan tahansa, mutta paikalle juutumisesta ei kyl oo, eihän paikoille junnaminen ole mahdollista, jos on muutoksia elämässä, vai onko?
vai tarkoititko, että jumiudun paikalle jos pelon takia päästän tilaisuuden ohi? Vitsi, että oon sekaisin tunteiden ja haluen kanssa.
 
emperor
Miule kans :)
vauraus. projektin onnistunut valmistuminen. voi samalla merkitä henkilökohtaista saavutusta ja aineellista hyvinvointia. saattaa enteillä remonttia tai pian edessä olevaa muuttoa. käänteinen merkitys: kahlehtiminen ja tunne, että jokin on turhaa ja tyhjänpäiväistä. kiittämättömyys tai pettymys. täyttämättömät toiveet aiheuttavat mielipahaa.
 
emperor
Vieläkö nostat kortteja? Mulle myös jookos :).
epäonnistuminen ja menetys. tappio taistelussa. konflikti ratkeaa vastapuolen eduksi. niele ylpeytesi ja myönnä hävinneesi. saatat jotua palaamaan lähtöruutuun ja aloittamaan uudestaan. nykyinen tiesi johtaa pelkkiin kärsimyksiin. myönnä itsellesi, että suunnanmuutos on välttämätöntä. käänteinen merkitys: jääräpäinen ylpeys tilanteessa, jossa kaikki on jo menetetty. onko joku läheinen menehtynyt?
 
emperor
Onko parempi että unohdan ihastukseni (jos se nyt edes onnistuisi..) vai paljastanko hänelle tunteeni? Olen jo vuosia salannut asian.
oletko eronnut nainen tai mahdollisesti leski? mieleltäsi itsenäinen, älykäs ja rationaalinen nainen, joka yleensä pitää kriiseissä päänsä kylmänä. elegantti. on tarkka havaitsemaan pohjavireitä, eikä häntä pidä aliarvioida. käänteinen merkitys: katkera, pahansuopa ja kateellinen nainen. hän saattaa olla sievistelijä ja tuomita toisten moraalin ja teot ankarasti.
 
emperor
Mullekin saa nostella. Enpä ole koskaan tämmösiä kokeillut.
rakkaus. lemmen syttyminen. taiteelliset saavutukset, rakkaussuhde, avioliitto, kihlaus tai syntymä. kaikki sydämen asiat kukoistavat. käänteinen merkitys: katkeruus, uupumus ja epätoivo. ihmissuhde voi tuottaa pettymyksen, usko rakkauteen menetetään. rakkaussuhde saattaa päättyä. emotionaalinen stressi tai rakkauteen kohdistetut epärealistiset odotukset.
 
emperor
Minullekin saa nostaa kortin :)
pidä varasi, sillä kaikki ei ole sitä miltä näyttää. sinun on turvauduttava petollisessa tilanteessa intuitioon. valitsemasi tie on vaikea ja saattaa pelottaa sinua, mutta jatka sitä, vaikka epäilyt kalvaisivat mieltä, sillä lopulta kaikki kääntyy hyvin päin. tämä enteilee hyvää, jos sinulla on salainen lemmensuhde. käänteinen merkitys: ennalta arvaamattomat vaarat, valheet ja suuret riskit. ole erittäin varovainen. vihamiehet vaanivat piilossa. sinun on oltava tarkkana, jotta pystyt estämään heidän katalat suunnitelmansa.
 
vierailija
Saanko esittää yhden jatkokysymyksen? Mihin suuntaan mun pitäisi tehdä se liike ja muutos: eron lopuun käsittelyyn vai yrittää pelastaa sitä? Ja milloin ne muutokset on ajankohtaisia?
Kun lähinnä mietin tätä "älä päästä tilaisuuksia käsistä pelon takia tai että juutut paikoilleen". Pelko tulevasta toki on, on se kumpaan suuntaan tahansa, mutta paikalle juutumisesta ei kyl oo, eihän paikoille junnaminen ole mahdollista, jos on muutoksia elämässä, vai onko?
vai tarkoititko, että jumiudun paikalle jos pelon takia päästän tilaisuuden ohi? Vitsi, että oon sekaisin tunteiden ja haluen kanssa.
Mä niin toivon, että saisin tähänkin vastauksen :D
Elämä ontällä hetkellä lian vaikea ja raskas...
Ap
 
emperor
Saanko esittää yhden jatkokysymyksen? Mihin suuntaan mun pitäisi tehdä se liike ja muutos: eron lopuun käsittelyyn vai yrittää pelastaa sitä? Ja milloin ne muutokset on ajankohtaisia?
Kun lähinnä mietin tätä "älä päästä tilaisuuksia käsistä pelon takia tai että juutut paikoilleen". Pelko tulevasta toki on, on se kumpaan suuntaan tahansa, mutta paikalle juutumisesta ei kyl oo, eihän paikoille junnaminen ole mahdollista, jos on muutoksia elämässä, vai onko?
vai tarkoititko, että jumiudun paikalle jos pelon takia päästän tilaisuuden ohi? Vitsi, että oon sekaisin tunteiden ja haluen kanssa.
voin katsoa vain mitä kortit sanovat.

onko puolisosi tai te molemmat horoskoopissa rapuja? nostin (k)rapukortin, joka tarkoittaa voittoa, vaikeuksien voittamista. kohtalon voima, joka ohjaa ihmistä suuriin saavutuksiin. matkustelu ja yleensä liikkuminen, uudistunut optimismi ja motivaatio. itseluottamus johtaa menestykseen. iloiset yllätykset. käänteinen merkitys: ylimielisyys, pahantuulisuus, elämän hallinnan menetys. myttyyn menneet matkasuunnitelmat. viivytykset ja turhautumiset.
 
vierailija
voin katsoa vain mitä kortit sanovat.

onko puolisosi tai te molemmat horoskoopissa rapuja? nostin (k)rapukortin, joka tarkoittaa voittoa, vaikeuksien voittamista. kohtalon voima, joka ohjaa ihmistä suuriin saavutuksiin. matkustelu ja yleensä liikkuminen, uudistunut optimismi ja motivaatio. itseluottamus johtaa menestykseen. iloiset yllätykset. käänteinen merkitys: ylimielisyys, pahantuulisuus, elämän hallinnan menetys. myttyyn menneet matkasuunnitelmat. viivytykset ja turhautumiset.
Hän on kala, mä oon härkä.
Mitä se käänteinen merkitys käytännössä tarkoittaa?että jompi kumpi tulkinnoista toteutuu?
Voimia kyllä tarvitaan, mutta en tiedä yhtään mitä tehdä
 

Yhteistyössä