Voisitko harrastaa kimppakivaa?

  • Viestiketjun aloittaja Jilo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Juu voisin, ja olenkin. Olen alottaja tossa toisessa ketjussa, jossa tän "harrastuksen" huonot puolet on nyt nousseet tapetille. Mutta tästä ketjusta sen juuri huomaakin hyvin, miten vähän hyväksyntää tällainen saa.
 
vivian
No sillä tavalla että kolmanneksi osapuoleksi tulisi nainen, johon minä saisin koskea mutta mieheni ei missään tapauksessa! :D

Olen siis liian mustasukkainen siihen touhuun, mutta voisin itse olla kiinnostunut kokeilemaan naista. Mies ei kyllä ikinä suostuisi kokeilemaan, tiedän sen.
 
En harrastaisi. En ottaisi koskaan sitä riskiä, että se rikkoisi hyvän avioliittoni. Koska etukäteenhän ei koskaan voisi tietää, kuinka kolmas pyörä sitten loppujen lopuksi vaikuttaisi suhteeseen... Enkä toisaalta kyllä ole koskaan tosissani asiaa edes miettinyt, ehkä joskus hetken fantasioinut... :D
 
En usko. Mulle kanssa seksi on kahden kauppa. Enkä mä varmaan osaisi olla luontevasti, jos olisi useampia samassa sängyssä tai missä ikinä touhuamassa. Joskus aikanaan olisi ollut tilaisuus kokeilla, mutta en sitten halunnut. Eikä ole kyllä kaduttanut. Sain sitten molemmilta erikseen varsin hyvää seksiä... ;) Enkä siis ole mitenkään avoimia seksisuhteita vastaan ja aiemmin olin hyvinkin vapaamielinen - tai olen siis edelleen, mutta elämäntilanne rajoittaa toteuttamiseen asti menemistä - mutta kimppa ei vaan ole mun juttu.
 
klou
Sinkkuna ollessani olin kahden miehen ja yhden naisen kaa, siis meitä oli neljä. Kun ukot lähti, meillä oli kivaa kahdestaan........

mut en enää, villeissä fantasioissa kyllä!
 
Kyy
Voisin ja olen harrastanutkin, kahden miehen kanssa. Mutta en siis vakituisessa parisuhteessa enkä usko, että siitä sellaiseen mitään hyvää seuraisikaan. On siis sinkkujen puuhaa minun mielestäni.
 

Yhteistyössä