Voisitko harrastaa kimppakivaa?

  • Viestiketjun aloittaja Jilo
  • Ensimmäinen viesti
Voisin. Ja haluaisin myös. Mutta vain ja ainoastaan 2n+1m -yhdistelmä toimisi. Ja mielellään vieläpä niin, että naiset olisivat aluksi keskenään ja minä vasta tämän jälkeen joko toisen tai sitten molempien kanssa.

Vaimonikin olisi tällaisessa kuulemma erittäinkin mielellään mukana, mutta eihän sitä kolmatta pyörää voi mistään baarista tuosta vain lähteä etsimään... :(
 
m38
haaveissa ( fantasia ) on että toisen miehen kanssa vaimoni olisi. nuorempana kerran yksissä bileissä ksi pari meni lämmittelemään toisee huoneesen ja sitten tulimme paikalle useamman pojan kanssa ja rohkeimmat meistä 2kp naivat tyttöä ja vähemmän rohkeat hyväilivät ja nuolivat rintoja. tyttö piti tapahtumasta ja hän oli muutes se joka vei viikkoa aiemmin poikuuteni. ( olin kaverini kanssa yhtäaikaa) ( eri aikaa)
 
Voisin kokeilla niin, että olisi mieheni, toinen mies ja minä. Tosin niin ettei miehet tekisi toisilleen mitään...ainoastaan minulle :p Mutta tämä on vain fantasiaa, ei mieheni ikinä suostuisi...Kuten en minäkään toiseen naiseen, ja onneksi tätä ei mieheni edes halua...
 
Ewi
kylkyl kyl vaan lapset suattais vaan ihmetellä ku aamulla ne kömpis sänkyyn ja äitin ja isän keskeltä löytyskin joku vieras setä tai täti. Mut lomalla joskus pitää kysyykki ukolta.. :p
 
olen harrastanut. siinä oli ekalla kertaa minun lisäksi nainen ja kaksi miestä ja toisella kertaa minun lisäksi nainen ja mies. Olihan se ihan kiva mutta en kyllä enää tekisi. ne oli niitä kokeiluja vain. naista voisin kokeilla vielä ;)
 
Koettu on nekin "ilot" jos kaikkea kimppaa iloksi voi sanoa...
2naista ja mies on se parhain, sillä se on mielestäni luonnollisinta jos kimppaa ikinä voi luontevaksi sanoa...
2-2 on myös koettu, kuten myös 1nainen ja kaks miestä, mutta usein ne on ollut sellaista häsläämistä :LOL:
Vieläkin lähtisin mukaan vaikka suhteessa olenkin, mutta mieluummin kahden vieraan kanssa ja tarkoitin naisia... Mieskivat on jo koettu ja ne ei palaa enään kuvuoihin, toivottavasti :p
 

Yhteistyössä