VR:n lippujen osto netistä

Onko joku ostanut junalippuja netistä e-lippuna?
Saako paikkanumerot tarkistaa ennen lippujen maksua vai tuleeko sieltä ihan random numerot ja ne näkyy vasta maksun jälkeen?
Aattelin testata tuota palvelua, mutta ne paikat olisi pakko saada vastakkaisilta paikoilta ja noissa e-lipuissa ei ole edes maksutonta vaihto mahdollisuutta.
 
"Sani"
Olen ostanut monesti, muttei itsellä ole ollut väliä niin en niin ole pistänyt merkille tuota mutta olen todella varma siitä että paikkanumerot käyvät ilmi vasta maksamisen jälkeen.

Kuinka monesta hengestä on kyse? Mietin vain että jos on pakko saada vastakkaiset (niitä paikkoja ei ole paljoa) niin kannattaisi varmaan valita se ATK-pöytähökkeli paikoiksi, jos nyt ymmärrät mitä ajan takaa :D
 
[QUOTE="vieras";23937239]ainakin mulla näkyy selkeästi istumapaikkatoiveissa vastakkaiset paikat.[/QUOTE]

juu siis kyllä se sielä toiveissa näkyykin, mutta näkyykö ne paikkojen numerot ennen maksun hyväksymistä??
 
[QUOTE="Sani";23937259]Olen ostanut monesti, muttei itsellä ole ollut väliä niin en niin ole pistänyt merkille tuota mutta olen todella varma siitä että paikkanumerot käyvät ilmi vasta maksamisen jälkeen.

Kuinka monesta hengestä on kyse? Mietin vain että jos on pakko saada vastakkaiset (niitä paikkoja ei ole paljoa) niin kannattaisi varmaan valita se ATK-pöytähökkeli paikoiksi, jos nyt ymmärrät mitä ajan takaa :D[/QUOTE]

Juu on pakko saada vastakkaiset paikat kun matkustan yksin kolmen lapsen kanssa. Ja tuota "atk tilaa" ei voi erikseen netistä varata, pc paikan voi, mutta niitä on muitakin kuin vastakkaisia.
Taitaa olla varminta jos vaan marssin taas sinne asemalle ja ostan liput sieltä.
 
[QUOTE="vieras";23937348]Eikö lastenhytissä ole tilaa, olisi samalla leikkejä siellä.[/QUOTE]

ei tarvita lastenhyttiä tai hyttiä noin muutenkaan ja näin ollen haluan säästää ne sellaisille jotka oikeasti niitä tarvii...
 

Yhteistyössä