VS rinta keskusteluun

  • Viestiketjun aloittaja A-kuppi
  • Ensimmäinen viesti
A-kuppi
Hei sinä joka kirjoitit rinnoista.

Itselläni nyt kolme lasta imetetty ja rinnat on pienet A:t.

Alkuun oli aikamoinen totuttelu taas näihin rintoihin..tuli itkut itkettyä ja miltei menin laitattamaan silkkarit..

Mutta sitten katselin vanhoja mallikuviani..yhdessä oli sukkanauhat/alusasu ja totesin että VAU!

Peitin kädellä kohdan rinnoistani kuvitellen miltä tuo kuva näyttäisi jos minulla olisi isommat rinnat..tuloksena olisi ollut täydellinen,mutta sitten en olisi myöskään persoonallinen vaan hukkuisin harmaaseen massaan..nyt olen ylpeä pienistä rinnoistani.

Eivätpähän rinnat roiku vanhempana. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 10:42 A-kuppi kirjoitti:
Hei sinä joka kirjoitit rinnoista.

Itselläni nyt kolme lasta imetetty ja rinnat on pienet A:t.

Alkuun oli aikamoinen totuttelu taas näihin rintoihin..tuli itkut itkettyä ja miltei menin laitattamaan silkkarit..

Mutta sitten katselin vanhoja mallikuviani..yhdessä oli sukkanauhat/alusasu ja totesin että VAU!

Peitin kädellä kohdan rinnoistani kuvitellen miltä tuo kuva näyttäisi jos minulla olisi isommat rinnat..tuloksena olisi ollut täydellinen,mutta sitten en olisi myöskään persoonallinen vaan hukkuisin harmaaseen massaan..nyt olen ylpeä pienistä rinnoistani.

Eivätpähän rinnat roiku vanhempana. =)
Hei!
Hyvä kun sä olet sinut sun kropan kanssa! Kyllä voit olla ylpeä itsestäsi niinkun jokainen nainen. Minäkin olen mutta silkkarit laitoin juuri siksi että mun roikkui! Kyllä niistäkin voi olla ylpeä, näkyyhän siitä että olet saanut lapsia ja elänyt. Mut minä halusin nyt vähän muutosta kun ne roikkui niin pahasti ja lapset olen tehny. Olen kropaltani pyöreä pyllyinen ja kapea vyötäröinen, nyt aika tasapainoisen näköinen kun laitatin tissit vähän ylemmäksi =)
 
Tässä kun puhutaan nyt rinnoista, niin onkohan mahdollisesti olemassa mitään muuta vaihtoehtoa rintojen ehostamiseen kuin silikonit? Joku rintojen kohotus tj. Itselläni on luonnostaan suuret rinnat ja pelkään, että alkavat roikkua lapsen saannin jälkeen mutta en tahtoisi millään muotoa ottaa silikoneja joa ennestään suuriin rintoihin =)
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 23:01 Vieras kirjoitti:
Eivätpähän rinnat roiku vanhempana.

Sinähän et sitä tiedä roikkuuko kun et omista rintoja. ;)
Tämä kommenttisi paljasti sen että et ole rintoihisi tyytyväinen ja kuinka voisit ollakkaan kun olet lauta?
Minkälainen mies kirj. ja arvostelee naista rintojen perusteella?! Et ainakaan ole aikuinen ja tasapainoinen! Luultavasti olet perh. kun täällä kommenttejasi annat :/ ? Sääli vaimoasi ja lapsiasi, jos sinulla sellaiset on?

Nainen on muutakin kuin rinnat \|O

Taitaa miehellä olla itsetunnon kanssa ongelmia ;)
 
PahaSilmä
Voi ihminen olla täysin tyytyväinen rintoihinsa, vaikka olisikin ihan lauta. Minäkin olen. Olen rintoihini tyytyväisempi kuin ikinä ennen. Niillä on nyt imetetty kaksi lasta, niissä on raskausarpia ja ne on litteät ja niissä on suuret nännipihat. En toivo niiden kasvavan, vaan haluan pitää itseni laihana. Näytän paljon paljon nuoremmalta kuin muut minun ikäiset naiset. B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:15 PahaSilmä kirjoitti:
Voi ihminen olla täysin tyytyväinen rintoihinsa, vaikka olisikin ihan lauta. Minäkin olen. Olen rintoihini tyytyväisempi kuin ikinä ennen. Niillä on nyt imetetty kaksi lasta, niissä on raskausarpia ja ne on litteät ja niissä on suuret nännipihat. En toivo niiden kasvavan, vaan haluan pitää itseni laihana. Näytän paljon paljon nuoremmalta kuin muut minun ikäiset naiset. B)
Niin miksei voida hyväksyä sitä, että joku on tyytyväinen itseensä, vaikka ei täytä kaikkien kauneusunormeja???? Miksi ihmisiä haittaa se, jos pienirintainen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ilman niitä isoja rintojakin???? Onko miehelle uhka itseensä tyytyväinen nainen? Miksi naisten täytyy aina olla toistensa niskassa???
 
vieras ja käy laitat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 15:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:15 PahaSilmä kirjoitti:
Voi ihminen olla täysin tyytyväinen rintoihinsa, vaikka olisikin ihan lauta. Minäkin olen. Olen rintoihini tyytyväisempi kuin ikinä ennen. Niillä on nyt imetetty kaksi lasta, niissä on raskausarpia ja ne on litteät ja niissä on suuret nännipihat. En toivo niiden kasvavan, vaan haluan pitää itseni laihana. Näytän paljon paljon nuoremmalta kuin muut minun ikäiset naiset. B)
Niin miksei voida hyväksyä sitä, että joku on tyytyväinen itseensä, vaikka ei täytä kaikkien kauneusunormeja???? Miksi ihmisiä haittaa se, jos pienirintainen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ilman niitä isoja rintojakin???? Onko miehelle uhka itseensä tyytyväinen nainen? Miksi naisten täytyy aina olla toistensa niskassa???
Just näin!!! Ja sitte jos ei ole tyytyväinen omiin rintoihinsa ja käy
laitattamassa silikonit niin sen ei pitäisi myöskään olla sitten ongelma kenellekään toiselle, niinkun PahaSilmälle taisi olla kun mun kirjoitusta tuolla kommentoi melko kärkkäästi vähän aikaa sitten...
Minusta me naiset voitais olla toisillemme vähän kiltimpiä, eikös jokainen tee omat päätökset ja toiset voisivät kunnioittaa niitä...
 
Selväähän on, että muhkeat rinnat ovat NAISELLISET. Lautarinnat eivät siis ole naiselliset vaikka muu kroppa voi sitä ollakin.

Isot rinnat ovat aina miesten mieleen vaikka vähän roikkuisivatkin, koska ne ovat NAISELLISET. Niitä voi hieroa, pyöritellä, leipoa ja ihan vaan leikkiä ja leikitellä. Lisäksi ne tuntuvat pehmeiltä ja niin NAISELLISILTA.

Lautarintaisilla voi olla paljon muita hyviä ominaisuuksia. He voivat jopa olla parempia sängyssä, kun on pakko keksiä muuta kiihottavaa partneria varten. Niin sanotaan pikkupilisistä miehistäkin...Loistavia pedissä, kun ovat niin puuhakkaita kompensoidakseen pienuutta. Ja hyvin toimii.

Mutta isojen rintojen ja isojen pilien kiihottavuudesta on aina takeet. Sitä ei voi koskaan eikä millään kumota. Ja miksi pitäisikään? Sanotte a-kupit mitä sanotte.......
 
Mies Helsingistä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 14:47 Hoitsu kirjoitti:
Selväähän on, että muhkeat rinnat ovat NAISELLISET. Lautarinnat eivät siis ole naiselliset vaikka muu kroppa voi sitä ollakin.

Isot rinnat ovat aina miesten mieleen vaikka vähän roikkuisivatkin, koska ne ovat NAISELLISET. Niitä voi hieroa, pyöritellä, leipoa ja ihan vaan leikkiä ja leikitellä. Lisäksi ne tuntuvat pehmeiltä ja niin NAISELLISILTA.

Lautarintaisilla voi olla paljon muita hyviä ominaisuuksia. He voivat jopa olla parempia sängyssä, kun on pakko keksiä muuta kiihottavaa partneria varten. Niin sanotaan pikkupilisistä miehistäkin...Loistavia pedissä, kun ovat niin puuhakkaita kompensoidakseen pienuutta. Ja hyvin toimii.

Mutta isojen rintojen ja isojen pilien kiihottavuudesta on aina takeet. Sitä ei voi koskaan eikä millään kumota. Ja miksi pitäisikään? Sanotte a-kupit mitä sanotte.......

Tämä on sinun mielipiteesi,älä yleistä!!! Naisellisuus ei koostu rinnoista.
 
Joss
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 23:04 riikka83 kirjoitti:
Pienet on ja ylpeä niistä =)
sulla ois isot niin oisit ylpee niistäkin :LOL: En ees kehtais kirjoittaa että pienet on in ja ihanat :x Hanki silikonit, ei pahemmin miehet diggaa a-b kupeista :x
 
Jaa-a, eikö kaikki sitten joudu keksimään jotakin, että olisivat hyviä sängyssä. Sanotaanhan että kauniit naiset huonoja sängyssä, koska ei tarvi vaivautua juuri sen kauneuden tähden. Eli isorintaiset rumanaamaiset/tavalliset...

Hyvänen aika sentään, kylläpä täällä on ilkeitä naisia ja miehiä. Täytyy kytätä toisten ylä tai alavarustusten kokoa ja vakuuttaa paremmuuttaan, ennen kaikkea paremmuuttaan. Mistäköhän se kertoo?
 
minä vielä
Pitääkö pyytää miestä värjäämään hiukset vaaleiksi, kun yleisesti ottaen ihanne blondi mies???Vai voiko olla tyytyväinen näinkin, ja jopa siihen tuuheaan tummaan tukkaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 01:18 Joss kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 23:04 riikka83 kirjoitti:
Pienet on ja ylpeä niistä =)
sulla ois isot niin oisit ylpee niistäkin :LOL: En ees kehtais kirjoittaa että pienet on in ja ihanat :x Hanki silikonit, ei pahemmin miehet diggaa a-b kupeista :x
Voi luoja! :headwall: Että voi sit joilleki olla vaikeeta uskoo että jotku tosiaan tyytyväisiä vaikka ne rinnat pienet onkin. Mene sinä kotiin kasvamaan vähän.
Sanoit sinä mitä hyvänsä mun mielipide omista rinnoista ei muutu. Mä en tarvii rintoja siihen että mulla olis hyvä itsetunto.
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 08:53 riikka83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 01:18 Joss kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 23:04 riikka83 kirjoitti:
Pienet on ja ylpeä niistä =)
sulla ois isot niin oisit ylpee niistäkin :LOL: En ees kehtais kirjoittaa että pienet on in ja ihanat :x Hanki silikonit, ei pahemmin miehet diggaa a-b kupeista :x
Voi luoja! :headwall: Että voi sit joilleki olla vaikeeta uskoo että jotku tosiaan tyytyväisiä vaikka ne rinnat pienet onkin. Mene sinä kotiin kasvamaan vähän.
Sanoit sinä mitä hyvänsä mun mielipide omista rinnoista ei muutu. Mä en tarvii rintoja siihen että mulla olis hyvä itsetunto.
Riikka alko oikein hiileen kun sillä on pikku ketunnenät :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 09:20 Mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 08:53 riikka83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 01:18 Joss kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 23:04 riikka83 kirjoitti:
Pienet on ja ylpeä niistä =)
sulla ois isot niin oisit ylpee niistäkin :LOL: En ees kehtais kirjoittaa että pienet on in ja ihanat :x Hanki silikonit, ei pahemmin miehet diggaa a-b kupeista :x
Voi luoja! :headwall: Että voi sit joilleki olla vaikeeta uskoo että jotku tosiaan tyytyväisiä vaikka ne rinnat pienet onkin. Mene sinä kotiin kasvamaan vähän.
Sanoit sinä mitä hyvänsä mun mielipide omista rinnoista ei muutu. Mä en tarvii rintoja siihen että mulla olis hyvä itsetunto.
Riikka alko oikein hiileen kun sillä on pikku ketunnenät :LOL:
Hohhoijaa :headwall:
 
Mies Helsingistä
Uskomatonta?!?

Tämäkin ongelma ``tissit`` taitaa olla enemmän naisten ongelma.

Kaverini ` miehet` monikaan ei kyttää isoja tissejä tai sitten pieniä niin että onko ne naiselliset vai ei?

Kyllä se kokonaisuus ratkaisee. Nainen kuin nainen ja joukosta löytyy jokaiselle se elämän kumppani,myös ilman tissejä
 
NObel
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 01:18 Joss kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 23:04 riikka83 kirjoitti:
Pienet on ja ylpeä niistä =)
sulla ois isot niin oisit ylpee niistäkin :LOL: En ees kehtais kirjoittaa että pienet on in ja ihanat :x Hanki silikonit, ei pahemmin miehet diggaa a-b kupeista :x
Mistä tiedät, kun sinä et tykkää niin yleistät??? Niin eihän ne naisetkaan puheissaan pieni munasista, mutta todellisuudessa siihen vaikuttaa niin monet seikat miksi johonkin mieheen rakastua...;)

Mieheni ei katso eikä pidä edes ajatuksesta että jotkut laittavat silikonit jos ei esim jokin sairaus syynä.
 

Yhteistyössä