VS rinta keskusteluun

  • Viestiketjun aloittaja A-kuppi
  • Ensimmäinen viesti
Mitä minä niillä isoilla rinnoilla tekisin?? Olen kyllä saanut kokea senkin että on ollut isot kun imetin enkä tykännyt. Tiellä ne vaan on.
Voiko nyt olla totta että en saisi olla tyytyväinen pieniin rintoihini??
 
PahaSilmä
Mulla oli imetyksen aikana tosi isot ja ne oli hirveen kipeet. Enpä oo sen jälkeen halunnut isoja. Ne oli myös kovat ja muhkuraiset silloin.

En usko, että kaikkien miehet aina katsovat vieraita naisia ja jatkuvasti vertailevat, ei sellainen ole tervettä aikuisuutta tai kypsää seksuaalisuutta.

En minäkään koko ajan kyttää vieraita miehiä tai vertaile omaa rakastani muihin. hän kelpaa ja enemmänkin, hän on juuri se, kehen kohdistan kaikki romanttiset toiveeni ja kenen ulkonäköä katson sillä silmällä.
 
kolmekymppinen mies
Ei rinnat ole naisen mitta. Joillekin miehille tosin on, mutta itseäni viehättävät muut seikat. Kehonkieli on tärkein, ulkonäöstä kasvot ja sopusuhtaisuus.
 
Yllättävän monet miehet pitävät kuitenkin pienistä rinnoista, sellaisista kouraan sopivista... Ystävälläni on isot rinnat ja aika monet hänen miehistään kertoivat ihastuneensa rintojen vuoksi. Itseäni tuollainen syy inhottaisi, paljon kivempi on ollut kuulla, että miehet ovat ihastuneet luonteeseen ja kasvoihin.
 

Yhteistyössä