Vuosimallia -91

nii kultasiipi, se piti vielä sulle kertoa. Että mun miehen siskolla oli laskettu aika viikko ennen meitä, ja sillä oli just kuten sulla, kovia supisteluja ja sanottiin monta kertaa että tämä lapsi syntyy ajoissa, kun paikat oli pehmeät ja auki. No, heille tyttö syntyi sitten 4 päivää meidän jälkeen. :)
 
Toivottavasti vaaveli pysyy massussa ainakin vielä hetken :)

Itse olen Oulusta ja nelisen kuukautta oli yritystä ennekuin tärppäsi. Toivottavasti tämä nyt vaan kyydissä pysyy, kun viikkoja on kuitenkin vasta 8+0, joten en juhli vielä.
 
Aijaa, no meillä miehen siskon pojista toinen meni nyt kouluun ja toinen on neljä vuotias, joten ei ihan samanikäisiä serkkuja pojallemme ole tulossa :) tai en ainakaan tiedä että kellään olisi nyt edes suunnitteilla... Minun puoleltakun ei oikein tai siis toivottavasti vielä ole tulossa,kun olen meistä vanhin ;) Koska sulla Enkeliini menkat sit pitäs alkaa? Toivottavasti ei siis ala... ;) <3
 
Meidän muksullekaan tuskin serkkuja siunaantuu :( Mun isoveli tai miehen isoveli tuskin hankkii lapsia, oma pikkuveljeni on vasta 13 ja miehen pikkuveli on sinkku opiskelija. Että me saadaan varmaan odotella vielä pidemmän aikaa :D Montako lasta teillä on haaveissa, että missä vaiheessa lapsiluku on sitten täynnä?
 
mä taas haaveilen isosta perheestä. ollaan puhuttu viidestä lapsesta. mutta toisaalta, nyt kun on tää yks nii oon myös miettiny et miten jaksaisin viiden kanssa. joten meillä ei lapsiluvusta oo mitään tietoa. katsotaan nyt yksi kerrallaan. mutta kyllä me varmasti vielä yksi tehdään!!:)
 
Huomenna tulee 36 viikkoa täyteen eli viimeinen kuukausi lähti eilen käyntiin <3 Kypsymistä oli tapahtunut, kohdunkaula lyhentynyt ja olin sormelle auki. Saa nähdä mennäänkö lokakuulle asti, vai tuleeko jo tämän kuun puolella :) Meillä oli kanssa onnellinen vahinko tämä pieni, tärppäs ekasta kierrosta, kun olin pillerit jättänyt vähän vahingossa pois :D Ja Jyväskylästä oon :) Mä haluaisin kolme lasta ja mies on sitä mieltä, että tää saa jäädä viimeseks, kun ei kestä mua toista (saati kolmatta) yheksää kuukautta :D Ehkä se mieli muuttuu, kun saa sen oman pikkuisen siihen käsivarsille ekaa kertaa :) Ja nuoria ollaan, niin ei oo kiire mihinkään! Meijän vaavalla on 5 vuotias serkku (mun veljenpoika) ja miehen sisarukset on niin nuoria kaikki, että tuskin tekevät vielä aikoihin (nuorin täyttää marraskuussa 5 ja vanhin täyttää ensi kuussa 16).
 
Hihii, mua jänskättää ihan hirveesti:D Tänään jotenki on tullu semmonen olo, että jospa oisinki taas raskaana! :) Mutta voihan tää tietysti olla vähän toiveajattelua ja eihän tässä sillai kiire oo ku tosiaan nuoria ollaan. Kiva, kun on muitakin nuoria mammoja. Oon jo aatellu että oonkos ainut 91 jolla on lapsi ja joka sattuu olemaan jo naimisissa. Oottekos te muuten naimisissa tai avoliitossa? :)
 
mulla taas tää suhde heittelee vaakalaudalla.. herra hyppii muualla ja jättää mut yksin kotiin 4seinän sisään.. tänään päätin että pakkaan sille kamat huomiseks valmiiks saa tulla hakee ne.. mut en tiedä miten jaksan raskausajan yksi ja kaiken muun..
 
Harmi kuulla satuz! Mutta täytyy mun nyt kyllä myöntää että kyllä meilläkin alussa noin meni! Äijä hyppäs joka paikassa, saatto tulla aamuyöstä kotia. Mutta ku poika synty, koko mies muuttu ihan täysin. Tai, olihan se eka kuukausi vielä semmosta mutta sitten muuttui kokonaan. Tässä vähän aika sitten kuulin yhdeltä tytöltä että mun mies oli sille ehotellu kaikkea, ois halunnu tavata eikä kuulemma ollu sanojansa säästelly. Olin aivan sairaan raivona:mad: Mut päätin antaa anteeks, ku mies kuitenki mun kans muutti lähemmäs mun kavereita ja vanhempia vaikkei tunne täältä ketään. Nyt tosin jo saanu kavereita. Nyt tuo poika on miehelle maailman tärkein, eikä anna mun esim kaupassa kärryjä työnnellä kun haluaa näyttää että hänen poikansa:D
Voimia sulle:hug: Toivotaan että miehes tajuaa, että mitä menettää jos tolla tavalla käyttäytyy! Ymmärrän miltä susta tuntuu:S
 
Enkeliini meillä on tapahtunut muutakin kun nuo herran juoksemiset paikasta toiseen.. ne mä oon koittanu jaksaa kestää, mutta en jaksa enään herra oli 8kk vankilassa ja kehtaa sanoo mulle vielä et sen on pakko päästä kotoo 4 pvä sen jälkee ku vapautu eli eilen.. tuuppii ja tönii jolloin mua rupee pelottaa lapsen puolesta.: / eilen kyllä huomas et pelkäsin ku sillä käsi aikas kipeä.
Huomenna tulossa kotiin ja tahtoo kuulemma yrittää vielä.. ja tää päivä sillä oli aikaa päästä kotii tai kamat on pakattuna.. siitä ei enään ota selvää.. ei puhu ikinä tästä tulevasta muksusta vaan puhuu aina sen aikasemmasta pojasta kuinka se on VAIN sen mielessä.. mua haukkuu koko aika ja valittaa aamusta iltaan et mikään ei oo hyvä.. mä tiskaan, pesen pyykit, hoidan elukoit, siivoon, teen ruuan jne.. mut kaikesta saa aina vaan paskaa niskaan..
Sen takia mulla moinen päätös mielessä. :|
 
Viimeksi muokattu:
Mamma91 on mulla onneks niitä, mut ei niillekkään kaikkea viitsi kertoa. : /
Kyllähän nuo raskaudessa mukana haluaa olla ja tukea.. onneksi edes ne..
Mutta onneks suunta ylöspäin ja pikkunen on mun tähti:heart:
 
Minäkin olen naimisissa :wave:
Harmillinen tuo sinun tilanteesi satuz :( Toivottavasti sinulta löytyy sukulaisia ja ystäviä jotka tukevat, niinkuin Mamma91 kyseli.. Voimia teille kahdelle, sinulle ja masuasukillesi :hug:
Me haluaisimme ison perheen, 4 tai 5 lasta, mutta saa nähdä.. :) Aikahan sen näyttää...
koska ootte mennyt naimisiin Enkeliini ja Mamma91? :) Ja oliko vielä muita jotka naimisissa?
 
Meillä kanssa mies ramppas kavereillaan ja oon ollu aika paljon yksin, kun paljon kavereitakin kääntäny selän tän raskauden myötä, mutta koko ajan on menty parempaan suuntaan ja tiedän, että miehestä tulee hyvä isä ja, että mun ei tarvitse pelätä, että jäisin yksin :) Me ollaan kihloissa ja halutaan mennä naimisiin, mutta se ei vielä oo ajankohtasta, kun taloudellinen tilanne ei mulle rinsessähäitä suo :D Satuz harmillista tommonen, mut tärkeintä sun on päättää onko sun parempi kanssa vai ilman ja onko teidän lapsen turvallista kasvaa ja elää semmoisen ihmisen kanssa. Ihan varmasti et yksin jää! Aina löytyy jostain (esim. neuvolan kautta) vertaistukea ja joku jolle puhua :) Tsemppiä :hug:
 
satuz[, toivottavasti kaikki selviää!! Hirveesti voimia ja jaksamista sulle ja masuasukille sinne. Muista ettei sun tosiaan tarvitse kaikkea kestää, eikä varsinkaan väkivaltaa!:hug:

Me ollaan myös menty naimisiin tänä kesänä! :) Onko teillä opiskelut millasessa vaiheessa? Onko jollain kesken? Mulla lähihoitaja koulun vielä reiluvuosi jäljellä. Sen takia varmaan mietinkin että mitäs tekisin, kun en haluais poikaa ennen kolmen vuoden ikää hoitoon laittaa. Toisaalta taas opiskelut ois hyvä hoitaa pois. Mutta kai se tässä pian selviää:)
 

Yhteistyössä