Vuosimallia -91

Musicbox, mulla oli ihan sama :D Vähän väliä sai olla jostai syystä pois töistä, yks vaiva loppuu ni kaks uutta jo tulollaan. Raskaus on naisen parasta aikaa - my ass.

Sanyo, onks sulla minkä verran viikkoja nyt? =)

Meidän pikkurinsessa syntyi rv38+5, 22.9. ! :heart:

Neiti on kyllä valloittavan ihana, ja antaa isin ja äidin kivasti nukkua öisin. Ainakin vielä :D

Synnytys kesti 22,5h, voin kopsata tähän toisesta ketjusta synnytystarinan, jos joku sellasta tahtoo lukea :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sanyo
En tarkalleen tiedä. Jotain 5-6 väliltä. Maanantaina eka neuvola =)
Eipä täälläkään oo tullu paljon kirjoteltua taas eikä muuallakaan. Saanut vaan tapella koko ajan. Eilen oli miehen kanssa niin hirveä tappelu ettei mitään rajaa. Mieli teki vaan hypätä parvekkeelta :headwall:
Ensin ei mies suostunut tulemaan edes kotiin, mutta lopujen lopuksi tuli kun näki mut ulkona kävelemässä (voi elämä) ja siitä se soppa taas paheni kun en halunnut olla kotona (tykkään kävellä ulkona jos jokin painaa tms). Käsi vähän kipeenä kun mies aika kovakourasestikkin joutu pitämään musta kiinni kun sain niin hysteriakohtauksen kun se oli jo jättämässä ja lähtemässä. No kaipa nää asiat tästä joskus...

Anteeksi omanapailu.
 
Sanyo, :hug:
Asioilla on vaan yleensä kumma tapa järjestyä. Oliks teillä riidat vaan yleisesti jostain, eikä välttämättä uutta tulokasta koskevista asioista? Sanon vaan, että meillä oli ainakin alkuraskaus todella myrskyisä, kun molemmat koitti vasta sopeutua ajatukseen, että meitä on jossain vaiheessa kolme. Sitä ei äkkiä uskoisi, kuinka paljon se miehenkin mielessä liikkuu, vaikkei ne nuijat sitä koskaan ääneen sano edes. Ja usein käyttäytyvät vielä ihan päinvastaisesti.

Parempi kuitenkin, että asiat tulee käsiteltyä nyt, todellakin hyvissä ajoin :)

Etenkin vielä, jos teistäkin molemmat on omapäisiä ja temperamenttisia, ni varmaan tuleekin otettua yhteen, mut musta se on parempi kuin se, että ei koskaan puhuttaisi eikä huudettaisi mitään. Vaikka itellä onkin tappelemisen jälkeen paska olo, niin se yleensä helpottaa kuitenkin huomattavasti myöhemmin.

Ja kaikki sanoo tyhmiä asioita suutuspäissään. Me ainakin miehen kanssa riidellään niin koko sielulla, että tulee aikamoisia möläytyksiä puolin ja toisin :D

Ehkä vähän muumimammamaista keittiöpsykologiaa, mut oikeesti, mä uskon vakaasti et toi menee ohi :) Vaik miehellä ei ookaan raskaushormoneja, ne käyttäytyy välillä silti sillee et olis :)
Ja muista! Sulla on oikeus ollaki välillä känkkäränkkä!
 
Jemmiksi Kiitos <3 Tällä kertaa muista asioista kun tulevasta vauvasta, aikaisemmin kyllä siitäkin saatiin sota kuin sota pystyyn ! Tuo eilinen lähti vaan niin käsistä ihan oikeasti siltä. Kyseinen riita lähti mun miespuolisista ystävistä jotka halaili mua ja siitähän se riemu synty. Kai se pitäis eristäytyä himaan neljän seinän sisään ja varoa kaikkia miehiä maan päällä :stick:

Meillä on tuo riitely myös kyllä niin perinpohjin riitelyä, että kummatkin pistää pahintaan :LOL: , mutta tosiaan oon huomannut itse myös sen, että vaikka sen jälkeen on paska olo jonkin aikaa niin silti se joka kerta jollain kumman tavalla puhdistaa ilmaa ja jonkin ajan päästä olo on paljon paljon parempi =) Ja kyllä, me ollaan molemmat tempperamenttisia ja tulisia. Mies on nimittäin ulkomaalainen ja ei ole mikään hirmu lempeä luontonen =D Siis sillä juuri tarkoitan, että on todella todella tulinen !

Joo miehellä ei oo raskaushormooneja, mut menkat niilläkin tuntuu olevan vähintään kerran kuussa ;)

Tänään ollut paljon mahanippailua. Pelottaa hirmusesti ettei kaikki ookkaan kunnossa, nyt vielä kun alkoi tuo toinenkin hartia pistelemään. Pelottaa aivan hemmetisti. :'(
 
Meillä kans joskus otettu yhteen miespuolisista kavereista, mut toisaalta, en mäkään mitenkää riemusta repeis, jos toi toistuvasti halailis sen tyttökavereita. :D Tavallaan ainaki omaa miestä ymmärrän :D

Toi mahanippailu voi johtuu ihan siitäkin, että sä oot koko ajan niin hirmuisen huolissas, että onko kaikki ok. Mä oon ihan varma, että kaikki on oikein mainiosti =) Sulla on kuitenki huomenna eka neuvola! Ja siitä ei ookaan enää montaa viikkoo ekaan ultraan ! :heart:
 
Tuo meidän neuvola oli jotenkin tosi.... karsee... Ensinnäkin se täti alkoi väittämään mua alkoholistiksi paperitestin pisteiden perusteella ja oli laittamassa a klinikalle "jos ei olisi masentunutta taustaa" ja kehotti mua heti kertomaan jos "repsahdan" juomaan. Helvetti että ottaa aivoon, mä en ole koskaan ollu mikään suurkuluttaja vaan juonut harvoin, mutta paljon. Mä niin vihaan tuollasta kun ne joidenkin paperitestien perusteella laatikoi ihmisiä. Voi ****** :kieh:
 
Sanyo, kuulostaa ihan meijän ekalta neukkutädiltä! :D Jotenki ylihysteerinen kaikesta!
Mut onneks sulla on oikeus valita, et kenellä käyt. Jos toi ei tunnu siltä, et haluut käydä siellä, pyydä aikaa jolleki toiselle :)
 
Juu todella hiljaista, käyn täällä päivittäin kurkkimas muttei täällä mitään elämää tunnu olevan :D
Noh, kirjottelenpa tännekki vähä kuulumisia.
Elikkäs nyt meen viikoilla 38+6. Vielä ei ole oikeestaan sen kummemmin ollut sellainen olo että sais synnyttää : D Todella tukala kyllä on, esimerkiksi öisin ei tahdo enää saada nukuttua ja joka paikaa särkee ja kolottaa..
Painonnousu on ollu aika mahdotonta täs loppuraskaudessa. Viikossa oli tullut peräti 1,2 kg lisää painoa kun viimeksi neuvolassa kävin :D huhheijaa..
Ja tuossa rv 36 kävin pelkopolilla ja siellä ultrattiin ja silloin vauvan painoarvio oli 2,6 kg. Tyttöä mulle kovasti povasivat :)
Kertokaahan muutkin kuulumisianne ja vointejanne !
 
musicbox tsemppiä sulle viimeisille päiville :) Itselläni siihen on vielä piiitkä aika... Laittelehan mulle yv:tä jos kiinnostaa jutella enemmänkin :) Ite olis ainakin kiva kuulla miten muut yksin odottelevat on pärjänny ja sillee... :)
 
Vuoden pitkän kovan yrityksen ja raavaitten pettymysten jälkeen on nyt viikkoja 17+5. Ja kun pahoinvointi ja väsymys on loppunut niin voi vaan nauttia ja odottaa masun kasvamista :)

Söin ennen Yasminelle ehkäisyyn ja meni siis vuoden päivät lopetuksen jälkeen ennenkuin tärppäsi. Jo siinä rupesi miettimään, että onko itsessä joku vika.
 
Mulla sama pillereitten lopetuksen jälkeen meni yli puolitoistavuotta ennenkuin tärppäsi ja sitten tulikin keskytynyt keskenmeno. nyt menossa raskausviikolla 13 ja ultrassa oli kaikki hyvin :) tsemppiä muillekkin.!
 

Yhteistyössä