WANTED: Friend / ETSINTÄKUULUTUS: Ystävä

  • Viestiketjun aloittaja "Elsa"
  • Ensimmäinen viesti
"Elsa"
Looking for: Lunch Friend, Shopping Friend, Mani/pedi Friend, Lots of Girl talk Friend, Going on double dates Friend.

Requirements: Genuine, cosmopolitan, will not forget my Birthday.

Perks: Will buy you occasional lunches, throw you a baby/wedding shower, I'll listen to your problems, if you run out of gas I'll come bring you some, If you're sick I'll bring you soup/jamba juice, point out all your good qualities to your husband/boyfriend.

Applications to: elsa_k@suomi24.fi

/

Etsitään: Lounasseuraa, shoppailuseuraa, kauneushoitolaseuraa, paljon-puhetta-vähän-asiaa seuraa, tuplatreffiseuraa.

Vaatimukset: Aito, ajatteleva, eikä unohtele syntymäpäiviäni..

Luontaisedut: Tarjoan silloin tällöin lounaan, pidän kutsuja tärkeinä päivinäsi, kuuntelen huoliasi, tuon bensakanisterin jos autostasi loppuu polttoaine, jos sairastut tuon sinulle kanakeittoa, osoitan miehellesi kuinka hyvä tyttöystävä/vaimo olet.

Hakemukset osoitteeseen: elsa_k@suomi24.fi
 
"Elsa"
[QUOTE="vieras";23461299]Little more info would be nice? (Miksi englanniksi?) Where are you based, what age bracket?[/QUOTE]

Molemmilla kielillä onnistuu ystävyys, siksi :) Olen itse 34v mutta ystävän iällä ei suurempaa merkitystä. Suunnilleen samassa ikäluokassa olevilla on ehkä kuitenkin enemmän yhteistä :)

Asun itse lounaissuomessa.
 
"Elsa"
[QUOTE="kiki";23461330]Minkä ikäinen olet?
Minkä alan koulutus?
Työssä?
Lapsia?
Asuinpaikka?[/QUOTE]

Kaupallisen alan koulutus.
Toimistotöissä.
Ei lapsia (vielä) :)
Lounais-Suomi
 

Yhteistyössä