wautsi, just huomasin tämän!! tehdäänkös esittelypino?

Täällä -80 syntynyt 4:n lapsen äiti , kaksoset syntyivät 13.3.2006, Aino ja Pinja , Veeti 5v ja Olivia 3v.

Asustellaan täällä Lahden lähellä omakotitalossa, meillä on 2 kissaa ja koira(kultainennoutaja) ja tietty isi =)

Vauvat ovat kovin seurallisia ja iloisia veitikoita, nauravat ja kiljuvat ja kierivät ja ryömivät, ihania pikkusia! Isoveikka ja isosisko rakastavat kovasti pikkusiskija ja aina pusuttelevat ja "hoitavat" vauvoja :heart:

Yöt menee ihan mukavasti , kerran heräävät , toisinaan ei ollenkaan.Tytöillä on samat rytmit, siitä on pidetty kiinni, helpottaa tosi paljon elämää.

Ei kai tässä muuta =)

 
Täällä olis 27vee tuore tuplaäippä :wave: Jimi ja Luca syntyi 31.7.2006 :heart: :heart:

Perheeseen kuuluu myös hevi-iskä, 2 koiraa(rottweilertytöt Iita ja Fiia) ja kissa (Taavi) =)

Asustellaan Tampereen naapurikunnassa,rivarikaksiossa joka on meille aivan liian ahdas :eek: Eli kolmio olis hakusessa ;)

pojilla oli eilen 3kk neuvola/lääkäri ja ovat jo isoja miehiä...Jimi 6800g/60cm ja Luca 6640g/59cm =) Muutenkin kehitys mallillaan.
Meillä pojat on kovin iloisia hymyilee ja nauraa paljon,ääntelee ja on tosi tarkkaavaisia...nyt kovasti ympäristö kiinnostaa. Masulta on käännytty selälleen mutta ei jatkuvasti...aina välillä. Pojat nukkuu tällähetkellä hyvin Jimi 8-9h putkeen ja Luca 6-7h putkeen. Saa sitte äippäkin nukkua ja mukavasti sitten jaksan päivän touhuta. Muutenkin meidän päivät on jo rytmittyny eli päivät menee oikeestaan saman kaavan mukaan. Paljon on pojat meilläkin samantahtisesti hereillä ja se tosiaan helpottaa. Sillon vauvana heräilikin aina eriaikaan ja aluks meinas hiki tulla kun pojat sitte olikin yhtäaikaa hereillä,vallanki kun avokki meni töihin ja ekojakertoja olin yksin poikien kans =)

Muuten ollaan tälläsiä tavallisia immeisiä...minä vähän vilkkaampi ja huumoria täytyy elämässä olla :D Isukki on sitte rauhallisempi tapaus ;) Metallimusiikki on lähellä sydäntä =) <br><br>
 
TERVEHDYS!
Minä olen vuonna -75 syntynyt 3 pojan äiti.
Vanhin pojista täyttää kohta 10 vuotta :wave:
ja kaksospojat ovat hiukan päälle 8kk :wave: :wave:
Me asustellaan omakotitalossa, siis minä,mies ja pojat kun lemmikkejä meillä ei ole (olen ite allerginen), ja torppa löytyy satakunnasta...
Siinäpä kai kaikki oleellinen täällä kertaa, tulen sit lisäilemään jos tulee jotain mieleen :p
 
:wave: vaan kaikikille!

Täällä 26-vuotias äityli ja vajaat 4kk ikäiset kaksospojat, isukki kuuluu perheeseen myös. Asutaan vuokralla rivitalokaksiossa pienessä kunnassa Varsinais-Suomessa. Kova hinku mulla ois muuttaa tai alkaa rakentaa mut isukki ei niin innokas :whistle:

Meil pojut iloisia ja nauravaisia ja muutenkin rauhallisia. Aikas samanlainen rytmi mitänyt välillä heittää ympyrää. Yöt meillä ihanteellisia ollu alusta alkaen ja tällähetkellä nukkuvat sellasia 10h yöunia ja sit ruokaa ja unet jatkuu viel parituntii. Hyvin ollaan pärjätty päivät vaikka alkuun sitä epäilin suuresti.

Eikai muuta kun :hug: kaikille!
 
Hei!Olen 30-vuotias 3 ihanan tytön äiti.esikoinen on 5-vuotias ja pikku prinsessat täyttää viikon päästä 4kk.
Asumme omakotitalossa espoossa,mies on yksityisyrittäjä ja minä tíetenkin tällähetkellä äitiyslomalla.
Lemmikkejä ei ole koska mies on allerginen...
 
Hei vaan kaikille! Olen 31-vuotias 3 lapsen äiti maalta Varsinais-Suomesta. Lapset ovat iältään poika 3v ja 10 kk tyttö ja poika. Perheeseen kuuluu myös isä. Meillä on 50 lypsylehmää ja nuoret vasut päälle. Eli ei ole mitään vapaa-ajan ongelmaa ja työpaikkakin on koti pihassa.
 
:wave: :wave: :wave: :wave:
Täällä 29v äiti, perheeseen kuuluu 35v mies, 5v Petteri, 3v Valtteri ja kaksospojat syntyi 25.5.06 Jasperi ja Kasperi.
Isoveikat niin hoitaa pikkuveikkoja kun on molemmilla 'oma' vauva :LOL: ei tule tappelua.
Meillä on nukuttu täydet yöt jo jonkin aikaa, kaksoset syövät iltavellin n.20-21 ja heräävät aamulla 07-08 :heart: :heart:
Asumme Hämeessä.
 
:wave: Täällä 26 v äiti. Perheeseen kuuluu mies 31 v, tytöt 3/03, 11/04, 11/04 ja pieni down-poika syntyi 13.10.06 :heart:
Poika on vielä sairaalassa, mutta toivottavasti kotiutuu ens viikolla.
Meillä on 2 koiraa ja kissaa.
Asutaan Tuusulassa.
 
:wave:

Moi kaikille!

Täällä raapustelee juttujaan 30-vuotias 7 lapsen kotiäippä..
Meidän perheeseen kuuluu 9v Emilia,7v Julia,5v Elias,4v Emma-Roosa,2v Eeli sekä 4kk tyttöset Jenni-Iina ja Elli-Noora..
Ja minun lisäkseni isukki 32v. :heart: =)

Me asustellaan Keuruulla omakotitalossa,lemmikkejä ei oo (Emilia on allerginen ainakin koirille),mutta puuhaa piisaa ilman niitäkin näissä 7:ssä kääpiössä... ;) :D

Oiskohan siinä kaikki olennainen...;lisää saapi kysyä jos haluaa vaihtaa kuulumisia tms.. =) :hug:
 
...piti tulla lisäämään et meiän perheeseen kuuluu myös isukki, joka on 33v. ...ja kaikki pojat on aivan isän näköisiä,siis suoraan samasta muotista :D

DONNANEN: heissan sullekin, toivotaan et teiän poitsu pääsee pian kotiin :hug:
HULI:uskon kyl et puuhaa riittää ilman lemmikkejäkin... ;) ku välil tuntuu et kolmessakin on tekemistä...
:wave: :wave: :wave:
mitäs TURMIKSELLE kuuluu?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 09:49 ellu-75 kirjoitti:
...piti tulla lisäämään et meiän perheeseen kuuluu myös isukki, joka on 33v. ...ja kaikki pojat on aivan isän näköisiä,siis suoraan samasta muotista :D

DONNANEN: heissan sullekin, toivotaan et teiän poitsu pääsee pian kotiin :hug:
HULI:uskon kyl et puuhaa riittää ilman lemmikkejäkin... ;) ku välil tuntuu et kolmessakin on tekemistä...
:wave: :wave: :wave:
mitäs TURMIKSELLE kuuluu?
En ollukaan Huli.... ;)

Ja Donnaselle minäkin toivotan jaksuja ja että poju pääsee kotiin pian!! :heart: :heart:
Meidän Eeli on syntynyt 13.10.04... ;) :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 07:52 Donnanen kirjoitti:
:wave: Täällä 26 v äiti. Perheeseen kuuluu mies 31 v, tytöt 3/03, 11/04, 11/04 ja pieni down-poika syntyi 13.10.06 :heart:
Poika on vielä sairaalassa, mutta toivottavasti kotiutuu ens viikolla.
Meillä on 2 koiraa ja kissaa.
Asutaan Tuusulassa.
Donnanen, oletko käynyt Tuusulan monikkotapaamisissa Puuhapohjassa?
 
Nyt tulee Hulikin kehiin ;) :D

Meidän perheen äiskä ja iskä on molemmat 33v, tosin mies kuukautta myöhemmin syntynyt niin voin sanoa olevani naimisissa nuoremman miehen kanssa :D

Esikoinen on 8v tarmokas tokaluokkalainen, sitten tomera taapero tyttö 1v10kk ja kaksoset sisko ja sen veli 4kk. Kotiamme karvottaa myös 3 vuotias kultainennoutaja niin, että äiti meinaa aina välillä (varsinkin karvanlähdön aikaan) hermostua.

Lapin eteläosissa asustellaan :wave:
 
:wave:

Täällä 28vee neljän lapsen äiti Varsinais-Suomesta, Uudestakaupungista.
Perheeseen kuuluu iskä 32v, Julius 5v, Emilia 4v, Mikaela 1,5kk ja Minea 1,5kk :D

PS. Emuliinulle täytyy kommentoida tästä aika samanlaisesta nimimausta vielä se, että jos jompikumpi näistä kaksosista ois ollu poika, kaavailtiin nimeä Elias ;)
 
Meidän neidillä ja herralla pian 3 vuotta täynnä ja touhua riittää.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei jää uupumaan.
Keskellä Suomea asustellaan ja toistaiseksi vielä kotiäidin hommia hoitelen. Iskä on töissä hoitoalalla.

Kiva homma tää meidän oma palsta.

:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Minä olen hieman päälle kolmekymppinen äiti Kanta-Hämeestä.
Perheeseen kuuluu isin lisäksi 2 lasta: poika 6v ja tyttö 5v. Ja lisää perheenjäseniä on tulossa:

Odotamme epäidenttisiä kaksosia syntyväksi helmikuun lopulla :)
 
Esittelin itseni jo tuonne toiseen pinoon.. Mutta tehdään uudestaan..
Asun muikkujeni kanssa Helsingissä. Minulla on tyttö ja poika 0205 syntyneet termiitit. Iskäkin kuuluu lasten arkeen, vaikkei kokonainen perhe enää ollakkaan..
 
:wave: Hei kaikille!!!
Täällä päälle kolmikymminen äiti Itä-Suomesta. Perheeseen kuuluu työssä käyvä iskä sekä kaksoset Lotta ja Eemil -98 sekä Elias -01, Iida -03 ja Leo -06

Kiva oli saada tälläinenkin puoli tänne. Kiva seurata keskustelua kaksosten perheestä, vaikka meillä nuo tuplat onkin jo noin isoja, toka luokkalaisia. =)
 
yökukkuja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2006 klo 16:49 Nukkatumpula kirjoitti:
Meillä Turkulaiset tytöt 1v, äiti 30v ja isi 28v, spanielinarttu 5v. Eikä nukuta täysiä öitä, onnee vaan nukkujille (vanhemmillekin). :)
Tai siis onnea nukkujien vanhemmille just etenkin :x
 

Yhteistyössä