Wii-pelit!!!

"vieras"
Super Mario Galaxyt on hyviä, Super Mario Bros Wii paras ja nyt oli tullut wiille myös nintendon vanhat super mariot. Siis yhdessä paketissa kaikki. Eli marioja meillä pelataan :)
 
"Nipsu"
Lego indiana jones on kyllä mielestäni hyvä. Mulla ikää on tosin 20 vuotta enemmän kuin aloittajan lapsella. :)
Muita paljon pelaamiani on just tuo Mario kart, Boom Blox, Donkey Kong, Lego Batman, Super Mario Galaxy, Crash of the titans ja Spyro the eternal night. En tykkää mistään räiskintä-/tappopeleistä, joten monia näistä voi varmasti 6 veekin pelata. Nuo kaksi viimestä listassani taitaa olla 10+ vuotiaille ja ne ovatkin hieman vaativampia.
 
"Pimu"
Me ostettiin pukin konttiin tuo Wii. Mukana tuli Sport Resort tms. Sen lisäksi hankittiin se wii fit-lauta ja peli. Myös Mario ja DonkeyKong pääsivät pakettiin.

Onko tuo Wii ollut hyvä hankinta? Onko lapset osanneet ja tykänneet aikuisien lisäksi? :D :D
 
HEIII, onko siis oikeesti LPS-peliä Wiille?

Kun mä oon näköjään kirjottanu tossa aiemmin mitä sattuu - siis Zhu zhu pets-peliä oon ostamassa, mut onko siis vielä LPS-pelikin olemassa?![/QU

meiltä löytyy LPS peli wille ja tytöt 6v tykkää kovasti, mut ei se kyl poikia kiinnosta näin veikkaan
Ihan tosi? No pitää vielä katella, ku mulla ei ainakaan tänään silmään sattunu, ku noita Zhuzhu-pelejä. 6v tyttö myös meillä :)
 

Yhteistyössä