Wildclub, vierailu 2

Toinen käyntikertani ajoittui Wildklubin ensimmäisiin-ikinä sinkkubileisiin -positiivista tietenkin, kun olen sinkku, vaikkakin noissa bileissä sinkkuuden käsite oli hyvinkin joustava... Tällä kertaa onnistuin saamaan kyydin kartanolle.

Wildclubille saavuttuamme huomasin heti, että tällä kertaa porukkaa oli huomattavasti enemmän kuin ensimmäisellä kerralla! Paikka pullisteli pariskuntia ja niitä sinkkumiehiä -tai ainakin yksin liikkeellä olevia herroja. Yhä edelleen klubille meno jännitti, mutta tällä kertaa mukana oli odottavaa kutkutusta vatsan pohjalla. Olin sopinut itseni kanssa, että menen juttelemaan ainakin kolmelle miehelle tai kiinnostavalle parille ja hermostutti, uskallanko! Onnekseni Ira oli järjestänyt alkuillan ohjelmaksi speed-datingin Wildclubin tyyliin ja Iran komennolla ihmiset lähtivät juttelemaan toisilleen. Itse menin ensin yhden miehen juttusille, vaihtokomennon tultua toisen ja sitten vielä kolmannen. Kaikki miehet olivat mukavia ja olisin voinut kuvitella jatkavani keskustelua heistä kenen tahansa kanssa. Tällä kertaa herra nro 3 oli kuitenkin niin miellyttävä, komea ja kuuma (!!!) että huomasin ajattelevani, onko edes totta että juttelen sellaisen namupalan kanssa!

Hetken keskustelun jälkeen päätin, että tällä kertaa menen fiiliksen mukaan enkä jarruttele ja kysyin seuralaiseltani, haluaisiko hän lähteä kanssani alakertaan tutustumaan hieman lähemmin... Ja hän sanoi kyllä. Tarttui minua kädestä ja kävelimme rappuset alas. Ilta oli vielä sen verran alussa, että alakerrassa oli melko hiljaista ja valitsimme paikan yhden huoneen patjalta. Seuraava, ehkä puolituntinen, menikin toisistamme nauttien... Ja se tuntui niiiiiin hyvältä!

Nautiskelun jälkeen suuntasimme yhdessä naureskellen takaisin yläkertaan. Kävin juttelemassa naisen kanssa, jolta sain kyydin bileisiin ja nautimme lasit mukana tuotua kuohuvaa. Nainen oli käynyt Wildclubilla enemmänkin ja kertoi minulle kokemuksiaan illoista. Tunnelma oli rento ja hieman riehakas ja kun herra nro 3 palasi luokseni, kysyi nainen minulta, olenko koskaan kokeillut Sybiania? No enhän minä ollut, joten naisen johdolla suuntasimme yläkertaan, jossa Sybian sinä iltana oli. Valitsin sauvan laitteeseen -melko pienen, sillä nainen sanoi että sillä kannattaa aloittaa kokeilut- ja laitoin laitteeseen suojamuovin sekä kondomin sauvan päälle. Herra nro 3 istui edessäni suudellen minua ja yksi varamiehistä oli takanani hyväilemässä rintojani. Nainen ohjasi laitetta ja sitten vaan odotin, mitä tapahtuu...! Ja olihan se kokemus! En ehkä nyt ensimmäisen kokeilukerran jälkeen vielä tullut laitteen suurimmaksi faniksi, mutta asiaan vaikutti tietenkin myös se, että ympärilläni oli vieraita ihmisiä -en osannut täysin rentoutua tilanteessa. Mutta annan Sybianille joskus vielä uuden mahdollisuuden valloittaa sydämeni...

Ilta jatkui tämän jälkeen vielä useamman tunnin ajan. Kävin katselemassa muiden parien ja ryhmien nautiskelua, rentouduin saunassa ja paljussa sekä herra nro 3 kanssa että itsekseni ja testasimme toki illan seuralaiseksi vakiintuneen herra 3 kanssa eri huoneita ja tietenkin keinua! Keinu oli meille molemmille ensimmäinen kerta ja alun säätämisen ja nauramisen (emme ensin tajunneet, että korkeutta voi ja täytyy säätää miehen pituuden mukaan) keinu oli todella nautinnollinen kokemus! Tätä lisää, kiitos! Taisimme me kolmeen kertaan illan aikana testata...

Olimme sopineet, että pääsen samassa kyydissä kotiin, jolla tulinkin, mutta lopulta kävi niin, että herra nro 3 lähti luokseni yökylään. Loistavasti sujunut ilta jatkui siis nautinnollisen aamuna ja aamupäivän, kunnes tämä ihana mies suuntasi autonsa keulan takaisin kotiinpäin.

Wildclub, kiitos -tulen vielä takaisin!
 
vierailija
Harvoin paikalla on komeita, hyvin varusteltuja, miehekkäitä, sosiaalisesti lahjakkaita miehiä. En itse suostuisi seksiin muunlaisen kanssa mutta onneksi tuolla pääsee toteuttamaan hyvin omaa kivaa! Ärsyttää vaan hätistellä seksinkyselijät, suurinosa miehistä omaan makuun kuvottavia että ällöttää jo ajatuskin niiden katseista.
 
vierailija
Minua kiinnostaisi mennä clubille ja päästä hieromaan naisia. Ihan perinteistä hierontaa. Hartioita selkää niskaa jalkoja pakaroita jne. Jos saan luvan niin myös herkempiä alueita. Minulla housut jalassa jos ei sovita muuta. Iraan en ole vielä ottanut yhteyttä mutta olisiko tuollainen avusta mies kiinnostava.
 
vierailija
Minua kiinnostaisi mennä clubille ja päästä hieromaan naisia. Ihan perinteistä hierontaa. Hartioita selkää niskaa jalkoja pakaroita jne. Jos saan luvan niin myös herkempiä alueita. Minulla housut jalassa jos ei sovita muuta. Iraan en ole vielä ottanut yhteyttä mutta olisiko tuollainen avusta mies kiinnostava.
Tuskin sinun palveluista on hirveästi kysyntää tuolla clubilla.
Tarkoitus on kait että siellä hierotaan juuri ne alueet jotka jää hieroamatta perinteisessä hieronnassa ja tuskin vastaanottava huolii hieroajaa jolla on housut jalassa.
 
vierailija
Tuskin sinun palveluista on hirveästi kysyntää tuolla clubilla.
Tarkoitus on kait että siellä hierotaan juuri ne alueet jotka jää hieroamatta perinteisessä hieronnassa ja tuskin vastaanottava huolii hieroajaa jolla on housut jalassa.
Ja sitäpaitsi vaatekoodi ko. clubilla kieltää housut miehiltä. Miehet saa pukeutua paitaan ja boksereihin/stringeihin tai muuhun teemaan sopivaan asusteehen. Vaatteiden osalta clubilla pätee toki ”less is more” sanonta.
 
vierailija
Hei, kun siellä on se pervo perjantai, mihin voi yksittäinen mieskin osallistua, niin käykö siellä paljon gay/bi-miehiä ? Kiinnostaisi seura. Miten pukeutua ? Onko cd ok ?
 
vierailija
Minua kiinnostaisi mennä clubille ja päästä hieromaan naisia. Ihan perinteistä hierontaa. Hartioita selkää niskaa jalkoja pakaroita jne. Jos saan luvan niin myös herkempiä alueita. Minulla housut jalassa jos ei sovita muuta. Iraan en ole vielä ottanut yhteyttä mutta olisiko tuollainen avusta mies kiinnostava.
Minä ainakin olisin ihan onnessani tällaisesta! Hieronnalla kroppa rennoksi, koskea saa ja loppuun vähän yhteistä kivaa. Ihana ajatus!
 

Yhteistyössä