XXXL mies

:flower: joskus muinoin minulla oli xxL-mies avosiippa- mutta
ei se suuruus ollut muutakuin että oli 194cm ja nallekarhumainen,
ja lihasta löytyi..jotta suuri mies..XXXL...

ja muutama kilo mitä oli ns.liikaa taulukkojen mukaan- ei näkynyt sitten oikein missään..siis ne oli sijoittuneet niin tasaisesti joka paikkaan..sopusuhtaisesti. Eikä edes kalzumassuakaan...
aika ihme..täytyy myöntää..MUTTA se raskas ruumiillinen työ ja liikunta siihen päälle..ei voinut olla vaikuttamatta?..hmm.......
No niin, se siitä exästä.Se on ollutta ja mennyttä.

Eri asia on sitten miehet,jotka eivät huolehdi yhtään kunnostaan ja ulkonäöstään..niitä sohvaperunoita ...velttoja flekmaatikkoja..
niin sellaisia ja vielä xxxxxxxxl-kokoisia en ihan viittiis katella ..
niinkuin esim.mun ihanalla pehmeällä..houkuttelevalla sohvallani...
tai tuolla hämyisessä "neitsyt-kammarissani"....

Kyllä mun silmä lepää ja sydän lepattaa ennemmin sellaisen kunnon körilään perään,siis joka joskus myös kuntoilee jossain muodossa....
sillä niin minäkin ja mitäs siitä tulis,jos jeppe heti uupuis...

Miehessä pitää olla ..eroottisen karisman lisäksi ... hieman sellaista petomaista särmää...nopeutta..hitautta...yllätyksiä..

XxL- sohvis-tavis ei valitettavasti... jaksaisi saalistaa... joka päivä ..
Niin ja..sohvalla tiiviitä töllöttäen taitais ne ideatkin olla useinkin nollassa ja..välillä jopa pakkasen puolella...tällaisella nössöllä......
(sorry teille tahvot,mutta makuja on tietysti monia ja teillekin on omat kutsit aiiivan varmasti).
On vain niin hiton vaikeaa sanoa sanottavansa,että jokainen olisi tyytyväinen ja ei ota itseensä täällä näitä kommentteja,mutta yrittäkää ajatella vaikka huumorillakin joskus.. eikä totisen torvensoittajan tavoin.. :xmas: :wave: :D ... kaikilla saa olla omia mielipiteitä..mutta ei välttämättä tarvi arvostella muiden näkökantoja
.. eiks vaan... :))

Tykkään kuitennii kaikenlaisista niinkuin sille ihmisinä,mutta tarkoitan nyt ihan vain niitä flekmaatikkoja löhöäjä-äijiä.........
ettää.. jos noin niinkuin sexin onnaamisen kannalta.. I love kestävyyttä ja taitoa ,-ja mies ,joka jaksaa..on just sellainen.....
nam nam :flower: :heart: :flower:
 
nikitön
Aiemmin mulla mies, XXXL, ja sexi oli silloin aika harvinaista,koska hän ei jaksanut paljon . Mutta laihdutti,kun lääkärukin määräsi laihikselle, ja sen jälkeen on ollu ihan kuin uusi mies. Nyt mä en oikeen jaksais niin usein.. B)
 
Nainen
Oma mies on kolmenkympin paremmalla puolella ja ylipainoa ei ole kertynyt vatsaan tai vyötärölle. Eli hyvät olosuhteet minulla.


Toisaalta pieni ylipaino ei minua haittaisi, mutta sellainen vatsakas ja rintava sohvaperunamies ei kyllä todellakaan kuulosta haluttavalta.
 

Yhteistyössä