Yasmin pillereiden pois jättö ja raskaus

Noh, me jätettiin pois ja oltiin ilman reilut 2 vuotta ennen kuin tulin raskaaksi.
En tiedä voiko johtua siitä pillereistä vai ei, mutta toista yritettiin vaan 2 kuukautta kunnes tulin raskaaksi, sitä ennen ehkäisynä oli kondomi.
 
Mutta siis en usko, että johtui Yasmin -pillereistä, tai voi tietenkin olla ettei mulle vaan hormonaalinen ehkäisy sovi.

Mutta siis ethän nyt säikähtänyt? Kerroin vain oman kokemukseni. Yleisen tiedon mukaan ei pitäisi mennä kauaa, että elimistön hormonit tasoittuu.
 
hei. en säikähtänyt, tosiaan haluan monelta kantilta niin kun ihmisten omia mielipiteitä ja kokemusta asiasta :) itselle iski todellinen vauvakuume, mutta ajattelin, että kauankohan kestäisi jos pillerit nyt jättäisin pois. Toki ylipainoa on, mutta olen saanu -7kg pois. Auttaakohan tuo -7kg siihen että voi jo helpommin tulla raskaaksi?
 
minä ensin söin mercilonia, joka nosti painoa huimasti, sitten tätä yasmin pilleriä, välissä oli vielä yksi mutta nimeä en muista. siinä taisi olla oireina silloin liialliset mielialavaihtelut. no katsotaan nyt, kun huomenna otan viimeisen pillerin ja jätän pillerit pois.ei kumminkaan varmaan yrittämällä yritetä lasta. mutta mies sanoi että voin jättää pillerit pois ja molemmat tietää missä mennään.
 

Yhteistyössä