Yasmin- pillerit ja pahoinvointi

Hei

Minä rupesin tuossa vuoden pilleritauon jälkeen käyttämään taas pillereitä, aiemmin olin 7v. putkeen syönyt e-pillereitä, yasminea kanssa jossain vaiheessa, melianea ja viimesenä sitten yasminelleja ennenkuin päädyin taukoon.
Aloitin siis nämä Yasminet tuossa reilu viikko sitten ja välillä on ollut tosi paha olo ja mikä on oudointa, että kahvi ei maistu ollenkaan ja aiemmin olen ollut hirveä kahvikissa. Nyt en kahvia juo kun se rupeaa yököttämään eikä edes tee mieli.
Aiemmin esim Yasminellesta minulle ei tullut mitään sivuoireita.
Meinasin sitä kysyä, että te jotka käytätte/olette käyttäneet Yasmineja, onko teillä ollut samanlaisia oireita ja onko tämä normaalia? Siis varmaan onkin koska tuota tauko pidin mutta kunhan varmistelen asiaa. Eikös sitä pidä pari kuukautta testailla käykö nämä pillerit vai onko parempi vaihtaa? Kiitos:)
 
moikka! :)
Ite kans oon syöny nuita nyt sellaset 4kk. Melkee vuos sitten kokeilin niitä ensimmäisen kerran muta rajua oksentelua ja pahoinvointia oli, mutta siihen oli oma syynsä..
Nyt ei sen kummemmin oo ollu mitään, paitsi sillotällön päänsärkyä. Oon vaan huomannu että nukuttaa kokoajan ja syön ku possu! :D Menkat on ainaki paljo mukavammat ku ei läheskää nii kovat kivut ja vuotoa tulee sellanen korkeintaan 3 päivää. Sellasta ruskeeta tuhrua, että voi huoletta kulkea valkosissakin housuissa! Ihan tyytyväinen olen.. :)
 

Yhteistyössä