yh-äidilleni

  • Viestiketjun aloittaja yh 18v
  • Ensimmäinen viesti
yh 18v
Äitini... Sait minut ollessasi 19. Olin "vahinko", mutta rakkaudella tehty, sanojesi mukaan... Isäni jätti sinut. Omien sanojesi mukaan sinä hänet. Sitten tapasit seuraavan "elämäsi miehen". Syntyi toinen siskoni. Suhdettanne kesti seitsemän vuotta. Kunnes siskoni isä "löysi naapurin emännän"... Taas olit uhri...Itsessäsi ei taas mitään vikaa. Toisen siskoni 16 vuoden ikäerolla teit täysin salaa satunnaisen suhteen kanssa - laskelmoiden... Nyt käräjöit sitten häntäkin vastaan... Riitaa ja riitaa ja riitaa on koko elämäsi ollut...Nyt olet todella hyvää pataa minun kanssani, koska isäni kuoli ollessani alaikäinen- luonnollisesti en saanut silloin perintörahojani käyttööni. Olet nyt melkein nelikymppinen, mutta häikäilettömästi ostatat perintörahoillani kännykät ja kaikki... Koska olet AINA ollut uhri... Oletko koskaan miettinyt sitä kuka oikeasti on uhri??? Kaikki kolme tytärtäsi, joita yrität opettaa samanlaisiksi loisiksi kuin itse olet. Säälin sinua, äitini. Haukut kaikkia ihmisiä koko ajan. Riitelet kaikkien kanssa ja kaikkialla. Käräjöinti on elämäsi! Sekä oikeudessa että baareissa... Mutta ennen kaikkea haluan kiittää sinua! Kiitos, että olet näyttänyt minulle millainen EN HALUA olla. Nyt itse yh-äitinä haluan antaa lapselleni kaikkea sitä mihin sinä et pystynyt!!! Rakkaudella -S-
 
tuntematon
Harmi sinun puolestasi :( .Mutta jos olet saanut perintöä alaikäisenä olet oikeutettu saamaan rahat täysikäisenä. Ota selville ja vaadi rahat takaisin äidiltäsi.

Ehkä olet katkera äidillesi,mutta varmaan hänelläkin on huono olla kaikkien erojen jälkeen ja hän varmasti rakastaa sinua.

Koita jaksaa :hug:
 
Voi itku, tippa linssissä luin! Voimia sinulle, nuori äiti! :hug: Itsekin olen äitisi ikäinen, ei tuntunut hyvältä lukea. Kaiken antaisin lapselleni, jos olisi jotain annettavaa, vaikka ei ne äidin ja lapsen välit aina silkkaa silkkiä ole. Mahtuu elämään monenmoista, onnen pipanoita ja myrskynkin merkkejä. :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä