Yh:t, missä teidän lapset on kun käytte suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Siis ihan oikeastiko tämä on ongelma?! Ne pienet ihmiset, jotka vaativat jatkuvasti välitöntä valvontaa (½-1½v), nukkuvat päiväunet. Pikkuvauvan voi ottaa mukaan, jos ei käy päiväunillaan. Ja pahimman terminaattori-iän ohittaneet pärjäävät vaikka viereisessä huoneessa sen hetken (2-3min), joka suihkussa kuluu. Kun hana on sammunut, voi oven jo avata ilman vesivahinkoja. Tai sitten voi ottaa ne muksut mukaan suihkuun. (Vastaajalla on erittäin pitkät hiukset, mutta vesilasku opettaa erittäin tehokkaaksi suihkussakävijäksi.)
 
"Anne"
Meillä oli kämppä laitettu niin että pystyi suihkussa käymään (sähköjohdot piilossa, töpselit kaappien takana, keittiön kaapeissa ja laatikoissa lukot, ei kiipeilypaikkoja paitsi tietty keittiönpöytä joka kaukana ikkunasta). Jos lapsi ei nukkunut päiväunia niin otin mukaan suihkuun tai laitoin esim piirretyt pyörimään jos ei malttanut leikkiä ja kävin ovi auki suihkussa.
 
"vieras"
Saattavat olla pihalla leikkimässä tai useimmiten nukkuvat koska tykkään käydä illalla suihkussa ennekuin käyn itse nukkumaan :) Joskus ne on päiväkodissa tai koulussa... Ja silloin kun ne oli pieniä käytiin usein yhdessä suihkussa :D:D
 
Siis millasia lapsia teillä oikein on, kun ette voi olla suihkussa yksinään, jos lapset on hereillä?
Mitä hemmettiä oikeasti? :D
Mä nyt haluan kuulla, millaisia seinille pomppivia hirviöitä ne teidän lapset oikeasti on, jos omasta peseytymisestäänkin pitää tehdä joku suuri show ja käydä siellä suihkussa parissa minuutissa?!

Mun lapsi on 2,5-vuotias ja vilkkaaksi sanottu, mutta silti käyn aina yksin, rauhassa suihkussa ja saatan kököttää siellä puolikin tuntia.
 
"vieras"
Kun mulla oli kaksosvauvat ihan pieniä laitoin ne sittereihin katselemaan pyörivää pesukonetta siksi aikaa kun kävin suihkussa. Toki äitikin olisi ollut nähtävilä suihkussa mutta pesukone oli todella paljon mielenkiintoisempi.
 
"Sirkkeli"
No toi 14 v. on yleensä omassa huoneessaan tai keittiössä.... :D

Minä en kyllä ikinä tajunnut tehdä ongelmaa suihkussa käymisestä. Nukkuuhan ne penskat päiväunia, tai sitten ne voi ottaa mukaan, jotkut vauvat viihtyy pinnasängyssään turvassa, toiset voi jättää viideksi minuutiksi leikkimään vaikka omaan huoneeseen/olohuoneeseen jne.
 
kahvikirahvi
Kotona tietty. Useimmiten odotan iltaa ja ipanan nukahtamista suihkuun mennäkseni, mutta muuten otan lapsen kylpemään siksi aikaa. Välillä taas hän katselee piirrettyjä tai touhuaa omiaan.
Mielellään en kuitenkaan jätä valvomatta, kissanpennut ei oikein oo riemastuneita kaksivuotiaan jakamattomasta huomiosta. Tai no, viimeks kissat oli hyvinkin tyytyväisiä, äiti ei niinkään kun keittiön lattialle oli kaadettu ja levitetty 1,5kg kissan muroja..
 
"manta"
Katsovat videoita :) Meillä siis kohta 2v, 4v,5v lapset. En ole yh,mutta välillä olen yksin lasten kanssa kotona ja jos on suihkuun tarvis päästä niin hoidan sen noin. Niin ja samalla systeemillä käytän myös lapset vuorotellen suihkussa.
 
"mona"
Siis millasia lapsia teillä oikein on, kun ette voi olla suihkussa yksinään, jos lapset on hereillä?
Mitä hemmettiä oikeasti? :D
Mä nyt haluan kuulla, millaisia seinille pomppivia hirviöitä ne teidän lapset oikeasti on, jos omasta peseytymisestäänkin pitää tehdä joku suuri show ja käydä siellä suihkussa parissa minuutissa?!

Mun lapsi on 2,5-vuotias ja vilkkaaksi sanottu, mutta silti käyn aina yksin, rauhassa suihkussa ja saatan kököttää siellä puolikin tuntia.
No mä en oikeen uskalla jättää 1v ja 4veetä kahdestaan kun olen suihkussa. Ei kai ne mitään hirviöitä oo, mutta kyllä meillä kaikenlaisia vaaran paikkoja on.. Käyn siis silloin kun 1vee nukkuu..
 

Yhteistyössä