yhdessä tyydyttäminen

Kuinka moni on tyydytellyt yhdessä? Kuinka moni olis valmis tyydyttämään toisen osapuolen edessä?

Tuossa yks päivä löysin netistä naisten orgasmi pätkiä ja oli kyllä todella kiihottavan näköisiä. Olisi ihanaa joskus löytää sellainen kumppani joka tykkäisi tyydytellä näkösälläni.
 
niinpä
Niin mikähän siinä on että se on niin kiihottavaa katsella kun toinen tyydyttää itseään.. :eek: Mun mies välillä vie mun oman käden mun jalkoväliin ja näyttää eleillään että "tee se itse"...no mä teen sit työtä käskettyä..

Pitää varmaan joskus ehdottaa että hän myös runkkais samalla, musta olis kiva katsella :p
 
mixa
me olemme silloin tällöin vaimoni kanssa tehneet sitä molemmat yhtäaikaa ainakin me kumpikin kiihotumme valtavasti kun saa katsoa mitä toinen tekee ja saapi siitä myös samalla vinkkejä itselleenkin kun katsoo mikä ja miten toinen sen tekee. silloin tällöin otamme myös sauvan vaimolleni ja on tosi kiihoittavaa saada pitää sitä pystyssä kun vaimoni istuu sen päälle ja alkaa sillä ratsastamaan. usein kuitenkin hän haluaa saada loppuhuipennusta varten minut sisäänsä ja laukeamme sitten yhdessä. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 11:57 mixa kirjoitti:
me olemme silloin tällöin vaimoni kanssa tehneet sitä molemmat yhtäaikaa ainakin me kumpikin kiihotumme valtavasti kun saa katsoa mitä toinen tekee ja saapi siitä myös samalla vinkkejä itselleenkin kun katsoo mikä ja miten toinen sen tekee. silloin tällöin otamme myös sauvan vaimolleni ja on tosi kiihoittavaa saada pitää sitä pystyssä kun vaimoni istuu sen päälle ja alkaa sillä ratsastamaan. usein kuitenkin hän haluaa saada loppuhuipennusta varten minut sisäänsä ja laukeamme sitten yhdessä. :hug:

Tiedän vaimosi tunteen,samaa meilläkin harrastetaan ja pakko aina lopuksi saada se kivikova kalu sisään kun se tekee niiiiin hyvää :p Ja samanaikainen laukeaminen,se vasta tuntuukin hyvältä.Aina se ei onnistu kun jompikumpi tulee"liian aikaisin"mutta kun kohdalle osuu niin ou jee =) =) ;)
 
mixa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 22:51 Mimmi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 11:57 mixa kirjoitti:
me olemme silloin tällöin vaimoni kanssa tehneet sitä molemmat yhtäaikaa ainakin me kumpikin kiihotumme valtavasti kun saa katsoa mitä toinen tekee ja saapi siitä myös samalla vinkkejä itselleenkin kun katsoo mikä ja miten toinen sen tekee. silloin tällöin otamme myös sauvan vaimolleni ja on tosi kiihoittavaa saada pitää sitä pystyssä kun vaimoni istuu sen päälle ja alkaa sillä ratsastamaan. usein kuitenkin hän haluaa saada loppuhuipennusta varten minut sisäänsä ja laukeamme sitten yhdessä. :hug:

Tiedän vaimosi tunteen,samaa meilläkin harrastetaan ja pakko aina lopuksi saada se kivikova kalu sisään kun se tekee niiiiin hyvää :p Ja samanaikainen laukeaminen,se vasta tuntuukin hyvältä.Aina se ei onnistu kun jompikumpi tulee"liian aikaisin"mutta kun kohdalle osuu niin ou jee =) =) ;)

meillä sauva on isompi kuin omani mutta siitä huolimatta vaimoni haluaa oikean loppujen lopuksi. meillä on onni kyllä että vaimoni on herkästi laukeava joten minulla ei ole ongelma siinä etten saisi meitä molempia laukeamaan yhtäaikaa. vaimolle viimeinen piste varmaans e kun huomaa että olen tulossa niin hänkin saa siitä viimeisen kiihoikkeeen.
kiva kuulla että muutkin tekevät näitä juttuja. :wave: :p
 

Yhteistyössä