yhdistelmät tallinnasta

hei,onko kenelläkään kokemusta taikka tietoa mistäpäin löytäisin tallinna yhdistelmä vaunuja ja onko hintaluokka minkäläinen esim.emmalgungissa verrattuna suomeen.itse olen aikonut käydä katsomassa mutta olisi kiva tietää ensiksi että onko hintaluokka millainen.
 
Maroon
Meillä on samanlainen suunnitelmissa. Tutun tutut olivat hlöautolla käyneet ostoksilla Tallinnassa vauvalle tarvikkeita ja olivat löytäneet vaunut ym. tarvikkeita edullisesti. Kyselen paikkoja..
 
Voi olla että hain vääristä paikoista, mutta ainakaan itse en nähnyt ainoitakaan Emmaljungia kun sieltä vaunuja meille olin ostamassa. Abc vaunuja näin, sekä (muistaakseni) teutoniaa, mutta hinnat olivat samaa luokkaa kuin täällä. Ja ainakin Venäjällä merkkivaunut maksaa enemmän mitä suomessa (juuri ne mainitsemasi Emmaljungat). Mutta muita merkkejä (ei ehkä täällä tunnettuja) löytyy tallinnasta halvalla kyllä ja oli ihan kivan näköisiä niissäkin.
 
Vaunuja saa Tallinnasta ostaa ainakin Rocca Al Maren kauppakeskuksessa olevasta lastentarvikeliikkeestä, Beebi Keskuksesta sekä Stokkalta. Tietääkseni Emmaljungin vaunuja ei saa Tallinnasta (??), mutta muita merkkejä löytyy esim. qvuinny, maxi-cosi..mutta en tiedä onko noissa sitten yhdistelmävaunuja. Vaunut Tallinnassa ovat lähes samanhintaiset kuin Suomessa, joskus Suomesta voi saada halvemmallakin.
 
Muista huomioida myös tallinnasta ostaessasi takuu yms huoltoasiat!! Että joudutko aina raahaamaan rattaat sinne kun jotain ilmenee vai onko mahdollista saada täältä varaosia ja huoltoa!! =)

www.tallinna.net on kaikkea mahdollista tallinnasta!! Hyvä leluliike sijaitsee magistral ostoskeskuksessa mustallamäellä, uno1 siellä oli ainakin viime kesänä edullisia leluja paljon!! =)
 

Yhteistyössä