YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

Ajattelin kertoa tännekin edullisista vaunuseteistä, josta juuri itsekin tilasin. Toki, jos ainoana turvallisena vaihtoehtona pitää "tuttuja ja turvallisia" merkkejä, kuten Emmaljunga, Gesslein, Brio jne., voinee tämän keskustelun ohittaa. Tämä siis ennakkoluulottomille ihmisille, jotka haluavat uutta ja riittävän hyvää.

Settejä löytynee useampaan eri makuun ja hintaan, eri ominaisuuksilla. Yhditelmävaunuja löytyy niin vaihdettavalla koriosuudella kuin myös koppavaihtoehdolla. Lisäksi useassa setissä on mukana turvakaukalo. Lähes vakiona kaikkiin (myös turvakaukaloon) tulee mukana hoitolaukku, kaikki peitteet, vaihdettavat etutangot ja sade- sekä hyttyssuojat. Vaunuissa on myös useita pieniä yksityiskohtia.

Nettikauppa toimii osoitteessa: http://preeco.fi/39-lastenvaunut
Nettikaupassa on suomenkielinen asiakaspalvelu niin puhelimitse kuin sähköpostitse ja aivan loistava sellainen onkin. Vastaus tulee nopeasti ja perusteellisesti ihan suomen kielellä.

Kaupasta on siis tilannut nyt pari ystävääni, minä itse ja lisäksi netistä löytynee monia vertailuja. Tässä vielä linkki erääseen netistä bongaamaani blogiin, jossa melko kattava suomalaisen tilaajan arvostelu puutteineen päivineen. .: Kunert VIP yhdistelmävaunujen "arvostelu"

Toinen ystävistäni tilasi tuon kaikista edullisimman Kunert-setin. Vaunut ovat ihania, mutta siinä on paljon muoviosia, myös renkaat olivat täyttä muovia. Toisaalta, niin on monissa muissakin vaunuissa, kuten esim. ABC. Renkaita saa tässä kuitenkin tilattaessa toivoa, jota ei mainita. Sen osalta kannattaa soittaa ja sopia. Kokonaisuus on kuitenkin aivan loistava hintaansa nähden, ja täyttää varmasti ainakin yhden vauvan sekä Euroopassa asetetut turvallisuusvaatimukset. Yllättävänä lisäplussana oli värillisiin osuuksiin tuotu keinonahka.

Toinen ystävistäni tilasi Koppis-setin. Oli vaunuihin supertyytyväinen ja positiivisesti yllättynyt laatuun.

Itse tilasin setin Baby Merc S6 kera turvaistuimen, hintaan 329,90€. Huom! Hinta sisältää postikulut kotiovelle! Älysin myös pyytää siihen ilmakumirenkaat, joita valmistajalta kuulemma vielä toistaiseksi saa, vaikkakin valmistaja siirtynee enemmän ilmakennorenkaisiin. Eikä maksa mitään lisää! http://preeco.fi/baby-merc-lastenvaunut/50107-baby-merc-s6.html#/varimalli-1/turvaistuin-kylla

Tiedän siis, etten ole tilaamassa vaunuja, jotka kestäisivät vielä neljää seuraavaakin pienoikaista, mutta hei, mitä väliä? Saan uudet, modernit ja nayttävät vaunut, jotka ovat varmasti hintansa väärti 10kertaisesti. Suosittelen lämpimästi! :)

Tuossa vielä youtubesta bongaamani vaunuesittely: ??????? ??????????? Baby Merc - YouTube
 
Ajattelin päivittää nyt vielä tännekin, että vaunut saapuivat 19.3 kotiovelle... Jossa en ollut niitä vastaanottamassa. Tämä lienee kuvion ainoa huono puoli, joka sekin kohdistuu Itellan rajoitettuun palveluun. Eivät nimittäin soita saapumisestaan etukäteen, jollei siitä ole erikseen maksanut. Raahaavat siis paketin mieluummin mennen tullen kerrostalon kolmanteen kuin että soittaisivat edes, että ovat tulossa... Näin ollen hain paketin lähipostista itse.

Vaunut ovat kaikkea sitä, mitä luvattiinkin ja oikeastaan enemmänkin. Aivan superhienot jokaista yksityiskohtaa myöten, joita onkin monia pieniä, hyvin palvelevia sellaisia. Paketissa siis yhdistelmävaunut pehmeällä kopalla sekä tarvittaessa myös vaunuihin kiinnitettävä turvakaukalo. Istuinosaan tuli mukaan kaksikin erilaista turvakaarta ja koko settiin kaikki mahdolliset katteet, peitteet sekä hoitolaukku. Suuri plussa ovat todella isot, pumpattavat ilmakumirenkaat, jotka (HUOM!) sain settiin ilman lisäkustnnuksia ne vain sinne pyytämällä. Alkuperäisesti settiin kuuluneet siis olivat sellaiset muovi/kumiseoksesta valmistetut ilmakennorenkaat, joita jostain syystä viljellään nykyään yhä enemmän myös tunnetuissa merkkivaunuissa. Joten jos sellaiset haluaa, tulee ne erikseen pyytää.

Summa summaarum: loistopaketti ja varmasti hintansa väärti, joka säilyttänee loistavasti myös jälleenmyyntiarvonsa. Suosittelen!

katso liitettä 19510
 
Hei Esmerald! Heh, vaunut edelleen odottamassa, sillä Masukki on päättänyt tulla maailmaan viime tipassa, toivottavasti lähipäivinä. :)

Ystäväni tilasi vaunut samasta paikasta, mutta edullisemman setin sellaisilla umpirenkailla. Niitä vaunuja on käytetty nyt reilu kuukausi ja ainoa moite ovat ne renkaat, jotka ovat kuluneet melko nopeasti. Hän ottanee yhteyttä yritykseen asian tiimoilta.

Tuohon omaan settiini olisi kuulunut normaalisti ilmakennorenkaat, jotka siis lienevät laadultaan kuitenkin ilmakumirenkaita heikommat. Kuten ylhäällä kerroin, pyysin omaan settiini vaihtamaan ilmakumirenkaat, ja ne kyllä hyviltä vaikuttavatkin. Ovat siis isot ja oikeat, pumpattavat renkaat. Voin kertoa lisää kokemuksiasi sitten kun sitä pääsee kertymään! :)
 
Tilauksen tein 4.3.2014 ja vaunut saapuivat 19.3.2014, eli pari viikkoa meni! Myös muilla kavereillani kesti toimitus kahden viikon verran.

Olen muuten katukuvassa nähnyt itse nyt useita vaunuja, jotka tilattu sieltä (mm. Kunert). Jos näkyy, kannattanee mennä rohkeasti kyselemään kokemuksia! :)
Tsemppiä loppuodotukseen, molemmille! :)
 
miss_piggy
Itekin noita katselin ennen pojan syntymää, mutta jätin tilaamatta kun luin netistä aika paljon huonoa koskien ko firmaa ja noita vaunuja..

Laittakaa googleen hakusanaksi preeco.fi kokemuksia
 
No, kuten taisin tuossa alussa sanoakin, että voihan sitä aina ostaa mersun jos haluaa. Tärkeintä on turvallisuus ja minulle sekin, että saan täysin käyttämättömät, puhtaat ja hygieeniset vaunut yhdelle lapselle kerralla kohtuullisella rahalla. Kyseessä on kuitenkin niin lyhyt aika lapsen elämässä (ja minun). Tosin, jos aikoisin ostaa vaunut, jotka kestäisivät kolme seuraavakin lasta ja käyttäisin niitä päivittäin kilometrien lenkeillä, ehkä sitten valitisisin toisin. Tämä siis vaan vaihtoehto niille, jotka ei käytetyn ja katsastetun henkilöauton hintaa halua lastenvaunuista maksaa... :)
 
Heippa! En tiedä nyt onko tämä oikea paikka huhuilla ja kysyä mielipidettä, mut kysynpä nyt. Eli mun pitäisi ostaa meidän kuopukselle matkarattaat. Käytettyjä olen katsellut ja nyt ois vaihtoehtoina Britax b agile 4 ja Hauck Viper Trio. Onko teillä jollain kokemuksia noista? Tuo Hauck on mulle merkkinä ihan tuntematon mut vaikuttavat laadukkailta.
 
Hei minä olen kans päätynyt tilamaan halvat vaunut. Odotan vain ensin että vauva syntyy, jotta tiedän minkä väriset tilaan. En halunnu selvittää sukupuolta etukäteen.
Vuoden 2006 äklötys Brioilla mennään sit alku ennen kuin saan uudet vaunut. Siis ei niissä Brioissa oo mitään vikaa, ihan puhtaat ja siistit ovat, sisaruksien entiset. Ovat vain mielestäni rumat. Samoin en voi sietää Emmaljungien iän ikuisia korsetti kuoseja, yöks tulee korvista. Ja vaikka ois uusinta huutoa aina ne Emmaljungat ja Briot tunnistaa jo kilometrien päästä!
Meillä Brion yhdistelmissä myös ongelmana että ovat raskaat ja eivät mahdu minun kauppa-auton takakonttiin. Preecon vaunut painaa huomattavasti vähemmän. Ystävä tilasi sieltä, ja on ollu tyytyväinen.
Kävin myös tekemässä kysely kierroksen lastentarvikeliikkeissä ja pistin myyjät koville.. myynti puheet kun ovat aina sitä että halpoihin ei saa varaosia. No ei varmaan ihan suoraan, mut renkaita myyvät myös polkupyöräliikkeet. Ja Preecolta vastattiin kyselyyni renkaista että heidän kauttaan saa myös tilattua renkaita.
Minulla on noissa vanhoissa Brioissa ilmakumirenkaat, joista ei ole ollu kuin ongelmia.. Brioihinhan saa toki varaosina uusia renkaita, ja vaikka minkälaisia, mutta en halua maksaa renkaista mitään järetöntä summaa, milla saisi jo uudet vaunut. Kun oksettaa jo koko Brion kuosit.
Joten päädyin mieluummin siihen lopputulokseen et käytän Brioihin suunnittelemani rengasrahat mieluummin uusiin kepeimpiin ja kauniimpiin, vaikkakin halvempiin vaunuihin. Vaunu aika on kuitenkin niin lyhyt, en usko että saa millään kulumaan renkaita niin huonoon kuntoon et ei yhdellä lapsella kestäis. En varmana sijoita ainakaan kalliisiin, aivan saman asian ajaa halvemmatkin. toki on varmaan enemmän muoviosia jne. mut kun asiallisesti käyttää uskoisin et kestävät normi käytössä, eikä vauvan kanssa niin älyttömän kovilla pakkasilla ulkoillakkaan.
 

Yhteistyössä