yhdistelmävaunut/rattaat, joggerit vai mitkä?

Apua!
en oikeesti tiiä näistä yhtään mitään!
Mitkä olis kannattavimmat ostaa vastasyntyneelle, ja mitä pidenpään pystyy niissä olemaan niin aina parempi ;)

Ominaisuutena haluaisin isot renkaat joilla voin mettä poluilla mennä koirien kanssa.
Pieneen tilaan menevät jotta mahtuu autoon hyvin.
Mielellään 3 pyöräiset että on helppo yhdellä kädellä tarvittaessa ohjata.
vai onko noi 3 pyöräset kätännölliset?

 
Käytännöllisyydestä en tiedä jos kolmipyöräisistä puhutaan, mulla on muutaman kuukauden käyttökokemus herqules kolmipyöräisistä pelkistä rattaista. Siinä oli isot paksut ilmakennorenkaat ja renkaiden väli oli kyllä levempi kuin useimmissa neljäpyöräisissä ja tykkäsin käsijarrusta ( jos kolmipyöräisiin päädyt ehdotan käsijarrua ehdottomasti ) mutta sitten kun ne meni kasaan en osaa sanoa oisiko olleet hiukan pienemmät, muut kehuivat kevyiksi työntää itse koin ne raskaiksi työntää ja muutenkin painaviksi. Mun mielestä istuimen sai pikalukituksella käännettyä kasvot työntäjään päin myös, meillä oli vain kasvot menosuuntaan päin. Päädyin kuitenkin takaisin neljäpyöräisiin koska mun mielestä ne on tukevammat ja vakaammat, ketterämmät julkisilla likkuessa.
 
herqulekset on mun mielestä vakaat kolmipyöräisiksi, ja ne kiinteällä etupyörällä olevat on niin lyhyet, että vie bussissa tilaa vähemmän kuin monet emmaljungat :D kun aina maristaan että joggereiden kanssa on huono matkustaa bussilla..
ja juu, sen saa myös nassu työntäjään päin, meillä oli sellaiset esikoisella =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
herqulekset on mun mielestä vakaat kolmipyöräisiksi, ja ne kiinteällä etupyörällä olevat on niin lyhyet, että vie bussissa tilaa vähemmän kuin monet emmaljungat :D kun aina maristaan että joggereiden kanssa on huono matkustaa bussilla..
ja juu, sen saa myös nassu työntäjään päin, meillä oli sellaiset esikoisella =)
Oli ne meidänkin ihan vakaat juu, oli myös kinnteä etupyörä ei siis pyörinyt tai kääntynyt. Vaihdettiin sitten koska oli raskaat ( myös kääntyä ) ja tykkkäsin kuitenkin enemmän nelipyöräisistä.
 

Yhteistyössä