Yhdistelmävaunut -suosituksia, kiitos!

Olisi tarkoitus hommata syyskuun vauvallemme yhdistelmävaunut.

Kriteereinä olisi:
- kääntyvät etupyörät
- hyvä liikkuvuus myös lumessa
- mahtuu kaupungin bussiin näppärästi


Olen miettinyt Emmaljungan Nitro City -vaunuja, mutta haluaisin käyttäjiltä kommentteja myös muista vaunuista.

Hinnalla ja värillä ei tässä vaiheessa ole väliä.

Kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata ja auttaa tässä ongelmassa. :)
 
Mä kans haluisin tietää.
Ja jos jollain on kokemusta, teutonioista, hartaneista tai gessleineistä, nii haluan tietää kaiken :) Nämä vaihtoehdot kiinnostaa tällä hetkellä minua. Näistä pitäis jonkimoiseen valintaan päätyä.
 
kiddies24: Babyartikel g tilasin hartan topline s pehmeällä kantokopalla oli 604€ kun maksoi verkkopankin kauttaja paypalilla maksettaes 616€ ja postitettuna kotiovelle asti dhl:llä.oli musta kaikista parhaat kun kokeilin monia saksalaisia liikkeessä.suomessa maksaa 750€ alkaen.noi oli valk.keinonahkaa.toimitusaika 6-8 viikkoa mut hyvää vissiin kannattaa odottaa:)
emmaljungissa oli mun mielestä kamalan kapea koppaosa.pulleampi vauva kärsii ahtaanpaikankammosta kyl siellä :D
 
Meillä on Bugaboo Cameleon ja niissä parasta on muunneltavuus (eri maastot) ja pieni koko/kevyet (työnnettävyys, mahtuu joka pakassa kulkemaan, helpot ottaa matkalle mukaan (auto, lentokone).

Eli samassa vaunussa/rattaissa on kunnon vaunujen ominaisuudet (vauvan pää ei tärise töyssyissä, vauva on suojassa talvella ja kesällä (kesäkuomu ja uv-suoja sunshade), vauva näkee työntäjän), hyvien rattaiden ominaisuudet (lapsi 6kk- 4v istuu mukavasti ja nukkuu myös päiväunet vaakatasossa (ERITTÄIN HYVÄ kuppi-istuin, jossa oikeasti hyvä asento nukkua), lapsen saa sekä työntäjäänpäin että kasvot menosuuntaan, kevyet työntää vaikka lapsi yli 15kg, tosi suojaisa kuomu, saa kätevän lämpöpussin talveksi/jalkasuoja) ja matkarattaiden ominaisuudet (pienet, kevyet, kääntyvät yhdellä kädellä 360astetta, menevät pieneen tilaan, saa turvakaukalon kiinni, helpot kasata).

Kaikki tuo onnistuu koska pienet kääntyvät pyörät rullaavat mahtavasti, niissä säädettävä jousitus. Huonossa maastossa (turvahiekka, metsässä puunjuurien ja kivien yli, lumessa yli 10cm (alle 10cm pikkurenkaat menee aivan vaivatta)) isot renkaat edessä ajaen tai talvirenkaat käyttöön ottamalla. Ja erittäin huonossa maastossa (lunta yli 30cm, upottava rantahiekka, portaat) kahdella isolla pyörällä ajaen.

Näiden yhdistelmien huono puoli on korkea hinta (tosin minä olisin valmis maksamaan enemmänkin, on ne niin hyvät). Eli jos sinulle ei hinnalla ole väliä niin ehdottomasti suosittelen Bugaboo Cameleonia. Yhditelmävaunuista nämä on ehdottomasti monipuolisimmat.
 

Yhteistyössä