yhdyntä raskauden loppumetreillä

  • Viestiketjun aloittaja Miituu
  • Ensimmäinen viesti
Miituu
Oletteko sekstailleet ihan loppuaikoinakin; onko vauvan päästä ollunna teille haittaa? Mulla vaavin pää jo ihan alhaalla, tunnen sen emättimen kautta; ei huvittaisi tökkiä häntä mutta toisaalta mieli tekisi saada kaluakin... Ja sitäpaitsi vauvaa pitäisi vielä kasvattaakin kun on kuulemma pienikokoinen. :snotty:
 
äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 09:44 Miituu kirjoitti:
Oletteko sekstailleet ihan loppuaikoinakin; onko vauvan päästä ollunna teille haittaa? Mulla vaavin pää jo ihan alhaalla, tunnen sen emättimen kautta; ei huvittaisi tökkiä häntä mutta toisaalta mieli tekisi saada kaluakin... Ja sitäpaitsi vauvaa pitäisi vielä kasvattaakin kun on kuulemma pienikokoinen. :snotty:
herranen aika tunnert vauvan pään alakautta? :eek: voipi olla hassu tunne nimittäin itselläni ei ole tuntunu vastaku synnytyksessä =)
Kyl sitä hieman kärkeä voi kastella..saatpahan ainaki "aistit kohdalleen" ja herkun muistamaan ;)
 
a-k79
ei se mahdotonta ole, itsekkin tunsin esikoisen pään sillon jo pari kk ennen synnytystä ja lääkäri sanoi että ei mitenkään mahdotonta.. ei olla sekstailtu loppuaikana ku on ollu ennenaikaisia supistuksia ja lääkärin kiellon takia, mut ei kyl parin viimisen kk aikana muutenkaan pahemmin kiinnostanu B)
 
me kyl sekstailtii ihan kunnolla loppuun asti vaikka kerran laitettiin supparit kesken (n.8vko ennen LA) kun vauva meinas tulla jo, oli kohdunkaula kadonnut kokonaan ja kaks sormee auki. mut eipä tota seksiä kielletty ku sanottiin että siitä ei oo oikeestaan varsinaista näyttöä että se synnytystä käynnistäisi. vaikka orgasmissa erittyy oksitosiinia, joka siis synnytyksen käynnistää, sitä erittyy niin pieniä määriä että yksin se ei riitä synnytystä käynnistämään, kuulemma. en sit tiedä muiden lääkäreiden mielipiteitä tästä. kai sit seksiä voi harrastaa jos hyvältä tuntuu.
 
kaipailija
Meillä ei oo rakasteltu moneen viikkoon..mies ei halua kun on vauva mahassa.Kaipaan seksiä tosi paljon ja oon vasta viikolla 35 et tässä sitten veetään vaan käteen toista ja sillee jos seksiä haluaa..tosi antosaa!!!Jotain piristystä kaipais välillä...kuin vaan sormi orkkuja.. :ashamed:
 
olen raskaana viikkoja 37... alkaa olemaan hankalaa tämän ison masun kanssa mutta ei se vielä ole estänyt toisiimme koskemasta...
Vaikkakin ei se samanlaista vapaata oo kun ennen raskautta.. mutta ollaan me keinot keksitty.. mietitty jo synnytyksen jälkeistä aikaa miten hoidetaan sitä osaa parisuhteessa... meillä se on tärkeä asia ollut alusta asti!!! ;)
 
Juu, mekin rakasteltiin, tai no joo, mies harrasti seksiä, takaapäin ja yöllä synnytys käynnistyi vajaa pari viikkoa ennen laskettua, joten kyllä se taitaa seksi nopeuttaa vauvan tuloa.

Mut siis jos todellakin voit koskea alapääsi kautta vauvan päätä, niin en kyllä silloin sekstailisi, munahan tökkii sit tosiaan vauvaa takaraivoon!
 

Nostan tätä pinoa. Uskallatteko naiset harrastaa vielä jotain vällyjen välissä ihan loppuraskaudesta, jos paikat on jo alkaneet avautua (sormelle auki, kohdunsuu 2 cm) ja vauva on laskeutunut? Varsinkin, jos viikkoja on kuitenkin vielä alle 37-38?

Piipa rv 35+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaipailija:
Meillä ei oo rakasteltu moneen viikkoon..mies ei halua kun on vauva mahassa.Kaipaan seksiä tosi paljon ja oon vasta viikolla 35 et tässä sitten veetään vaan käteen toista ja sillee jos seksiä haluaa..tosi antosaa!!!Jotain piristystä kaipais välillä...kuin vaan sormi orkkuja.. :ashamed:

Jep, kuule sympatiat sulle, Täällä ihan samoin. Turhauttavaa!!! :(
 

Yhteistyössä