Yksinhuoltaja äideille.

  • Viestiketjun aloittaja Jospapa
  • Ensimmäinen viesti
Jospapa
Kerronpa tässä, minulla 3 lasta, en kertonut uudelle kumppanille heti heistä mitään. Muutaman tapaamis-kerran jälkeen, kaveri jäi "IHANANA MIEHENÄ",
mieleeni ja soitin vielä hänelle, koska emme koskaan olleet sopineet mitään seuraavasta kerrosta. Niin soitin:-jäikö meille jotain yhteistä? Hän sanoi, että
ei (oli kuullut lapsistani)Sitten 4kk kuluttua hän soitti, en halunnut mennä puhelimeen, tyttäreni pakotti:koska tiesi mistä kysymys. Mies pyysi minua jouluna luokseen käymään:-kävin, oli järjestänyt minulle ihanaa, ihana joulukuusi, iso paketti, jouluruokaa, melkein itkin, koska en ole paljon koskaan itse saanut lahjoja, en edes lapsena. Sitten alkoi vakava seurustelu. Se jatkui siten jotta muutimme hänen luokseen, vanhimmat lapset ovat jo omillaan ja olen erittäin onnellinen oltuani 7 vuotta tämän "takin kääntäjän"kanssa. Kun jälkeenpäin kysyin:Miksi hän ei heti "nähnyt" meidän kuuluvan yhteen. Annan kyllä rehelliseen vastaukseen arvoa, kun hän sanoi :-Ensin kauhistuin vastuuta, nyt polskin ja otan aurinkoa hänen ihanalla huvilallaan, merellä. Ja yhteinen
todella hyvälaatuinen elämä on :YHTEISTÄ. Siis jos ei heti kerrokaan, jotta kokonainen "lauma" :LOL: kaupan päälle. Antaa ensin tulla ihastuminen, rakastuminen. Ja naps" mies on sinun, jos itsekin olet superihastunut, ja rakastunut. Hyvää kesänalkua kaikille "laumalaisille" t:Jospapa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:06 Onnea kirjoitti:
ONNEA KOVASTI.

Hieno homma ku saa kaksi miestä makselemaan.
Toinen maksaa sen huvilan ja toiselta elareita.

Kissanpäiviä ja lämmintä kesää!!!!!!!
Niin. Miehen tehtävä on olla maksumies, ja mitä enemmän maksaa, sitä parempi meille naisille :LOL:

Valitettavasti suurin osa on joko tyhjätaskuja tai sitten pihejä :(

Eli olkaa naiset tarkkana \|O
 
Yhteiskunnan elätti
Näin se on.

OOTTEKO NAISET MIETTINY ETTÄ JOS ESIM MUN AKKA LÄHIT:

niin en todellakaan enää tekisi cvaativaa töytä, josta maksetaan 4200?/kk vaan vaihtaisin esim opiskeluun.

Mitä helskattia sitä raataisi sellasen muijan eteen joka lähtee lätkimään?????

Ja nyt ku oon päässy kypsään ikään oon tajunnu minkä ympärillä tää maailma pyörii.

Eli ytimenä on pimpuska ja sen ympärillä raha,talo autot matkustelu yms.

Nykynaisille ei ole enään velvoitteita he on vaan ja jainoastaan vaatimassa asioita.

JOS IHMETTELETTE MIKSI MIEHET jää töistä pois ja ryyppää ku ero tulee,
he tuntevat että heitä ei tarvita muuhun ku raadantaan.

Helpoin tapa pienentää elareita on ryhtyä
YHTEISKUNNAN ELÄTTÄMÄKIS JASKAKSI.

NIIN TEKINSIN ITSEKKIN


:LOL: :LOL: :LOL:
 
Totta. Yhteiskunnanelättinä mies pärjää myös hyvin. Ja se omakin elämäntason on hurja! Mutta eipä nainen enää vie miehen rahoja tai ne lapset.

Eipä ihme, nykynaiset ovat koulutetumpia kuin miehet, vaikka palkka onkin huono.
 
siis ihme siipeilijöitä meissä naisissa löytyykin!
mulle on ainakin aivan sama onko ukolla rahaa vai ei. vaikka klisee onkin niin eipä se raha ole mulle ainakaan ikinä onnea tuonut

..JA MITEN OIS NAISET JOS HANKKITTAISI IHAN ITE OMAT RAHAT!!??
tai ainakin yrittettäs eikä alotettas heti nuoresta ettimään miestä maksajaksi.

#&%?$!* tollanen "miehellä on oltava rahaa tai en vilkasekka"- asenne on..
 

Yhteistyössä