Yksinhuoltaja ystäviä...?

Etsiskelen muista yh-äideistä( ja miksei isitkin passaa)ystäviä ja vertaistukea.

Olen 27-vuotias äiti ja kohta alkaa virallinen yksinhuoltajuus "taistelu".

Olisi todella mukavaa saada toisesta yksinhuoltajasta ihan oikea ystävä!

Uusimaa/Itä-Uusimaa/Pk-seutu.
 
Yh-tuttavia/ystäviä pk-seudulta kaipaa myös 33v. yh-äiskä, jolla 1-vuotias tytär. Seuraa kaivataan niin ajatusten vaihtoon/vertaistukeen kuin myös retkille ja hiekkalaatikon reunalle, sillä olen hoitovapaalla =)
Vauva-arjen pyörittäminen yksin erittäin tempperamenttisen ja huonosti nukkuvan pikkuneidin kanssa yllätti rankkuudellaan tämän äidin... Eli yhteydenottoja toivotaan etenkin tempperamenttisten kullannuppujen vanhemmilta, mutta myös kaikilta muiltakin :)
 
Joo!
MÄ peesaan kaikkia muita kaverihakuja.
Mä oon 40v ja pojat on kohta 9v ja 12v
Päijät-hämeestä,Uudenmaan rajalta.
Liikun tosin paljon et ei oo niin paikkakunnalla väliä.Ja onhan näitä kommunikointi välineitä olemassa
 
Kaverit ois kivoja! :wave:
Täällä (kohta) 24 v. yh-äiti ja syyskuussa 3-vuotta täyttävä pikkulikka vailla ystäviä. Muutetaan pian Laukaaseen joten sieltä olisi kiva saada ystäviä mutta ei Jyväskyläkään liian kaukana ole! :)
 
Täällä 3 lapsen äiti Kangasalta kaipaisi kaveria toisesta yh:sta... Kavereita on, mutta he kaikki ovat parisuhteessa joten tuntuu ettei he täysin käsitä, tietenkään, näitä yh:n ajatuksia, eron tuomia tunteita jne. Avioeron harkinta-aika on päällä ja vaikeita päiviä on välillä liikaakin, mutta tuntuu että auttaisi jos saisi juttuseuraa samassa tilanteessa olevasta (tai olleesta!) ja kyllä se menoseurakin kelpaisi vapaaviikonlopuille! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mila76:
Täällä 3 lapsen äiti Kangasalta kaipaisi kaveria toisesta yh:sta... Kavereita on, mutta he kaikki ovat parisuhteessa joten tuntuu ettei he täysin käsitä, tietenkään, näitä yh:n ajatuksia, eron tuomia tunteita jne. Avioeron harkinta-aika on päällä ja vaikeita päiviä on välillä liikaakin, mutta tuntuu että auttaisi jos saisi juttuseuraa samassa tilanteessa olevasta (tai olleesta!) ja kyllä se menoseurakin kelpaisi vapaaviikonlopuille! :D
 
Olen 29-v kahen pienen pojan -03 ja -06 TOTAALI-yksinhuoltaja-äiti..Olemme muuttaneet Tampereelle vuosi sitten ja olisi mukava tutustua toiseen sellaiseen ihmiseen joka ikään kuin"puhuu samaa kieltä"Olen itsekin käynyt läpi rankan avioeron (ero astui voimaan vuosi sitten..)ja kuvailemasi tunteet olivat hyvin tuttuja..En tunne juurikaan ihmisiä täällä vielä ja olisi mukavaa saada seuraa juuri vaikka sinne yöelämään(silloin harvoin kun sinne pääsee..) tai vaikkapa ihan kahvikupposelle..Olen aloittamassa uudet opinnot tässä kuussa eli kiirua tulee olemaan mutta ei niin kiire etteikö uusille tuttavuuksille ja ystäville olisi aikaa..:)
 
Tera
Hei kaikki yksinhuoltajat=)

Nostan meille kaikille hattua ja toivon kaikille jaksamista. Olen itse 26v ja ihanan pienen
pojan 1,5kk yksinhuoltaja Helsingistä. Olisi ihanaa saada uusi ystäviä ja jakaa ajatuksia=)
Kirjoitus ja ihan live ystävätkin ovat tervetulleita=)

Yö terkuin=)
 
Moi Mila76 ja Martsuliini... ja toki muutkin Pirkanmaalaiset =)
Kahden pienen pojan opiskelija äiti vois kaivata kanssa ystävää ajatusten vaihtoon sun muuhun. Täälä myös ystäviä jonkun verran mutta kaikki melkistä parisuhteessa :/
Mulla pojat 04/05 ja 09/07.
 
Olen 26v vauhdikkaan 3v tytön yhäiti Helsingistä. Kavereita ei ole koskaan liikaa =) ja ois kiva löytää tytöllekin uusia leikkikavereita.
Pari samassa tilanteessa olevaa kaveria löytyy mutta suurin osa lapsellisista frendeistä on ydinperheen arkea eläviä eikä ne tietenkään ymmärrä ihan kaikkea..
Käyn kokopvä töissä mutta onhan sitä illat ja viikonloput vapaata. Tyttö suurinpiirtein joka toinen vkl isällään joten viihteellekin pääsen välillä. ;)
 
Täällä melkeen 25v. tuore opiskeleva yh äiti Valkeakoskelta! Mulla on 2,5v. poika ja ois kiva saada juttu seuraa! Olen asunu Valkeakoskella jo melkeen 8v., mut melkeen kaikki kaverit on ex-miehen kautta ja eipä ole pitäny mitään yhteyttä meikäläiseen...jopa yks (aivan ihana, kultainen) tuli auttamaan muutossa. Kaikki "omat" kaverit on Turun seudulla mistä olen lähtösin!
 

Yhteistyössä