Yksinhuoltaja ystäviä...?

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
päijät-hämeestä päin löytyskö seuraa??
Aiemmin jo kirjotin tänne että:
3.7.08 20:30

Joo!
Mä peesaan kaikkia muita kaverihakuja.
Mä oon 40v ja pojat on kohta 9v ja 12v
Päijät-hämeestä,Uudenmaan rajalta.
Liikun tosin paljon et ei oo niin paikkakunnalla väliä.Ja onhan näitä kommunikointi välineitä olemassa

Et jos kiinnostaa
 
Tässä kahden pojan (3v ja pian 7v) yh-äippä Jyväskylän seudulta. Kolmatta yksin odottelen. Varsinkin Keski-Suomen alueen yksinhuoltajista (niin äideistä kuin isistä) olisi kiva saada seuraa. =) Vertaistukea kaipailisi.
 
Heippa! Täällä olis 23-vuotias äippä ja 3-vuotias tyttö myös seuran puutteessa...
Jyväskylässä nyt asustellaan mutta muutto pääkaupunkiseudulle olis edessä syksyn aikana. Ja se jännittää koska siellä ei ole ollenkaan tuttuja!!
Olisi enemmän kuin ihanaa saada vähän uusia tuttavuuksia!!
 
Olen 23v yh-äippä raisiosta. löytyisikö ketään täältä nurkilta?
Olen ollut yh-äitinä nyt kesäkuunlopuilta ja olen huomannut kuinka rankkaa se oikeasti on.. Sitä ennen elin aivan kuin nyt, mutta silti sen huomaa vasta nytten, kuinka tuhottoman rankkaa on pyörittää huushollia, 2vuotiaan riiviön kanssa, joka tekee kaikki pahat, kun selkänsä vaan kääntää. Täällä ollaan aloitettu päiväkodit ja työt, mutta alanvaihdosta tässä suunnitteilla.. Kavereita todella haetaan joka kuuntelisi ja voisi auttaa "kannustamalla" arjen vaikeuksissa. Toivoisin kaveria täältä nurkilta, toki kauempaakin saa olla.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä27:
Etsiskelen muista yh-äideistä( ja miksei isitkin passaa)ystäviä ja vertaistukea.

Olen 27-vuotias äiti ja kohta alkaa virallinen yksinhuoltajuus "taistelu".

Olisi todella mukavaa saada toisesta yksinhuoltajasta ihan oikea ystävä!

Uusimaa/Itä-Uusimaa/Pk-seutu.
Heissan! Minäkin olen 27v yh-äityli pk seudulla.. Minäkin erosin maaliskuussa täysin narsistisesta ihmisestä. Ero on ollut kaikinpuolin hankalaja
ja minullakin alkaa kauhea yksinhuoltajuus kamppailu :| Tämä hullu isukki on löytänyt itselleen 12v nuoremman naisen ( tyypillistä narskua) ei pärjää aikuisen naisen kanssa. No lapset on ollut yhden viikonlopun isänsä luona ja silloinkin soitti äitinsä niitä hoitamaan ja häipyi. Välillä tuntuu että muutkaan yh:t ei ymmärrä sitä että todella yh eli siis lasten isä ei ole kelvollinen vanhemmaksi. Sen ihmisen kanssa olen päätäseinään hakannut että jos olisin tikka niin minulle maksettaisiin siitä :headwall: :headwall:
 
:D minulla on todella huono miniläppäri ja tällä en muuta tee kun kirjoitus virheitä :ashamed: niin olisi tosiaan kiva saada täältä pk seudulta yh äitejä ja isejä ystäväksi =) Niin minulla on 2 lasta 5v poika ja 2v tyttö... pidemmältäkin ystävä käy voi aina matkustella.. No itsekkin aloitan opinnot tammikuussa =) eli elämä alkaa rankan vuoden jälkeen ehkä jopa hymyilemään
 
:D minulla on todella huono miniläppäri ja tällä en muuta tee kun kirjoitus virheitä :ashamed: niin olisi tosiaan kiva saada täältä pk seudulta yh äitejä ja isejä ystäväksi =) Niin minulla on 2 lasta 5v poika ja 2v tyttö... pidemmältäkin ystävä käy voi aina matkustella.. No itsekkin aloitan opinnot tammikuussa =) eli elämä alkaa rankan vuoden jälkeen ehkä jopa hymyilemään
 

Yhteistyössä