yli 100

Mitenkäs meillä 100:silla menee??? Mikäs päivä se ois hyvä punnituspäivä?? Miun pitää käydäkin siskolta vaaka lainaan. Mies kyllä sanoo et kelpaan hälle tämmösenäkin, eikä tartte laihuttaa. Mut itteni takia minä yritänkin painoa pudottaa!!! Ennen keskimmäistä lasta mahuin 36:iin farkkuihin.... Ja nyt ei toivoakaan :LOL: Mut ehkäpä tulevaisuudessa :kieh:

Miten saate ittenne lähtee lenkille? Käyttekö salilla tai jumpassa? Minä koetan käydä joka päivä ees jonkun verran kävelee! Ja syömistä oon vähentänyt, en syö enää niin paljoa kuin aikaisemmin.

Ja ilta mässäilyn oon lopettanu kokonaan. Meinaan jossain vaiheessa pitää yhden mässäily päivän viikossa, kunhan tää itekuri vähän paranee!!!

Tsemppiä kaikille!!! B)
 
mim82mu
Oliskos maanantai hyvä punnituspäivä? Se vois vähän takaraivolla kolkuttaa ettei tulis viikonloppusin syötyä ylimääräisiä, ne on mulla ainakin hankalinta aikaa...
Mää käyn pojan kans kärryttelemässä muutaman kerran viikossa, mutta täytyy myöntää että sillon on aina asiaa kaupungille tai sitten menen kylään johonkin.. pelkästään lenkille tulee lähdettyä harvemmin..
Kerran viikossa käyn kansalaisopiston jumpassa jossa on kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä, joten ei tarvi ajatella miltä itse näyttää.. Entisenä himourheilijana kyllä tykkään hikoilla kun vaan pääsen jumppasalille asti! Jumpan vetäjä on kanssa yksi motivaationi lähde, huonon ohjaajan jumpassa kun ei tulisi käytyä!
 
mie
Minusta paras punnituspäivä olisi perjantai. Ihan senkin takia, että jos se viikonloppu on kriittistä aikaa, niin maanantai ei mielestäni olisi hyvä päivä. Itse aion ainakin joskus viettää pisteettömän päivän, ja se on kyllä sit varmaankin viikonloppuna, kun ollaan koko perhe koolla. On kiva isin kanssa syödä vaikka pizzan pala hyvin menneen viikon jälkeen :D . Mutta sovitaan se päivä porukalla.

Meilailuista. Voisikos jonkun y-viestiin alkaa laittaan s-postiosotteita, jos ihan oikeasti "yksityistettäisiin" tätä? Mulla tökkii kirjautuminen, välillä tosi pahasti.
 
merjaana
Anteeksi kaikki kanssa-sisaret, mutta nyt vasta onnistui kirjautuminen :\| . Eli minä olen tuo "mie" joka kirjoitellut. Ja vasta hokasin, että olisin voinut harmaanakin kirjoittaa...

Mutta jos olisitte halukkaita tosiaan omaa pientä rinkiä laittamaan pystyyn, niin minullekin voi sitä y-viestiä laittaa, meiliosoitteita. Yritän sitten antaa kuulua mahdollisimman pian itsestäni.
 
Minä kanssa oon sen perjantai punnituksen kannalla. Kun noi viikonloput on mullakin hankalimpia tuon syömisen suhteen :ashamed: kun tulee aina välillä mässäiltyy liikaa...

voiskos se marjaana sit rueta postituslistan vetäjäksi? Minäkin voin kyllä jos ei muita halukkaita ole tai olla vaikka apulaisena.

otettaskos nyt perjantaina ensimmäinen punnitus? Ja jatkossakin sit joka perjantai?

Mikä on kelläkin tavoitteena? Vai sen mukaan miltä tuntuu? Minä ainakin menen päivä kerrallaan. Koetan kattoo mitä suuhuni laitan.

Tietäälö teillä läheiset suunnitelmistanne? Vaiko ihan yksinänne "salaa" laihutatte? Minä nyt aluks ihan yksinäni, mutta kunhan aikaa kuluu ja rupeaa luistamaan ja tuloksia tulemaan, niin kerron muille.

Päivän jatkoja ja kuulumisiin ;)
 
ikuinen laihduttaja
Hei!
Minäkin ilmoittaudun mukaan tähän juttuun painoa tänä aamuna 109,4 eli miinusta 1,6 kg reilussa viikossa ja vielä kilojen pudottamista todella paljon edessä.
 
mim82mu
Kyllä mullekin passaa se perjantai. Maanantaisin on jo pv:n punnitus joten pe vois ollakin hyvä niin tulis seurattua painon kehitystä viikolta ja viikonlopulta. Laitetaanko me nyt yhdelle yksityisviestinä sähköpostiosoitteet vai miten? Merjaanalle?

 
merjaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 14:21 mim82mu kirjoitti:
Kyllä mullekin passaa se perjantai. Maanantaisin on jo pv:n punnitus joten pe vois ollakin hyvä niin tulis seurattua painon kehitystä viikolta ja viikonlopulta. Laitetaanko me nyt yhdelle yksityisviestinä sähköpostiosoitteet vai miten? Merjaanalle?
Kyllä voin aivan hyvin keräillä osoitteet. Laitan sit postia kaikille ja muiden meiliosoitteet siihen mukaan. Jos saataisiin homma toimimaan ;) . Yksi olikin jo laittanut y-viestiä, kiitos!!


 
paulii-03
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi maagisen rajan ylittänyt ja tarviis totisesti vinkkejä siitä miten näistä ylikiloista pääsee eroon . Tuntuu että ei mikään pure , oon lisännyt liikuntaa ja vähentänyt vastaavasti syömistä, mutta vaaka on jämähtänyt siihen samaan paikkaan. Vai pitäsköhän hankkia uusi vaaka. Motivaatio on kyllä täysin nollassa kun mitään ei tapahdu. Kai se on suu ommeltava umpeen, niin kun isäntä viisaasti ilmoitti.
 
Moikka vaan taas kaikille!

Kiva huomata että on muitakin näin "isoja".
Mulle sitten taas yksi kaveri soitti ja onnittile vauvan tulosta, eli laihdutus on tosi tarpeen, vauvaa kun ei ole todellakaan tulossa.

Eilen ei sitte päässy lenkille, isäntä tuli kotia vasta puolen yön mais ja on niin pirun liukaskin!!
Mutta laitampa kans osotettani merjaanalle!
 
merjaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 16:55 Ooha kirjoitti:
Moikka vaan taas kaikille!

Kiva huomata että on muitakin näin "isoja".
Mulle sitten taas yksi kaveri soitti ja onnittile vauvan tulosta, eli laihdutus on tosi tarpeen, vauvaa kun ei ole todellakaan tulossa.

Eilen ei sitte päässy lenkille, isäntä tuli kotia vasta puolen yön mais ja on niin pirun liukaskin!!
Mutta laitampa kans osotettani merjaanalle!
Äläpä muuta sano!!

Teinpä äsken ison kulhon hedelmäsalaattia. ja laskujeni mukaan pisteitä koko kulholle 8!!!
 
merjaana
Huomenta!!!

Meitä on jo kuusi!!!

Hienoa. Saadaan hyvä tsemppi-sakki koolle.

Eilinen lenkki sää oli tosi kurja. Joka kolmannella askeleella meinasi olla nurin. On niin liukasta. Paremmalta ei tämä päivä näytä. Mutta illalla jumppaan.
 
kauhukummitus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 08:35 merjaana kirjoitti:
Huomenta!!!

Meitä on jo kuusi!!!

Hienoa. Saadaan hyvä tsemppi-sakki koolle.

Eilinen lenkki sää oli tosi kurja. Joka kolmannella askeleella meinasi olla nurin. On niin liukasta. Paremmalta ei tämä päivä näytä. Mutta illalla jumppaan.
Ei kun olis seitsemän, jos minäkin mukaan pääsisin :ashamed: . 95,5 näyttää vaaka nyt. Jos joku vaan kertois vielä tästä hommasta enemmän... :D .
 
merjaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 16:33 kauhukummitus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 08:35 merjaana kirjoitti:
Huomenta!!!

Meitä on jo kuusi!!!

Hienoa. Saadaan hyvä tsemppi-sakki koolle.

Eilinen lenkki sää oli tosi kurja. Joka kolmannella askeleella meinasi olla nurin. On niin liukasta. Paremmalta ei tämä päivä näytä. Mutta illalla jumppaan.
Ei kun olis seitsemän, jos minäkin mukaan pääsisin :ashamed: . 95,5 näyttää vaaka nyt. Jos joku vaan kertois vielä tästä hommasta enemmän... :D .

Laitapa minulle y-viestiä, meiliosoitteesi. Mukaan pääsee kyllä!! Tsemppiporukka meilailee jo, mutta joukkoon mahtuu kyllä
:)
 
Yksi sadankilon keijukainen tahtoo myöskin mukaan rinkiin. Äitiyslomalle jäädessä meni työpaidasta napit kiinni vielä 8. raskauskuukaudellakin... kahden kuukauden kuluttua olis taas töihin lähtö edessä.. mutta ei mene paita päälle!! :headwall:

t: kevyempi elämä edessä? =)
 
Cata28
täällä kanssa yksi lisää joka haluaa joukkoon mukaan...pakko olis saada vähintään 30kg pois ja urakka tuntuu toivottomalta, vaikka saman verran ja enemmän olen laihduttanut aiemminkin. hitsi kun tulee AINA takas kilot...snif!
 
kukkis80
Minäkin laitoin yksityisviestiä marjaanalle. Toivottavasti pääsen porukkaan mukaan.

Painoa on reilusti sata :ashamed:

Kesällä syntyi toinen lapsi ja nyt painan enemmän kuin synnyttämään mennessä :whistle:

Painonvartioiden ohjeilla pisteitä lasken, mutta ryhmässä en käy. Ei ole rahaa maksaa viikkomaksuja.

Enemmän sitten viesteissä, jos pääsen rinkiin mukaan ;)
 
kukkainen
tahtoo kans mukaan. Mulla kaksospojat 3.v. ja mies laiha ja saa syödä mitä tahtoo. epäreilua :headwall:
Puntari nääyttää jotain 103kg. Oli kiva huomata et meitä on näimkin paljon. Laitan Merjaanalle viestiä ja toivon pääseväni mukaan listalle =)
Onko etelä-pohjanmaalta laihduttajia?
 

Yhteistyössä